Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Μία ανθρώπινη στιγμή για τον κόουτς στον Ν.Ο. Ιτέας .....


Τελειώνοντας η 1η φάση του 1ου γύρου της β εθνικής σε έναν όμιλο που όλοι πίστευαν ότι θα είμαστε ο εύκολος στόχος τα παιδιά εμφανίστηκαν ανταγωνιστικά πάλεψαν προσπάθησαν κ τελικά καταφέραμε να τερματίσουμε στη 3η θέση χάνοντας τη 2η για ένα (1) γκόλ

 Ήταν το δυσκολότερο σαββατοκύριακο στη ζωή μου για μένα καθώς λίγες μέρες πριν έχασα τον πατέρα μουλυπούμαστε πολύ ο πατέρας σας έχασε τη ζωή του στις 10 Μάρτιου του 2017 ώρα 13.17λογία σκληρά λογία κυνικά δεν θα τον ξαναδώ δεν θα τον ξαναγκαλιωσω δε θα τον ξαναφιλησω που να είναι τώρα......δείχνω τη φωτογραφία του στον Σεμπαστιαν ‘μοιάζει στο παππού μου’ μου λέει,  κόουτς….
 Δεν πρέπει να κλάψω όχι μπροστά στα παιδιά έχουμε αγώνα. πονάει η ψυχή, μου λείπει......

Καλό ταξίδι πατέρα. Καλό παράδεισο μπαμπά μου.

Δημ. Κουλουμπούρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: