Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Πάγκαλος: Εγώ θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία

Πάγκαλος: Εγώ θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία

«Θα ήθελα ο Αλέξης Τσίπρας να πάθει... άσθμα κάποτε» - Τι λέει για το σώβρακο που έστειλε στους Ράδιο Αρβύλα

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος υποδέχθηκε -με τις εκκεντρικές παντόφλες του- τη Σάσα Σταμάτη στο πολιτικό του γραφείο στο Κολωνάκι για μια συζήτηση για όλους και για όλα στην εφημερίδα Παραπολιτικά.

Για τον Αλέξη Τσίπρα λέει: «Αυτός θα ήθελα να πάθει… άσθμα κάποτε. Να καταλάβει δηλαδή ότι δεν είναι δυνατόν συστηματικά και συνεχώς να λέει ψέματα. Πρέπει κάποτε να δοθεί ένα σκληρό μάθημα σε αυτό το κακομαθημένο παιδί. Αφού είμαστε στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εσύ πας και κουνάς τον πισινό σου και κάνεις τον καλό στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τι δουλειά έχεις στην κηδεία του Κάστρο, που ήταν ένας κομμουνιστής δικτάτωρ»;

Όταν ρωτήθηκε: «Είχε γίνει χαμός κάποια στιγμή, όταν κατά την είσοδό σου στη Βουλή είχες πει σε έναν δημοσιογράφο: Δε μου γα… σαι πρωί-πρωί;"» απάντησε: «Τριάντα δύο χρόνια γίνεται να μην κάνεις ποτέ ένα λάθος; Εκεί έκανα λάθος. Κατ’ αρχάς, ήξερα τον δημοσιογράφο, ήταν άνθρωπος με τον οποίο είχα οικειότητα. Δεν θα το έλεγα σε κάποιον που δεν ήξερα ποτέ. Πήγαινα στις 8 το πρωί, είχε βρέξει, γλίστρησα στα σκαλοπάτια, πήγα να πέσω κάτω και την ώρα αυτή μου βάζει ένα μαρκούτσι μπροστά μου και μου λέει: "Τι γνώμη έχετε για τις δηλώσεις του κυρίου Σημίτη;". Και του απάντησα: "Δεν μου γ… σαι πρωί-πρωί;}. Αυτός όμως είχε ανοιχτή την κάμερα. Ήταν μια φυσιολογική αντίδραση ενός ανθρώπου που πρωί-πρωί, πριν να πιει καφέ, γλιστράει, πέφτει και τον ρωτάνε για τον Σημίτη. Αυτό με έκανε συμπαθέστατο, γιατί ήταν μια λαϊκή εκδήλωση και ο κόσμος το αγαπάει αυτό. Εμένα ο κόσμος με λέει ο Θόδωρος».

Μάλιστα κλήθηκε να μιλήσει για τους Ράδιο Αρβύλα και το... σώβρακο του...

«Κάποτε είχαν εμφανίσει ένα σώβρακο με δύο μέτρα περίπου φάρδος και έλεγαν ότι "αυτό είναι το σώβρακο του Πάγκαλου, ο οποίος το έχει κάνει ειδική παραγγελία". Κατόπιν αυτού, τους έστειλα ένα σώβρακό μου, πλυμένο και καθαρό, μεταχειρισμένο όμως, και είπα: "Αυτό είναι το σώβρακό μου. Λυπάμαι που σας απογοητεύω, αλλά ό,τι διαθέτω μπορώ και το βάζω μέσα εδώ και δεν μου χρειάζεται αυτό που δείξατε" (γέλια). Προς τιμήν τους, το δείξανε στην εκπομπή τους και μετά είπε ένας από αυτούς: "Αν είναι να μας κάνει τέτοιες πλάκες ο Πάγκαλος, θα παραιτηθούμε και να έρθει αυτός να αναλάβει την εκπομπή"».

Δείτε το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας με τη φωτογραφία (Ηλ. Κουτουλογένης) όπου φαίνονται οι εκκεντρικές παντόφλες του Θ. Πάγκαλου

22872628_6191

Δεν υπάρχουν σχόλια: