Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Ποιος παίζει με το μέλλον μου; του Κώστα Μανίκα, μαθητή της πρώτης Λυκείου στο 1Οο Λύκειο Δραπετσώνας


SONY DSC

Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 1Ο Λύκειο Δραπετσώνας
Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο ,θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς.
Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου ,μέσα στην  εξεταστική  περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.

Διαβάστε ΕΔΩ τη συνέχεια

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΤΙΣ 11000ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ,ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Η απαρχη της πτωσης,τοτε, της ΧΟΥΝΤΑΣ
των συνταγματαρχων ηταν ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
Για την πτωση της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ
ας ειναι ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ !!!!

Αρμαγεδδων