Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (;;;) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΝΤΑΙ!!! ΒΙΝΤΕΟ

Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ!! Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ "ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ" ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ  ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΛΟΥΦΑΖΟΥΝ!!!...
Ο  Θεόδωρος Πάγκαλος, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης  δηλώνει  υπέρ της απώλειας κυριαρχίας! Το είπε ξεκάθαρα σε συνέντευξή του  στο  γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.  Δήλωσε Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού

«Είναι  μεγάλο  πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα,  κατανοώ  τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την  κυριαρχία  του. Πάντα ήμουν» είπε.

 



Το λιγότερο προκλητική ως και ειρωνική μπορεί να χαρακτηριστεί η δήλωση του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου.

Ο Θ. Πάγκαλος ρωτήθηκε για το θέμα του κατά πόσο συνιστά απώλεια  Εθνικής κυριαρχίας η αυξημένη επιτήρηση και Ευρωπαική παρουσία στην  Ελλάδα για την εφαρμογή των όσων προβλέπει το νέο μνημόνιο.

Η απάντηση του στο Γαλλικό ραδίοφωνο Europe 1, άφησε εμβρόντητους τους πάντες:

"Κατανοώ τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ωστόσο ο ίδιος ανέκαθεν  είμαι φεντεραλιστής Ευρωπαίος. Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς  συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψη τους. Εγώ, όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν" είπε χαρακτηριστικά!

Συνεχίζοντας αναρωτήθηκε: "

Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν  Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε  βέβαια καλά τη δουλειά του.

H τοποθέτηση του  Πάγκαλου έρχεται να δυναμιτίσει για μια ακόμα  φορά την ήδη τεταμένη κατάσταση. Έρχεται να γίνει το κόκκινο πανί ενός  λαού ταλαιπωρημένου, ενός λαού που δέχθηκε και συνεχίζει να δέχεται  απανωτά χτυπήματα. Ενός λαού που πληρώνει χωρίς να φταίει και  δοκιμάζεται ζώντας μια μίζερη πραγματικότητα. Ενός λαού που έχει ήδη  καταδικάσει την πολιτική και τους πολιτικούς. Ενός λαού ανέργων που  μπροστά του συναντά το αδιέξοδο...

Σ' αυτό το λαό ο κος Πάγκαλος δηλώνει τι; Ότι είναι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του;

Η Εθνική κυριαρχία θα πρέπει να πει κάποιος στον κύριο Πάγκαλο δεν  είναι ιδιοκτησία κανενός. Η Εθνική κυριαρχία είναι αποτέλεσμα αγώνων,  πολέμων, αιματοχυσίας των ένδοξων προγόνων μας. Η Εθνική κυριαρχία είναι  αδιαπραγμάτευτη.

Δουλοπρεπείς ο Ελληνικός λαός δεν ήταν και δεν υπήρξε ποτέ. Γενιές  και γενιές αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για να την κρατήσουν ψηλά. Το  Έθνος μας είναι υπερήφανο που έχει να γιορτάζει 25η Μαρτίου και 28η  Οκτωβρίου. Και τελικά είναι ευτύχημα για μας που οι πρόγονοι μας ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ την ίδια άποψη με τον κο Πάγκαλο...


"Το δε την πόλιν σοι δούναι ούτ εμόν εστί, ούτ' άλλου των  κατοικούντων έν ταύτη• κοινή γάρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν  και ού φεισόμεθα της ζωής υμών".

"Το να σου παραδώσουμε  την πόλη, δεν είναι δικαίωμα ούτε δικό μου ούτε άλλου από τους  κατοικούντες σε αυτή. Γιατί απόφαση όλων μας είναι να πέσουμε,  αμυνόμενοι, με τη θέλησή μας και δε θα λυπηθούμε τη ζωή μας"..


Σημείωση ”ΚΑΡΤΕΡΙΑ”: Για άλλη μια φορά θα ευχαριστήσουμε τους αναγνώστες μας, για την αποστολή θεμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: