Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

ΦΩΚΙΔΑ... Μεγαλοεργολάβος σπάει την αποχή των αυτοκινητιστών. - ΦΩΤΟ





Μεγάλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Φωκίδα αναλαμβάνει την μεταφορά βωξίτη για λογαριασμό της “IMERYS”.

Να θυμίσουμε πως είναι η τέταρτη μέρα που μεταφορείς του μεταλλεύματος απέχουν και καταγγέλλουν τη δεύτερη μείωση των αποδοχών τους.  



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΡΓΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.
ΕΛΗΞΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΈΥΑΝ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΡΟΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ!
ΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ!
ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ!
ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα είσαι δημόσιος Υπάλληλος, παίρνεις το μισθουλάκο σου κάθε μήνα, είσαι ευχαριστημένος να την κοπανάς κατά τις έντεκα για ουζάκια και δε χόνεψες ποτέ εκείνους που ρισκάρουν κάθε μέρα για μια καλύτερη ζωή.Οι "φορτηγατζήδες" τρέφουν με τη δραστηριότητα τους, αλλες πενήντα οικογένειες, με συνεργεία, λαστιχάδικα βενζινάδικα και όλα αυτά τα επαγγέλματα που βγάζουν χρήμα για να φορολογούνται από ένα άθλιο Κράτος και να πληρώνεσαι εσύ.

Ανώνυμος είπε...

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αυτός ο κλάδος των βιοπαλαιστων πόσο μεγάλο κομμάτι από το εισόδημα τους ξοδευει στην τοπικη κοινωνία (μαγαζιά, συνεργεία, πρατήρια)?Έχει αλήθεια ο συγκεκριμένος μεγαλοεργαλαβος ανάγκη βιοποριστικη από την συγκεκριμένη μεταφορά η οποία συντηρεί 60 οικογένειες και όσους είναι γύρω απ αυτούς εδώ και τόσα χρόνια?

Ανώνυμος είπε...

Έχεις ποτέ ξυπνήσει το πρωί πριν ξημερώσει να πας για μεροκάματο χωρίς να ξέρεις αν θα μπορέσεις να πληρώσεις τις υποχρεώσεις σου? Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσο μεγάλο κομμάτι από το εισόδημα τους αποδίδεται στην τοπικη κοινωνια(συνεργεία, πρατήρια, μαγαζιά)? Έχει αλήθεια ο συγκεκριμένος μεγαλοεργαλαβος ανάγκη βιοποριστικη από την συγκεκριμένη μεταφορά η οποία συντηρεί εδώ και δεκαετίες πάνω από 60 οικογένειες και όσους είναι γύρω απ αυτούς?

Ανώνυμος είπε...

όλοι έχουν μερίδιο σε μια κοινωνία αρκεί να σέβονται τους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους.
Άλλοι "ρισκάρουν" λιγότερο , 'άλλοι περισσότερο.
Η συμπάθεια όμως δεν επιβάλλεται αλλά εμπνέεται , πράγμα που δεν γίνεται από μέρους κάποιων εργαζομένων είτε επιχειρηματιών. ...
Πολλά εργοστάσια κλείνουν , πολλοί εργαζόμενοι χάνουν την δουλειά τους ..

Η ΖΩΗ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ , ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ/ΣΑΣ ΥΠΑΡΞΗ.!

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ!
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΕΙΜΑΙ!
ΕΛΕΎΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΔΟΥΛΕΥΩ 6 ΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, 10-12 ΩΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΜΈΝΑ ΚΑΙ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ!
ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΙΆΣΤΗΚΕ ΠΩΣ ΤΑ ΦΕΡΝΩ ΒΌΛΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΈΓΡΑΨΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΧΑΪΔΕΎΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΛΟΙΠΌΝ!

Ανώνυμος είπε...

Κάθε θέση εργασίας είναι πολύτιμη σε μία κοινωνία, πολύ περισσότερο όταν αυτή η κοινωνία είναι μικρή και απομονωμένη όπως η δική μας. Το ζήτημα εδώ δεν είναι αν κάποιος θέλει ή όχι να εξακολουθήσουν να έχουν δουλειά αυτοί οι άνθρωποι. Όλοι μας θα έπρεπε να θέλουμε όλοι μας να έχουμε δουλειά. Και για να έχει ο τόπος μας κορυφαία ανεργία πανελλαδικά εδώ και δεκαετίες κάτι έχουμε κάνει λάθος όλοι μαζί. Μας έχουν διαιρέσει και μας πάνε από το κακό στο χειρότερο. Τόσα χρόνια τις αποκαταστάσεις στα βουνά που δεν έκαναν και τσέπωναν τα φράγκα από πού τις έκλεβαν; Από δρομολόγια φορτηγών και από μεροκάματα εργαζομένων που δεν πλήρωσαν ποτέ. Τα άλλα ήταν χώμα. Τα χάλια στο Λαρνάκι γιατί να τα έχουμε; Για να επιβάλουν το να έχει δημοσιευτεί σήμερα νόμος που λέει ότι εδώ είμαστε 100% τσιφλίκι τους και δεν πρόκειται να αναπτυχθεί καμία άλλη δουλειά. Υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος εξυπνότερος από πίθηκο που πιστεύει ότι αν μείνει αυτή η απόφαση θα έχει μέλλον οποιοσδήποτε εργαζόμενος σε κάτι περισσότερο από τις ελάχιστες αμοιβές με τις αθλιότερες συνθήκες δουλειάς; Ότι θα κρατήσουν έστω και έναν ελεύθερο επαγγελματία φορτηγατζή και δεν θα φέρουν εδώ τους πιο φτηνούς οδηγούς από οπουδήποτε σε φορτηγά εργολάβου; Όταν πήρε ο Πολυχρονόπουλος την εταιρία πάλι δεν προσπάθησε να πετάξει έξω τους ελεύθερους επαγγελματίες; Στην Δελφοί Δίστομο δεν τους έχουν φέρει και εκεί στο ίσα που υπάρχουν αφού δεν κατάφεραν δύο φορές μέχρι σήμερα να τους πετάξουν έξω και αυτούς όλους; Κύριοι μην βαυκαλίζεστε. Οι εταιρίες αυτών των μεγεθών φτιάχνουν επιχειρησιακά σχέδια είκοσι και τριάντα χρόνων και μέσα σε αυτό το διάστημα καταφέρνουν πάντα αυτό που θέλουν αν δεν τους στείλει κάποιος στον αγύριστο. Αν θέλουν οι φορτηγατζήδες να εξακολουθήσουν να έχουν δουλειά, οι εργαζόμενοι να δουλέψουν επιτέλους με αξιοπρέπεια σε ασφαλείς συνθήκες, θα πρέπει να καταλάβουν οι εταιρίες ότι δεν κάνουν κουμάντο πιά σε αυτό τον τόπο. Για να γίνει αυτό θα πρέπει η τοπική οικονομία να σταματήσει να εξαρτάτε αποκλειστικά και μόνο από αυτούς. Και αν οι συγκεκριμένοι θέλουν κάθε χρόνο μεγάλες αυξήσεις κερδών σε σχέση με πέρυσι, να πάνε στο καλό για να μην επεκταθώ. Τον βωξίτη δεν θα τον πάρουν μαζί. Θα βρεθεί άλλη εταιρία που να τις φτάνει να βγάζει κάθε χρόνο τα ίδια φυσιολογικά κέρδη και αν δεν υπάρξει τέτοιος ενδιαφερόμενος, οι φορτηγατζήδες και οι εργαζόμενοι μπορούν άνετα να λειτουργήσουν την εταιρία σε λαϊκή βάση και ας βγάζουν μόνο το μισθό τους για να οργανωθεί η Φωκίδα όπως και η Μήλος και να αναπτυχθούν και άλλες δουλειές ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !!! Για όσους δεν καταλαβαίνουν τι λέω και νομίζουν ότι όλα αυτά είναι χαζοαριστερές θεωρίες αν ξέρουν να διαβάσουν ας ξεκινήσουν από
http://www.kavalaoil.gr/index.php?act=viewCat&catId=1

Η ΕΛΜΙΝ ή όπως αλλιώς την λένε χρωστάει στο δημόσιο πολλαπλάσια από την αξία της εταιρίας. Άλλο αν η σημερινή κυβέρνηση ξεκίνησε αριστερή και κατάντησε λακές του εφαρμοσμένου φασισμού.

Ανώνυμος είπε...

Ελευθερη αγορα εχουμε οποτε μεσα στο προγραμα ειναι και αυτο. Δυστηχως για τους φορτηγατζηδες