Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΜΟΚΟ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ME ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ;

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ: ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟ ΣΔΟΕ




Η είδηση έπεσε σαν «κεραυνός» ανάμεσα στους δημάρχους, ιδιαίτερα της Στερεάς Ελλάδας: το ΣΔΟΕ με διαρροή του υποστήριζε πως αντιδήμαρχος στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχει στους λογαριασμούς του 3 εκατ. ευρώ που δεν μπορούν να δικαιολογηθούν. Έπειτα από έρευνα η aftodioikisi.gr έφτασε στη Φθιώτιδα αρχικά, και μετά στον καποδιστριακό Δήμο Δομοκού. Εκεί, είχε υπάρξει παλαιότερα επιστολή-καταγγελία προς τον εισαγγελέα μηχανικού του δήμου για «στημένους» διαγωνισμούς στους οποίους εμπλέκονταν ο συγκεκριμένος αντιδήμαρχος αλλά και ο δήμαρχος. Πρόκειται για τους κκ. Κώστα Σκριμπόνη και Δημήτρη Τσόγκα, οι οποίοι μιλώντας στην aftodioikisi.gr αρνήθηκαν εμφατικά τις κατηγορίες.

Μάλιστα, ο πρώην αντιδήμαρχος Δομοκού Κ. Σκριμπόνης υποστηρίζει ότι το ΣΔΟΕ λέει ψέματα: «Άμα ανοίξετε τους λογαριασμούς μου, εάν βρείτε έστω και 10.000, πάρτε τα όλα», λέει χαρακτηριστικά.
Όσο για την καταγγελία από το μηχανικό, υποστηρίζει ότι «του έκανε μήνυση, έγινε το δικαστήριο τον περασμένο Απρίλιο, εκδικάστηκε η υπόθεση και του ζήτησε συγγνώμη. Μου είπε ότι έλεγε ψέματα. Ήθελε να βάλει για δήμαρχος στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές και δημιούργησε αυτό το σκάνδαλο», προσθέτει.
Η aftodioikisi.gr επικοινωνήσε και με το νυν δήμαρχο Δομοκού Στέλιο Σύρο, ο οποίος ωστόσο δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο. «Φτάνουν και σ' εμένα όλα όσα ακούγονται, αλλά πριν ολοκληρωθεί η έρευνα δεν θα ήθελα να κάνω κανένα σχόλιο», δήλωσε.


Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του πρώην
αντιδημάρχου Δομοκού στην
aftodioikisi.gr είναι το εξής:

Κύριε Σκριμπόνη, σύμφωνα με το ΣΔΟΕ, αντιδήμαρχος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κατηγορείται για μαύρο χρήμα 3 εκατ. ευρώ στους λογαριασμούς του. Από έρευνα που έκανε η aftodioikisi.gr, κατέληξε ότι η διαρροή του ΣΔΟΕ αφορά το πρόσωπό σας. Ποιο είναι το πρώτο σχόλιό σας;
Έβγαλε επίσημη ανακοίνωση το ΣΔΟΕ;
Όχι, διαρροή είναι...
Ακριβώς. Διαρροή. Το γεγονός αναφέρεται σε μια υπόθεση του 2007, την οποία ξεκίνησε κάποιος μηχανικός με επιστολή του στο ΣΔΟΕ. Είναι φυσικό να κάνει τον έλεγχο το ΣΔΟΕ. Αλλά μιλώ ειλικρινά, άμα ανοίξετε τους λογαριασμούς μου, εάν βρείτε έστω και 10.000, πάρτε τα όλα.

Δηλαδή, λέει ψέματα το ΣΔΟΕ ότι έχετε τόσα χρήματα στους λογαριασμούς σας;
Ναι.
Πήγατε στα δικαστήρια με αυτόν που σας κατηγόρησε;
Ναι, του έκανα μήνυση, έγινε το δικαστήριο τον περασμένο Απρίλιο, εκδικάστηκε η υπόθεση και μου ζήτησε συγγνώμη. Μου είπε ότι έλεγε ψέματα. Ήθελε να βάλει για δήμαρχος στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές και δημιούργησε αυτό το σκάνδαλο.

Ήσασταν αντιδήμαρχος Καθαριότητας;
Όχι. Αντιδήμαρχος Γενικών Καθηκόντων. Δεν υπέγραφα τίποτε. Δεν έκανα καμία ανάθεση. Ποτέ δεν έχω υπογράψει... ούτε μία υπογραφή σε ανάθεση έργων, ούτε μία σε παραλαβή έργων.

Μου λέτε ότι δεν έχετε ούτε ένα ευρώ στην τράπεζα...
Ναι.

Έχετε πρόβλημα με την επιχείρησή σας;
Χρωστάω. Δεν έχω καταθέσεις. Πάρτε τα όλα. Χρωστάω στο ΙΚΑ, στην εφορία, στο ΤΕΒΕ, σε όλους όσοι μιλάνε ελληνικά. Δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα. Είμαι απλήρωτος από το Δημόσιο ως εργολάβος.
Έχω επιχείρηση που κάνει τζίρο 500.000 το χρόνο, και δεν είχα -επαναλαμβάνω- ποτέ χρήματα στην τράπεζα.

ΠΗΓΗ: http://www.aftodioikisi.gr/proto

Δεν υπάρχουν σχόλια: