Ο καιρός

Πέντε κούκοι, την φέρνουν την Άνοιξη!

Πέντε κούκοι, την φέρνουν την Άνοιξη!
Μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

Το Λιμενικό Ταμείο αντιδρά στην πρόθεση του δήμου Δελφών να το απορροφήσει - Τι αναφέρει το Υπουργείο

-Έτοιμοι να παραχωρήσουν τη χερσαία ζώνη

-Ζητούν από το Δήμο να εκπονήσει τοπογραφικό διάγραμμα, καθώς μέχρι τώρα δούλευαν με αποτύπωση του 1935, ενώ η χερσαία ζώνη καθορίστηκε το 1955. 
-Το έγγραφο απευθύνεται στο Δήμαρχο και τους επικεφαλής των παρατάξεων, αλλά όχι στην αντιδήμαρχο  Ιτέας κ. Λιάνας Πιλάλα, η οποία ως γνωστό είχε διατελέσει και πρόεδρος του νομικού προσώπου. 


Πηγή: Έντυπη έκδοση της ΩτΦ


 Με ένα έγγραφο που περιλαμβάνει αιχμές για πολλά φυσικά και θεσμικά πρόσωπα το Λιμενικό Ταμείο δια του προέδρου του κ. Ανδρέα Παναγιωτόπουλου αντιδρά επίσημα στην πρόθεση του δήμου Δελφών να το μετατρέψει σε Δημοτικό.Μέσω του εγγράφου τίθεται ευθέως αίτημα να εκπονηθεί από το δήμο τοπογραφικό διάγραμμα, ενώ διατυπώνεται δημόσια η πρόταση να αποχαρακτηριστεί η χερσαία ζώνη και να περάσει στο δήμο Δελφών. 
Από το έγγραφο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι ο πρόεδρος του που το υπογράφει επιρρίπτει σαφείς ευθύνες στο Δήμο, καθώς λέει ξεκάθαρα ότι τα τέλη που πληρώνουν οι δημότες δεν έχουν καμιά ανταποδοτικότητα. 
«Ταυτόχρονα κάθε πολίτης που διαμένει στην παραλιακή ζώνη πληρώνει μέσω των λογαριασμών του παρόχου ενέργειας τέλη στο Δήμο Δελφών, χωρίς να απολαμβάνει τις αντίστοιχες ανταποδοτικές Υπηρεσίες από το Δήμο του», τονίζει συγκεκριμένα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το έγγραφο απευθύνεται σε πολλούς αποδέκτες πλην της Αντιδημάρχου Ιτέας κ. Λιάνας Πιλάλα, η οποία ως γνωστό είχε διατελέσει και πρόεδρος του νομικού προσώπου. Πιο συγκεκριμένα απευθύνεται στο Βουλευτή Φωκίδας κ. Η. Κωστοπαναγιώτου, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Φωκίδας κ. Ευ. Κατσαγούνο, τους επικεφαλής των παρατάξεων Ενωτική Πορεία Ελπίδας και Ανάπτυξης  κ. Π. Ταγκαλή, Πολίτες στο Προσκήνιο κ. Π. Μέγκο, Λαϊκή Συσπείρωση κ. Γ. Ιωσηφίδη, Απολλώνιο Φως κ. Γ. Δρακάκη, όπως και στους προέδρους των συλλόγων Καταστηματαρχών Ιτέας Ποσειδών κ. Δ. Λιναρδάτο και Εμπορικού και Εξαγωγικού Συλλόγου Ιτέας κ. Γ. Χλεμπογιάννη.
Επιπλέον περιλαμβάνονται σαφείς αιχμές για τη χρήση τοπογραφικού του 1935 και απόφασης του 1955 προς όσους διοίκησαν το Λιμενικό Ταμείο.
Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Φωκίδας κ. Ανδρέας Παναγιωτόπουλος είναι μέλος της πλειοψηφίας του δημοτικού Συμβουλίου Δελφών, όπως και ότι υπήρξε αντιδήμαρχος που όμως παραιτήθηκε πολύ πριν την ολοκλήρωση της θητείας του. Θα πρέπει να αναμένουμε τουλάχιστον η συνέχεια που θα δοθεί στο θέμα να είναι ανάλογη των θερμοκρασιών του θέρους που μπαίνει από αύριο στη ζωή μας.
Αναλυτικά το έγγραφο του Λιμενικού Ταμείου Φωκίδας αναφέρει τα ακόλουθα:

ΘΕΜΑ : “Επικαιροποίηση και αποχαρακτηρισμός χερσαίας ζώνης Λιμένα Ιτέας”                                               
ΣΧΕΤ.: Το με αρ. 3113.6/28669/17/20-04-17 έγγραφο ΥΝΑ/ΓΓΛΛΠΝΕ/ΔΛΠ-Γ΄

Με αφορμή τις τελευταίες συζητήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δελφών, περί της λειτουργίας του Λιμενικού Ταμείου Φωκίδας και της πρόθεσης του Δήμου για την σύσταση Δημοτικού Λιμενικού Ταμείο Δελφών, θα θέλαμε να σας κάνουμε γνωστά τα εξής :
Το Λιμενικό Ταμείο Φωκίδας διαχειρίζεται όλη την παράκτια ζώνη της Πόλης της Ιτέας μήκους 7,5 χ.λ.μ. περίπου με εξαίρεση το τμήμα των “Γαλλικών Μόλων” μήκους 800 μέτρων περίπου. Σε αυτή τη ζώνη πέρα των Λιμενικών εγκαταστάσεων (Κεντρικός λιμένας, Τουριστικός Λιμένας-μαρίνα τουριστικών σκαφών, εγκαταστάσεις φόρτωσης βωξίτης και αλιευτικά καταφύγια “Τροκαντερό” και “Κίρρας”) αναπτύσσεται σχεδόν κάθε είδους δραστηριότητα μιας σύγχρονης παραλιακής πόλης με πλήθος πλατειών και πεζοδρόμων, δεκάδες εμπορικές δραστηριότητες, μεγάλα τμήματα αστικού ιστού κ.λ.π..      
Το Λ.Τ. Ν.Φωκίδας αποτελεί Φορέα αυτοχρηματοδοτούμενο (δεν παίρνει κρατική επιχορήγηση) που σημαίνει ότι πρέπει με ίδια έσοδα να καλύψει τις ανάγκες του πλέον ζωντανού τμήματος της πόλης, είτε αυτές αφορούν σε καθαριότητα, φωτισμό και συντηρήσεις δικτύων, είτε βέβαια στον σχεδιασμό έργων που θα αποδώσουν την ελάχιστη αναπτυξιακή προοπτική που δικαιούται η πόλη.  Στελεχώνεται σήμερα από ένα μόνιμο υπάλληλο, χωρίς φυσικά δυνατότητα τεχνικής, οικονομικής και διοικητικής Υπηρεσίας που είναι στοιχειώδη για ένα φορέα. Για να γίνει αντιληπτό το Λ.Τ. Ν.Φωκίδας  έχει τις ίδιες ανάγκες και υποχρεώσεις με έναν μικρής έκτασης Δήμο.
Παρά την προφανή δυσκολία, σήμερα θα θέλαμε να σας κάνουμε γνωστό ότι χρόνια προβλήματα και ζητήματα που αφορούν στην αναπτυξιακή προοπτική της πόλης και όλης της ευρύτερης περιοχής, είτε έχουν δρομολογηθεί είτε βαίνουν στο τέλος τους. Ενδεικτικά :
•Προχωρά με ταχείς ρυθμούς η μελέτη εκβάθυνσης και επέκτασης του Λιμένα, έργο αξίας 4.700.000 € που θα δώσει τη δυνατότητα περαιτέρω προσεγγίσεων στον κεντρικό Λιμένα Ιτέας.
•Βρίσκεται  σε φάση αδειοδοτήσεων (Μ.Π.Ε.) η μελέτη ακτομηχανικής, έργο αξίας 600.000 €, που πέρα από την προστασία θα δώσει μεγάλη δυναμική στο Τουριστικό προϊόν του Δήμου.
•Εκπονείται η μελέτη ασφάλειας Λιμένα, που πλέον αποτελεί αναγκαστική συνθήκη για την προσέγγιση πολλών κρουαζιερόπλοιων.
•Συντάσσεται σχέδιο διαχείρισης αποβλήτων που αποτελεί επίσης προαπαιτούμενο για τη λειτουργία ενός σύγχρονου Λιμένα.
•Προχωρά ήδη στην επισκευή των υποδομών της μαρίνας προκειμένου να παρέχει για πρώτη φορά νερό και ρεύμα στα ελλιμενιζόμενα σκάφη. 
•Υποβάλλει συνεχώς προτάσεις και μελέτες στα προγράμματα που δυνητικά θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν νέα έργα. 
•Έχει εξασφαλίσει τις απαιτούμενες πιστώσεις για σύνταξη μελέτης γέφυρας στην εκβολή του χειμάρρου “Σκίτσα” που θα ενώσει την Ιτέα και την Κίρρα 
•Έχει εξασφαλίσει τις απαιτούμενες πιστώσεις για την εκπόνηση Γενικού Στρατηγικού Σχεδίου ανάπτυξης του Λιμένα.
•Σε όλα αυτά πρέπει να συνυπολογίσει κανείς ότι το Λ.Τ. Φωκίδας με συνεχείς εργολαβίες λόγω μη ύπαρξης προσωπικού φροντίζει για την καθαριότητα και την συντήρηση των δικτύων (ηλεκτροφωτισμού, υδραυλικών κ.λ.π.) και αποπληρώνει με συνέπεια τη χρήση τους στον αντίστοιχο πάροχο (ΔΕΗ, Δήμος Δελφών) σπαταλώντας πολύ μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού του, είτε αυτά αφορούν τις λιμενικές εγκαταστάσεις, είτε όχι.Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η λειτουργία του Λιμενικού Ταμείου αφορά τη διαχείριση του Λιμένα και των συνοδών εγκαταστάσεων και εκεί θα έπρεπε να είναι επικεντρωμένο το ενδιαφέρον του. Σήμερα το μεγαλύτερο τμήμα της χερσαίας ζώνης αφορά την πόλη και την λειτουργία της χωρίς να έχει καμία σχέση με τον Λιμένα. Δημιουργείται  συνεπώς το παράδοξο ο Δήμος να μην έχει καμία αρμοδιότητα σε ότι αφορά το πιο ζωντανό τμήμα του. Ταυτόχρονα κάθε πολίτης που διαμένει στην παραλιακή ζώνη πληρώνει μέσω των λογαριασμών του παρόχου ενέργειας τέλη στο Δήμο Δελφών, χωρίς να απολαμβάνει τις αντίστοιχες ανταποδοτικές Υπηρεσίες από το Δήμο του.
Η χερσαία ζώνη Λιμένα Ιτέας καθορίστηκε την 18/05/1955 στηριζόμενη σε τοπογραφικό σκαρίφημα του 1935. Είναι αντιληπτό ότι αυτό δεν στηρίζεται σε συντεταγμένες  ΕΓΣΑ 87, περιέχει πολλές ασάφειες και σε διάφορα σημεία δεν είναι σε σύμπτωση με τα υφιστάμενα ρυμοτομικά σχέδια Ιτέας και Κίρρας, προκαλώντας συνεχή προβλήματα, (αμφισβητήσεις, προβλήματα αστυνόμευσης, καταπατήσεις χώρων Δημοσίου,  κ.λ.π.)  Προκύπτει συνεπώς άμεσα η ανάγκη επικαιροποίησης της, με σύγχρονο τοπογραφικό τόσο της θαλάσσιας όσο και της χερσαίας ζώνης. Παράλληλα με αυτόν τον τρόπο θα υπάρξει η δυνατότητα επανακαθορισμού των γραμμών αιγιαλού και παραλίας οι οποίες σε πολλά σημεία είναι παλιές και δεν λαμβάνουν υπόψιν την διαμορφωθείσα κατάσταση. 
Η διαδικασία επικαιροποίησης της χερσαίας ζώνης και των αιγιαλών και παραλίας, είναι μια διαδικασία η οποία μπορεί να περαιωθεί σε λίγους μήνες, σύμφωνα με το άρθρο 21 του Ν. 2971/01. Σχετικές τυγχάνουν και οι με αρ. 256/17-05-2005 και 199/2006 ατομικές γνωμοδοτήσεις των Γρ. Νομικών Συμβούλων του Κράτους του Υ.Ε.Ν. και του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. Απαιτείται μια συνολική τοπογραφική αποτύπωση της χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης έως την ισοβαθή των 20 μέτρων. Μέρος των αποτυπώσεων αυτών (σε ποσοστό περίπου 40%) είναι στη διάθεση του Λ.Τ. και φυσικά στη διάθεση του Δήμου, όταν μας ζητηθούν.
Αυτή η διαδικασία αποτελεί ταυτόχρονα μια μεγάλη ευκαιρία για τον αποχαρακτηρισμό τμημάτων της χερσαίας ζώνης, τα οποία θα μπορέσουν να αποδοθούν στον  Δήμο Δελφών και κατ΄ επέκταση στην κοινωνία της Ιτέας.
Πρέπει προς αποφυγή παρεξηγήσεων να διευκρινίσουμε  ότι ο επανακαθορισμός της χερσαίας ζώνης δεν αφορά την δημιουργία Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Δελφών, καθότι το Λ.Τ. με οποιαδήποτε μορφή (κρατικό ή Δημοτικό) θα καλείται να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα. Επίσης ο επανακαθορισμός και η απόδοση τμημάτων στον Δήμο αποτελεί αντικείμενο συνεχών οχλήσεων του Υ.Ε.Ν. καθώς θεωρούν αδιανόητο το Λ.Τ. να είναι επιφορτισμένο με μια ολόκληρη πόλη και προβλήματα που καμία σχέση δεν έχουν με τη λειτουργία του Λιμένα. Είναι δε μια διαδικασία που έχει περαιωθεί για μεγάλο μέρος των Λιμενικών Ταμείων της χώρας είτε αυτά είναι κρατικά είτε Δημοτικά. Σε πρόσφατη συνάντηση δε που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Λ.Τ. Φωκίδας, παρουσία της Αντιδημάρχου Ιτέας και φορέων της πόλης, διαπιστώθηκε σύμπτωση απόψεων, από τους παρισταμένους για το εν λόγο θέμα.
Το παραλιακό μέτωπο της Ιτέας είναι το πιο ζωτικό και πολυσύχναστο τμήμα του Δήμου Δελφών. Πρόκειται επίσης για ένα τμήμα από καιρού αφημένο στην τύχη του, με έργα υποδομών πλέον της τριακονταετίας, τα οποία χρήζουν άμεσης αντικατάστασης. Περαιτέρω για το Δήμο θα μπορούσε να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό έσοδο καθότι δραστηριοποιούνται πλήθος επιχειρήσεων. Εξυπακούεται ότι το έσοδο θα πρέπει ανταποδοτικά να αποδίδεται για έργα υποδομών στην συγκεκριμένη ζώνη.
Με το παρόν θέλουμε να σας γνωρίσουμε την βούληση μας για αποχαρακτηρισμό τμημάτων της χερσαίας ζώνης Λιμένα Ιτέας προκειμένου αυτά να αποδοθούν στον Δήμο Δελφών. 
Προς τούτο παρακαλούμε όπως εισάγετε το παραπάνω θέμα συζήτησης στα Τοπικά Συμβούλια Ιτέας και Κίρρας καθώς και στο Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Δελφών για λήψη απόφασης  γνωμοδοτικού χαρακτήρα. Σε περίπτωση που συμφωνείτε, γνωρίστε μας εάν είστε διατεθειμένοι  να αναλάβετε το εν λόγω κόστος.
Ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείο
 Ν. Φωκίδας
Παναγιωτόπουλος Ανδρέας

«Πράσινο φως» ανάβει το υπουργείο
Με έγγραφό του ο   Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Χρήστος   Λαμπρίδης, ζητεί από τα Λιμενικά ταμεία να προχωρήσουν σε επανακαθορισμό των ζωνών. «Κρίνεται σκόπιμο και αναγκαίο να προβείτε σε αξιολόγηση των ισχυουσών αποφάσεων καθορισμού των Χερσαίων Ζωνών Λιμένων και των εξομοιούμενων με αυτών χώρων προκειμένου, εφόσον απαιτείται, να προβείτε σε επανακαθορισμό αυτών», τονίζει συγκεκριμένα. 
Ειδικότερα στο έγγραφο με  αριθ. πρωτ.:  3113.6/28669/17/20-4-2017 αναφέρονται τα εξής:
ΘΕΜΑ: «Καθορισμός – Εξομοίωση χώρων με  Ζώνη Λιμένα»   
     1.- Με  ανωτέρω σχετικό είχε ζητηθεί από τα Λιμενικά Ταμεία και τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία η αποστολή των ΦΕΚ περί καθορισμού Χερσαίας Ζώνης Λιμένα και καθορισμού χώρων που εξομοιώνονται με Ζώνη Λιμένα ενώ το 2015 ζητήθηκαν εκ νέου στοιχεία από όλους τους φορείς διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων για την έκταση των Χερσαίων Ζωνών Λιμένων και στοιχεία για τις σχετικές αποφάσεις (ΦΕΚ κ.λπ.). Μετά τη συλλογή των ως άνω στοιχείων και αξιολόγησης αυτών,  διαπιστώθηκαν τα ακόλουθα: 
     α) Σε πολλούς φορείς, οι αποφάσεις καθορισμού της Ζώνης Λιμένα αρμοδιότητάς τους, είναι πολύ παλαιές, ενώ σε πολλές περιπτώσεις   δεν υπάρχει ευκρινής αποτύπωση λόγω της παλαιότητας. 
    β) Υφίστανται περιοχές στις οποίες τα διαγράμματα της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα και ρυμοτομικού σχεδίου πόλεως, αλληλοαναιρούνται. 
     γ) Περιπτώσεις ειδικά σε εξομοιούμενους με Χερσαία Ζώνη Λιμένα χώρους, όπου η περιγραφή αυτών γίνεται με ένα τοπωνύμιο.
    δ) Περιπτώσεις όπου η απόφαση καθορισμού δεν συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα. 
    ε) Χώροι ευρισκόμενοι εντός των ορίων της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα, οι οποίοι δεν εξυπηρετούν πλέον λιμενικούς σκοπούς και της συνεπεία αυτού μη ύπαρξης αναγκαιότητας διατήρησής των εντός των ορίων της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα.  
      2.- Αποτέλεσμα των ανωτέρω είναι η δημιουργία αμφισβητήσεων για την αρμοδιότητα των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων  να εκτελούν έργα εντός των ως άνω χώρων και να παραχωρούν χώρους. 
    Προβλήματα επίσης δημιουργούνται και στην αστυνόμευση εκ μέρους των Λιμενικών Αρχών αν δεν έχουν καθοριστεί με σαφήνεια τα όρια των Χ.Ζ.Λ. και των εξομοιούμενων με αυτές χώρων.
     3.-  Επισημαίνεται ότι οι σχετικές διατάξεις περί καθορισμού- εξομοίωσης χώρων σε ζώνη λιμένα είναι γενικές και δεν κατισχύουν των διατάξεων ειδικών νόμων, (ν. 2160/93, ν. 1629/51 περί φάρων, αναπτυξιακοί νόμοι κ.λπ.), με τους οποίους έχει ανατεθεί η χρήση και εκμετάλλευση παραλιακών χώρων σε άλλους δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς (ΟΤΑ, Γ.Γ. Αθλητισμού, Μαρίνες, Μαρίνες ΕΟΤ,  Τουριστικά Κτήματα, κ.λπ.)
      4.- Κατόπιν των ανωτέρω, κρίνεται σκόπιμο και αναγκαίο να προβείτε σε αξιολόγηση των ισχυουσών αποφάσεων καθορισμού των Χερσαίων Ζωνών Λιμένων και των εξομοιούμενων με αυτών χώρων προκειμένου, εφόσον απαιτείται, να προβείτε σε επανακαθορισμό αυτών  ώστε να:
          α) Αποσαφηνίζεται η τοπική αρμοδιότητα των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων.
          β) Εκλείψουν αμφισβητήσεις για το αν μπορεί ή όχι να χρηματοδοτήσει και εκτελέσει έργα το Λιμενικό Ταμείο σε συγκεκριμένη θέση και να παραχωρεί χώρους.
          γ) Αποφευχθούν  καταπατήσεις χώρων του Δημοσίου.
          δ) Αποχαρακτηριστούν όσες περιοχές  δεν εξυπηρετούν ή δεν σχεδιάζεται να εξυπηρετήσουν λιμενικούς σκοπούς. 
Η διαδικασία του αποχαρακτηρισμού  θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 2971/2001.  Για την υποβοήθησή σας γνωρίζεται ότι σχετικές τυγχάνουν οι υπ’ αριθ. 256/17-5-2005 και 199/2006 ατομικές γνωμοδοτήσεις των Γρ. Νομικών Συμβούλων του Κράτους του ΥΕΝ και του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. αντίστοιχα.  
      5.- Παρακαλούμε για τις  δικές σας ενέργειες.
                                                                        
Με Εντολή Υπουργού
Ο  Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής 
και Ναυτιλιακών Επενδύσεων 
Χρήστος   Λαμπρίδης

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτελους μετα απο τοσο χρονια τα σκαφη εχουν ΝΕΡΟ στη μαρινα μας. Συνχαρητηρια σε ολη τη λιμενικη επιτροπη. Μπραβο παιδια κ αλλα τετοια καλα.

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο στη Καρτερια που δημοσιοποιει αυτο το πολυ επικαιρο εγγραφο. Μπραβο επισης στο προεδρο γι αυτη τη πρωτοβουλια. Το μπαλακι πλεον στη ιδια τη κοινωνια της Ιτεας. Ηρθε η ωρα να αποφασισουμε εμεις για εμας. Μη χασουμε αυτη την ευκαιρια.

Ανώνυμος είπε...

Το Λιμενικό Ταμείο είναι υπεύθυνο για την κατάντια της πόλης!
Και όλες οι ζώνες είναι καθορισμένες και οι αρμοδιότητες του καθενός συγκεκριμένες!
Όλα τα άλλα είναι λογικοφανείς ανακρίβειες για να καλυφθούν τα ρουσφέτια, οι εξυπηρετήσεις και η ευθυνοφοβία - ευθυνοαποφυγή!

Ανώνυμος είπε...

Αυτο που φτάσαμε στο 2017 για υπαρχει νερο στην μαρίνα και να ζητοκραυγάζεις με ξεπερνά....

Ανώνυμος είπε...

Ο σημερινός πρόεδρος λιμενικού ταμείου δεν ειναι εκεινος που κατέβηκε και ψηφίστηκε με προεκλογικό -θα- να λεει η παράταξη του οτι δεσμεύονται να περάσει στον δήμο το λιμενικό ταμειο;;;;Αχ αυτη η καρέκλα,Αχ!

Ανώνυμος είπε...

Μιζερια εχει αυτη η πολη. Οταν ακουγετε κατι καλο για τη πολη σας πατε να το θαψετε, κ μετα σας φταινε οι σαλωνιτες, ενας ανθρωπος βρεθηκε να πει την αληθεια κ πεσατε να τον φατε. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.