Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΤΕ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕ Ο ΑΚΗΣ;



Τσοχατζόπουλος: "Κινδυνεύει η ζωή της γυναίκας μου"


Διαβάστε τι δήλωσε ο Άκης Τσοχατζόπουλος για την παραμονή της Βίκυς Σταμάτη στις φυλακές. Μίλησε για απόφαση εκδίκησης και αφανισμού.

Μετά την απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών να απορρίψει την αίτηση αποφυλάκισης της Βίκυς Σταμάτη, ο σύζυγός της, Άκης Τσοχατζόπουλος, έκανε δήλωση επί του περιστικού, μιλώντας για βαρύ ατόπημα.

Με ανακοίνωσή του ο πρώην υπουργός και επίσης κρατούμενος στις φυλακές Κορυδαλλού, κατηγόρησε τους λειτουργούς της Δικαιοσύνης για διάπραξη ατοπήματος με την απόρριψη του αιτήματος αποφυλάκισης.


Αναλυτικά η δήλωση έχει ως εξής:

"Οι λειτουργοί της Δικαιοσύνης που με τη σημερινή τους απόφαση απέρριψαν το αίτημα της συζύγου μου για αντικατάσταση της προφυλάκισής της με περιοριστικούς όρους διέπραξαν βαρύ ατόπημα. Η απόφασή τους είναι άδικη και απάνθρωπη, προσβάλει το δίκαιο και τους στοιχειώδεις όρους ανθρωπισμού, γιατί η προφυλάκιση της συζύγου μου το Πάσχα δεν στηρίχθηκε σε κανένα στοιχείο ή ένδειξη ενοχής. Η συνέχιση, επομένως, της προφυλάκισης ενός αθώου είναι κατάφωρα παράνομη και αυθαίρετη.

Η απόφαση αυτή της Δικαιοσύνης, είναι απόφαση εκδίκησης και αφανισμού. Ποιος λόγος επιβάλει στη Δικαιοσύνη να αγνοήσει τις ιατρικές βεβαιώσεις ειδικών γιατρών για την υγεία τόσο της συζύγου μου, αλλά και του παιδιού μου, σχετικά με την αναγκαστική, για εβδομάδες, εγκατάλειψή του;"

ΠΗΓΗ: www.news247.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: 810 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΑΡΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια: