Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Ο κορυφαίος Έλληνας με containerships . Να ελπίσουμε πως η Ελληνική Ναυτιλία δίνει το παρόν στην οικονομική κρίση .

Ο κορυφαίος Έλληνας με containerships
Η κρίση στην παγκόσμια οικονομία και το εμπόριο έχει προκαλέσει δομικές αλλαγές στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Οι μεγάλοι παίκτες προχωρούν σε συγχωνεύσεις, σε εξαγορές ή σε οικονομία κλίμακος, συμπιέζοντας τους μικρότερους ανταγωνιστές.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, που ναυλώνουν τα πλοία τους στις μεγάλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (liners), αφουγκράζονται τα μηνύματα των καιρών και έχουν ρίξει τους επενδυτικούς ρυθμούς, συνεχίζοντας όμως να επενδύουν σε νεότευκτα αλλά και να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Marine Information Services, υπάρχουν συνολικά 43 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων που διαχειρίζονται στόλο που αποτελείται είτε αμιγώς με containerships είτε είναι μικτός και έχει και άλλου τύπου πλοία.
Ο ελληνικός στόλος με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται στα 471 κομμάτια.
Από αυτά σχεδόν τα μισά, ποσοστό 47,5%, τα ελέγχουν έξι εταιρείες οι οποίες έχουν περισσότερα από 20 πλοία. Ο συνολικός αριθμός των πλοίων που ελέγχουν ανέρχεται στα 247.
Υπάρχουν επίσης εννέα εταιρείες που έχουν από 10 έως 19 πλοία.
 kkn.jpg
Η χρυσή εξάδα περιλαμβάνει τις εταιρείες:
- Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου με επικεφαλής τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, που ελέγχει στόλο με 65 πλοία.
Είναι ο πρωτότοκος γιός του αείμνηστου καπετάν Βασίλη. Ανέλαβε σε ηλικία 37 ετών να διευθύνει το ναυτιλιακό βραχίονα των οικογενειακών επιχειρήσεων «καπετανεύει» τον όμιλο Costamare, με μαεστρία και τον αναπτύσσει συνεχώς ακόμη και την περίοδο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. 
Ο Κώστης ήταν εκείνος που αποφάσισε και προετοίμασε την είσοδο της εταιρείας στην αμερικανική χρηματαγορά τον Νοέμβριο του 2010 και τέσσερα χρόνια αργότερα έχει έτοιμη και δεύτερη εταιρεία για τη Wall Street.
Η εταιρεία από την ημέρα της εισαγωγής της τον περασμένο Νοέμβριο μέχρι και σήμερα έχει προχωρήσει σε επενδύσεις για αγορές και ναυπηγήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.
Ακολουθούν:
- Danaos του δρ Ιωάννη Κούστα με 59
- Lomar Shipping του Γιώργου Λογοθέτη με 51
-Technomar Shipping του Γιώργου Γιουρούκου με 29
-Chartworld του Λου Κολλάκη με 23 και
- Navios της Αγγελικής Φράγκου με 20.


Δεν υπάρχουν σχόλια: