Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Σμαράγδα Λιάτσικου: Πρώτη στην Ιατρική Λάρισας η 47χρονη εργαζόμενη μητέρα δύο παιδιών

Πρώτη στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην Λάρισα εισήχθη η 47χρονη μητέρα και εργαζόμενη, Σμαράγδα Λιάτσικου





Πρώτη στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στη Λάρισα εισήχθη η Σμαράγδα Λιάτσικου, η 47χρονη εργαζόμενη και μητέρα δύο παιδιών από τον Βόλο, που συγκέντρωσε 19.435 μόρια στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.    

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, δεν μπορώ καν να περιγράφω τη χαρά μου. Είχα βάλει μόνο μία σχολή στο Μηχανογραφικό μου και αυτή ήταν η Ιατρική Λάρισας. Πριν λίγο έμαθα ότι εισάγομαι πρώτη», ανέφερε χαρακτηριστικά η 47χρονη απόφοιτη του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου.   

Η κυρία Λιάτσικου, που εργάζεται ως βοηθός νοσηλεύτρια σε ιδιωτική κλινική του Βόλου, είναι μητέρα δύο παιδιών, 21 και 19 ετών, και επέστρεψε στα θρανία για να υλοποιήσει το όνειρό της.      

«Όταν είδα τα αποτελέσματα έκλαιγα δύο ώρες! Διάβαζα συνέχεια και παντού. Οι συνάδελφοί μου στην κλινική μου κρατούσαν το βιβλίο για να τους πω μάθημα», είχε δηλώσει η 47χρονη όταν ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες.     

«Η συγκίνηση αυτή τη στιγμή είναι τεράστια. Δουλεύοντας σε τραγικές συνθήκες, χωρίς φροντιστήρια αισθάνομαι δικαιωμένη για τους κόπους. Με στήριξαν οι συνάδελφοί μου, αλλά και η εκπαιδευτικός Ελένη Νταβέλη, η οποία με βοήθησε εθελοντικά», είχε πει.    


Με πληροφορίες από από magnesianews.gr  Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: