
Χρόνια αργότερα, οι μυστικές υπηρεσίες ανακαλύπτουν ότι ήταν ένας γιγαντιαίο αερόστρωμα που είχε σχεδιαστεί από Σοβιετικούς επιστήμονες. Ήταν το σκάφος “Εκρανοπλάνο”.
Τα οχήματα επίδρασης εδάφους (Ground effect vehicles, GEV) πετούν πάνω από οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια. Το εκρανοπλάνο έχει ανυψωτική δύναμη της τάξεως των 1.000 τόνων, που το εντάσσει μεταξύ των μεγαλύτερων που έχουν ποτέ επιτευχθεί. Το KM, όπως ήταν γνωστό το Θαλάσσιο Τέρας της Κασπίας στο απόρρητο Σοβιετικό στρατιωτικό πρόγραμμα, είχε μήκος 100 μέτρων , ζύγιζε 540 τόνους με πλήρες φορτίο και μπορούσε να ταξιδέψει με ταχύτητες μεγαλύτερες των 400 χιλιομέτρων την ώρα (249 mph ) ακόμα και στην επιφάνεια του νερού.
Επίσης, ήταν ικανό να ταξιδεύει στη στεριά, σε σχετικά επίπεδες επιφάνειες, και έκανε εκτόξευση πυραύλων κατά του στόχου.
Επίσης, ήταν ικανό να ταξιδεύει στη στεριά, σε σχετικά επίπεδες επιφάνειες, και έκανε εκτόξευση πυραύλων κατά του στόχου.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ
Μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου το «Τέρας» αναγνωρίστηκε ως ένα από τα πολλά Σοβιετικά στρατιωτικά σχέδια που προορίζονταν να πετούν μερικά μέτρα πάνω από το νερό, εξοικονομώντας ενέργεια και παραμένοντας κάτω από την ύψος κάλυψης των εχθρικών ραντάρ. Το 1985 ο Υπουργός Σεργκέι Σοκολόβ (Sergei Sokolov) σταμάτησε τη χρηματοδότηση του προγράμματο
Μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου το «Τέρας» αναγνωρίστηκε ως ένα από τα πολλά Σοβιετικά στρατιωτικά σχέδια που προορίζονταν να πετούν μερικά μέτρα πάνω από το νερό, εξοικονομώντας ενέργεια και παραμένοντας κάτω από την ύψος κάλυψης των εχθρικών ραντάρ. Το 1985 ο Υπουργός Σεργκέι Σοκολόβ (Sergei Sokolov) σταμάτησε τη χρηματοδότηση του προγράμματο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου