Ο καιρός

Ψηφίστε κάνοντας κλικ στην εικόνα

Ψηφίστε κάνοντας κλικ στην εικόνα
Να κηρυχθεί ο Κορινθιακός προστατευόμενη περιοχή NATURA 2000 - Ψηφίστε κάνοντας κλικ στην εικόνα

Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Ακόμη ένα βήμα μπροστά για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που πέρασε και από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής

- Για ενστάσεις και ασφαλιστικά μέτρα προειδοποιούν οι διαφωνούντες, προκειμένου να μην εφαρμοστεί. -«Εφαρμόζετε μια μελέτη που δεν την θέλει η περιοχή», ισχυρίστηκε η κ. Σεγδίτσα. 
–«Μας ψήφισαν για να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας», αντέτεινε ο Δήμαρχος.

Πλησιάζει στην εφαρμογή της η μελέτη.



Ένα βήμα πιο κοντά στην εφαρμογή της είναι η μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων Άμφισσας  μετά την έγκρισή της από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, η οποία συνεδρίασε την Τετάρτη το πρωί.

Έκκληση να στηριχθούν οι ρυθμίσεις

Ο Δήμαρχος κ. Θανάσης Παναγιωτόπουλος τόνισε στην τοποθέτησή του ότι η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική και στηρίχθηκε από το Ινστιτούτο Μεταφορών.
«Δεν είναι μονολιθική και φαίνεται ότι είναι προσεγμένη και τεκμηριωμένη», τόνισε.
Ανέλυσε τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί και ζήτησε τη στήριξη του Σώματος.
Έκκληση στο Σώμα να στηρίξει τη μελέτη απηύθυνε και ο Αντιδήμαρχος κ. Άρης Αγγελόπουλος, υποστηρίζοντας ότι απαιτείται μια προσπάθεια. «Το πρόβλημα των επαγγελματιών δεν είναι σημερινό. Έρχεται από παλιά. Γνωρίζουμε ότι φτάνουν μόνο οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, πρέπει να γίνουν κι άλλα πράγματα τα οποία δρομολογούνται. Είναι βασικό όμως να μπορεί να κυκλοφορήσει ο κόσμος στην περιοχή, να διευκολυνθεί η πρόσβαση», τόνισε.
  
Ανησυχία και αμφιβολίες

Με την ιδέα των πεζοδρομήσεων εξέφρασε την κατ’ αρχήν συμφωνία του ο σύμβουλος της μειοψηφίας Βασίλης Καραγιάννης, υποστηρίζοντας όμως θεωρεί τελείως λανθασμένη τη χρονική στιγμή που αυτές επιχειρείται να εφαρμοστούν. «Σήμερα οι επαγγελματίες υποφέρουν, βιώνουν τη χειρότερη περίοδο επιχειρηματικά, μακρά όλων», είπε.

Ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Γιώργος Ιωσηφίδης τοποθετήθηκε αρνητικά ότι «δεν πρόκειται για κυκλοφοριακή ρύθμιση, αλλά για το «μνημόσυνο του εμποράκου», γιατί η κηδεία του έχει γίνει πριν επτά χρόνια. Ο εμποράκος του κέντρου με αυτό το σχέδιο συνθλίβεται, τον λιώνει. Αν μεγάλα καταστήματα πέρα από το κέντρο κάνουν επέκταση δραστηριότητας και βάλουν είδη ένδυσης, υποδημάτων και αρώματα και αυτός ο επαγγελματίας που υποστηρίζει το σχέδιο θα καταλάβει πόσο λάθος κάνει. Πιστεύετε πραγματικά ότι θα τονωθεί η κίνηση του κέντρου; Όταν η τσέπη είναι άδεια, πως θα κυκλοφορήσει ο πολίτης και πως θα δαπανήσει, όταν δυσκολεύεται να ζήσει; Καταστρέφονται κάθε μέρα τα μικρά μαγαζιά για να επικρατήσει το μονοπώλιο.  Με την επιλογή σας αυτή στέλνετε τον κόσμο σε τέτοια μαγαζιά», τόνισε.

Ο Δήμαρχος απαντώντας στον κ. Ιωσηφίδη υποστήριξε ότι όντως οι συνθήκες είναι άσχημες και άκρως αντιεπαγγελματικές. «Η κρίση όλο και βαθαίνει και η κατάσταση θα επιδεινώνεται. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή εξοντώνει την επαγγελματική τάξη και εμείς δε μπορούμε να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Αν μείνουμε και δεν προσπαθήσουμε είναι σίγουρο ότι θα τελειώσουμε. Η πόλη πρέπει να είναι προσβάσιμη για τους κατοίκους μας, πρώτα από όλα. Η Άμφισσα είναι το κέντρο του νομού. Λειτουργούν εδώ υπηρεσίες και έρχεται ο κόσμος από όλη της Φωκίδα. Σε αυτούς τους ανθρώπους  οφείλουμε να τους εξασφαλίσουμε την άνετη κυκλοφορία. Να τους διευκολύνουμε να κάνουν τις δουλειές τους. Έπειτα, μπαίνουν λεωφορεία στην περιοχή και φεύγουν με τις χειρότερες εντυπώσεις, από την ταλαιπωρία που υφίστανται. Τώρα, τα λεωφορεία θα μπαίνουν στη Σαλώνων. Θα σταθμεύουν στο κέντρο και οι επισκέπτες θα μπορούν με ευκολία να διασχίσουν την πόλη», τόνισε.

«Έχετε παρωπίδες και ωτοασπίδες;»

Δριμεία κριτική δέχτηκε ο δήμαρχος από τη Σύμβουλο της μειοψηφίας κ. Σωσώ Σεγδίτσα, η οποία αναρωτήθηκε αν λαμβάνει τα μηνύματα του κόσμου.
«Να ρωτήσω το Δήμαρχο, δεν ακούει; Δε βλέπει; Φοράει παρωπίδες; Έχει ωτοασπίδες και δε μπορεί να ακούσει τη δραματική κραυγή των επαγγελματιών; Τόσο πολύ εξοφλεί τα προεκλογικά γραμμάτια; Τόσο πολύ δεν υπολογίζει κανέναν; Μας λέγατε πάντα ότι σας ενδιαφέρει η κοινωνική συναίνεση. Δεν σας ενδιαφέρουν καθόλου τα καταστήματα και οι εργαζόμενοι», είπε με φορτισμένη το κλίμα συναισθηματικά.
Ο Δήμαρχος σφόδρα ενοχλημένος απάντησε σε έντονο ύφος, υποστηρίζοντας ότι αυτό θέλει ο κόσμος της περιοχής. «Δε σας επιτρέπω να μιλάτε για προεκλογικά γραμμάτια. Οι απόψεις μου είναι γνωστές προ 20ετίας. Ψηφίστηκα με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο είχε την αποδοχή των ψηφοφόρων της Άμφισσας, τόσο την Α όσο και τη Β Κυριακή. Τα ποσοστά που έλαβα ήταν συντριπτικά. Το πρόγραμμά μας είχε λάβει ευρεία δημοσιότητα, το γνώριζε ο κόσμος.
Η κ. Σεγδίτσα επέμενε ότι δεν θέλει η περιοχή το σχέδιο. Ποιοι είναι αυτοί που το θέλουν, κατονομάστε τους. «Με σταμάτησα τρεις στη διαδρομή από την εργασία μου μέχρι το Δημαρχείο και ζητούσαν να κάνουμε κάτι για να μην καταστρέψετε την αγορά. Ποιοι τις θέλουν αυτές τις ρυθμίσεις, κατονομάστε τους», του είπε.
«Δεν τις θέλουν αυτοί με τους οποίους μιλάτε εσείς», αντέτεινε ο Δήμαρχος. «Εγώ μιλάω με όλο τον κόσμο. Ο κόσμος τις θέλει γιατί έχει αγανακτήσει. Έχουμε μια όμορφη πόλη που καταστρέφεται, δεν θα την αφήσουμε. Εξάλλου, εμείς θα αναλάβουμε την πολιτική ευθύνη», υποστήριξε ο Δήμαρχος. «Τι να την κάνουν την πολιτική ευθύνη, αν καταστραφούν, ποιος θα τους αποζημιώσει», αντέτεινε η κ. Σεγδίτσα.

Πηγή: Έντυπη έκδοση της ΩτΦ


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Παναγοωτόπουλος και οι συνεργάτες του κάνουν ένα πολύ σοβαρό σφάλμα.Και τούτο γιατί καμμιά κυκλοφοριακή μελέτη δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε καμμια πόλη αν δεν εφαρμοστούν ταυτόχρονα τα απαραίτητα ΜΕΤΡΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ. Δεν υπάρχει Δημοτική Αστυνομία. Ποιός θα επιμεληθεί της εφαρμογής; Προβλέπω μιά ακόμα αποτυχία ενός ακόμα "μεγαλεπίβουλου" και κούφιου σχεδιασμού αυτής της απίθανης Δημοτικής Αρχής που μας έχει γεμίσει αλογόμυγες. (Αγιόνερο, Κάστρο Αμφισσας, Πολεμικές Αποζημιώσεις, Ελαιώνας Άμφισσας, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης και άλλα παραμύθια)

Ανώνυμος είπε...

Απ΄ότι καταλάβατε πατριώτες μείναμε με τον Γιώργο και τη Σωσώ. Έτσι για να ξέρουμε στις επόμενες εκλογές τι πρέπει να ψηφίσουμε. Υ.Γ. Άν δεν μας πατήσει κανένα αυτοκίνητο στους μη πεζοδρομημένους δρόμους μέχρι τότε.