Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

ΠΟΛΙΤΙΚΗ..(όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν!..)


ΠΟΛΙΤΙΚΗ,οι πολιτικοί" σκανδάλων" εισί δημιουργοί..      έδρα ζητούν,έδρα γυρεύουν,πάντα εκλογομαγειρεύουν..        πάρε κι εσύ,δωσ΄μου κι εμένα..ΕΛΛΑΣ που τρέχεις δίχως "φρένας";;

Όλοι τους συναχτήκανε το πόρισμα να βγάλουν, τον τόπο θε να σώσουνε,όλοι το δίχως άλλο..και ΚΩΣΤΑ μου,κι ΑΝΔΡΕΑ μου,και ΧΑΡΗ κολλητέ μου,τον ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ ξέθαψαν.. Άχ,άμοιρε λαέ μου...

Επιστολή σαν έλαβαν απ' των Βρυξελλών τα μέρη, πάλι εδιασπάσθησαν με μιας σε τρία μέρη..κατηγορεί τον, ο Ψηλός,ανταπαντά ο Αντρίκος,κι ο Χάρης ισχυρίζεται  δεν φταίει μονάχα εκείνος!

Για τρίτη συνεχόμενη ζητούν φορά την ψήφον,ενός Λαού που και οι τρεις  πάντα "γραμμένο" είχον!!

ΥΓ.τι έχει αλλάξει 28 χρόνια μετά;;;;;τα ονόματαμόνο των πρωταγωνιστών του "φανταστικού" τούτου πονήματος;;
Απρίλιος 1990


Nikos Antoniou

DEPUTY HEAD RADIOTHERAPIST IN RADIOTHERAPY DEPARTMENT OF "ST.SAVVAS" ANTICANCER HOSPITAL ATHENS GREECE

Δεν υπάρχουν σχόλια: