Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Επικό τρολάρισμα Τσίπρα σε Μητσοτάκη: Αν ξανάρθετε στη γειτονιά μου ελάτε να κεράσω καφέ (Video)



Χθες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε την Κυψέλη και προσκάλεσε μάλιστα τον Αλέξη Τσίπρα να κάνει κι αυτός μια βόλτα στην περιοχή, ξεχνώντας μάλλον ότι ο πρωθυπουργός... μένει εκεί!

Η παραπάνω γκάφα του προέδρου της ΝΔ δεν θα μπορούσε να μείνει αναπάντητη από τον πρωθυπουργό. 
Ο Αλέξης Τσίπρας θύμισε στον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι στην Κυψέλη είναι το σπίτι του, ενώ ταυτόχρονα τον... προσκάλεσε αν ξαναβρεθεί στη γειτονιά να του χτυπήσει το κουδούνι για να πιουν καφέ!
«Την άλλη φορά που θα επιλέξετε ν’ αποδράσετε από τη συζήτηση για την Οικονομία, πείτε στους επικοινωνιολόγους σας να μην σας βάζουν να κάνετε δηλώσεις 200 μέτρα από το σπίτι μου, λέγοντάς μου να έρθω στην περιοχή μου, στη γειτονιά μου, να σας απαντήσω και να δω ποια είναι η πραγματικότητα. Να πάτε σε κάποια άλλη γειτονιά της Αθήνας. Εν πάση περιπτώσει, αν έρχεστε στη γειτονιά, χτυπήστε και το κουδούνι να πιούμε και κανά καφέ. Να σας κεράσω. Γιατί μπορεί να είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι, αλλά έχουμε πολιτικό πολιτισμό», είπε ο πρωθυπουργός.



Δεν υπάρχουν σχόλια: