Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Σερβιτόροι κρυφακούν και αποκαλύπτουν τα χειρότερα πρώτα ραντεβού που έχουν δει

BAD DATE

Όσα κακά πρώτα ραντεβού και αν είχατε στη ζωή σας, πάντα να θυμάστε: υπάρχουν και χειρότερα!

Σερβιτόροι, μέσω του Reddit, αποκαλύπτουν τα χειρότερα πρώτα ραντεβού που έχουν δει ποτέ.
1. Πως να χωρίσεις σε 15 μέρες
Δούλευα σε ένα μικρό συνοικιακό εστιατόριο και όσοι έρχονταν ήταν σταθεροί πελάτες. Ένας όμως ξεχώριζε. Ήταν ένας ΠΑΡΑ πολύ όμορφος άνδρας, γύρω στα 30, που όπως φαινόταν ερχόταν πάντα εκεί όταν ήθελε να χωρίσει μια κοπέλα. Σχεδόν δύο φορές τον μήνα ερχόταν με μια όμορφη γυναίκα και περίπου στα μισά του φαγητού, η γυναίκα έκλαιγε.
- cuterus-uterus

via GIPHY

2. Μην ενοχλείτε, τρώω!
Δουλεύω σε ένα εστιατόριο με δύο ορόφους. Ένα ζευγάρι ήρθε στο μαγαζί και έκατσε στον επάνω όροφο. Αφού παράγγειλαν, η γυναίκα σηκώθηκε για να πάει στην τουαλέτα, που είναι στον κάτω όροφο. Καθώς κατέβαινε τη σκάλα, σκόνταψε και έπεσε. Χτύπησε το κεφάλι της στο έδαφος, έχασε τις αισθήσεις της και αιμορραγούσε. Αναγκαστήκαμε να καλέσουμε ασθενοφόρο. Ανέβηκα να ειδοποιήσω τον συνοδό της, ο οποίος είχε ήδη αρχίσει να τρώει. Προχώρησε προς τη σκάλα, έριξε μια ματιά κάτω και γύρισε στο τραπέζι για να τελειώσει το φαγητό του...
- evaholierhoek

via GIPHY

3. Έχεις και παιδιά;;;
Άνδρας και γυναίκα κάθονται αναπαυτικά σε ένα τραπέζι. Μια άλλη γυναίκα μπαίνει με φόρα στο εστιατόριο, τραβώντας κυριολεκτικά δύο παιδιά, πάει στο ζευγάρι και αρχίζει να βρίζει. Ο άνδρας τα έχασε
-twolitredietcoke
4. Είμαι μοναδικός και αυτό βγαίνει προς τα έξω
Μια φορά είδα ένα ζευγάρι όπου ο τύπος μιλούσε ασταμάτητα για το εαυτό του και το πόσο μοναδικός ήταν. Για όλο το ραντεβού! Η γυναίκα κουνούσε το κεφάλι της ευγενικά και κάθε φορά που προσπαθούσε να αρθρώσει μια λέξη, την διέκοπτε. Βάρβαρο.
-frogsmouth

via GIPHY

5. Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς αγάπη μου
Δούλευα σε ένα μεξικάνικο εστιατόριο. Έρχεται ένα ζευγάρι που ήταν ξεκάθαρα στο πρώτο ραντεβού της, από τις ερωτήσεις που έκαναν. Περίπου στο τέλος του φαγητού τους μια γυναίκα, Λατίνα, σκουπίζει το διπλανό τραπέζι. Η γυναίκα τότε την κοιτά, παίρνει στα χέρια της το πιάτο της και την ρωτάει αν θέλει να πάρει ότι απέμεινε για να ταΐσει τα παιδιά της. Έμεινα άναυδος. Η γυναίκα που καθάριζε το τραπέζι δεν μιλούσε αγγλικά αλλά φάνηκε από την έκφρασή της ότι ένιωσε άβολα. Το λυπηρό είναι ότι η ίδια θεωρούσε ότι έκανε μια καλή πράξη. Ο συνοδός της έδειξε να ντρέπεται γι' αυτήν.
-schmackers
6. Σώσε με, σώσε με!
Δούλευα σε ένα ιταλικό εστιατόριο. Κάποια στιγμή ένας άνδρας που δεν ήταν καν από δικό μου τραπέζι, ήρθε προς το μέρος μου και μου έδωσε 20 δολάρια και μια χαρτοπετσέτα με ένα τηλέφωνο. Μου λέει: «Είμαι στο χειρότερο ραντεβού της ζωής μου. Αυτή η γυναίκα είναι απαίσια και πρέπει να βρω τρόπο να φύγω. Πάρε αυτά τα 20 δολάρια και σε παρακαλώ πήγαινε στο κοντινότερο τηλέφωνο και πάρε με τηλέφωνο και πες μου ότι πρέπει να επιστρέψω αμέσως σπίτι. Δεν με ενδιαφέρει τι δικαιολογία θα βρεις, απλά πρέπει να φύγω!». Νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα μέχρι που ήρθε ο σερβιτόρος τους και μου είπε για το πόσο άθλια ήταν αυτή η γυναίκα. Τον πήρα τηλέφωνο μόλις βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο.
- XelaKebert

via GIPHY

Independent 

Δεν υπάρχουν σχόλια: