Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ - ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ : "Το τραγούδι για μένα....είναι κομμάτι της ζωής μου"





Είναι ωραίο και συνάμα παραγορητικό να βλέπεις σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς τη νέα γενιά να χαίρεται, να αγωνίζεται και να αγαπά αυτο που κάνει πόσο μάλλον όταν το χόμπι κάποιων ανθρώπων γίνεται επάγγελμα τότε η ευτυχία είναι διπλή. Η ταλαντούχα τραγουδίστρια Μαριάννα Βούλγαρη, μία νέα επαγγελματίας καίτοι έχει αποφοιτήσει από το τμήμα φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, η καρδιά της ανήκε αλλού, σε έναν έρωτα "κεραυνοβόλο" που μετρά αρκετά χρόνια. Η σχέση της με την μουσική, είναι μια σχέση... πάθους για την οποία μιλά στον "ΚΟΣΜΟ" ενώ παράλληλα μας "ξεδιπλώνει" τα νέα της επαγγελματικά σχέδια μετά το τέλος μιας ακόμα επιτυχημένης σεζόν σε γνωστό νυχτερινό κέντρο της Πάτρας...



Μαριάννα μία ακόμα επιτυχημένη σεζόν ολοκληρώθηκε για εσένα, τι κρατάς και τι αφήνεις πίσω…;
Κρατάω όμορφες μουσικές στιγμές, αξέχαστα βράδια, καλές συνεργασίες που είχα την τιμά να κάνω σε ένα μαγαζί που αγάπησα καθώς με έχει 3 σεζόν και εννοείται στιγμές άφθονου γέλιου!Ως τελειομανής θα άφηνα πίσω το άγχος και το στρες που με καταβάλλουν κάποιες στιγμές.

Πες μας δυο λόγια για τη νέα σου συνεργασία σ το καλοκαιρινό "Χάραμα";
Είμαι πολυ χαρούμενη που θα αποτελέσω κομμάτι σ έναν τόσο ιδιαίτερο χώρο. Το "Χάραμα" είναι ένας τόπος μαγικός...οι εγκαταστάσεις του, τα σκηνικά του σε συνδυασμό με το εξαιρετικό μουσικό επιτελείο του σίγουρα κάνουν τα μάτια μας και τ αυτιά μας να μην..."χορταίνουν". Ταξιδεύεις σε άλλες εποχές...Σκέψου λοιπόν ότι αυτή η συνταγή απογειώνεται με βασικό σύμμαχο...το καλοκαίρι!

Στα σκαριά βρίσκεται και κάτι νέο για εσένα, η δημιουργία μιας μπάντας. Πως «γεννήθηκε» η συγκεκριμένη ιδέα και τι θα δούμε…;
Βρίσκομαι σε μια πολύ δημιουργική περίοδο. Ετοιμάζω μια μουσική μπάντα εν ονόματι,΄΄MADAME ET MESSIEURS’’ η οποία θα αποτελείται από πιάνο, σαξόφωνο και καχόν. Τα κομμάτια μας θα έχουν pop,disco,soul,latin,swing καταβολές με ξένο κυρίως ρεπερτόριο αλλα και ελληνικό. Στόχος μας είναι να πραγματοποιηθούν live σε restaurants,lounge bars και ξενοδοχεία.Η εσωτερική μου ανάγκη και επιθυμία για κάτι που με χαρακτηρίζει και με ολοκληρώνει με οδήγησε στο να δημιουργήσω αυτό το μουσικό σχήμα.
Κατά την διάρκεια της πορείας σου στο τραγούδι, χρειάστηκε να κάνεις συμβιβασμούς;
Ο πιο δύσκολος συμβιβασμός μου ήταν το ξενύχτι!!Πλέον το έχω συνηθίσει!Πέρα από αυτό όμως, ναι έχει χρειαστεί να κάνω συμβιβασμούς. Θεωρώ ότι πρέπει να κάνουμε συμβιβασμούς σε όλα τα επίπεδα των σχέσεων, είτε αυτό λέγεται φιλία, είτε ερωτική σχέση είτε δουλειά. Θέλει σωστή διαχείριση και να δείχνεις τα όρια σου.
Έχεις λάβει μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς τραγουδιού, ποια η καλύτερη στιγμή για εσένα;
Πράγματι,έχω λάβει μέρος σε πολλούς πανελλήνιους διαγωνισμούς και οι εμπειρίες που έχω αποκομίσει θα μου μείνουν αξέχαστες(κάτι το οποίο οφείλω στους γονείς μου. Εκείνοι με παρακινούσαν και με ενθάρρυναν).  Σε έναν από αυτους είχα επιλεχθεί να εκπροσωπήσω το Γυμνάσιο Ιτέας.Καταφέραμε μαζί με τον καθηγητή-μουσικό μου( ο οποιος  με συνόδευε στο πιάνο)να βγούμε πρώτοι εκτός συναγωνισμού.Τα συναισθήματα... "πλημμύρα". Ήταν από τις πιο έντονες και συγκινητικά φορτισμένες μου στιγμές.
Οι συνεργασίες σου με γνωστά ονόματα από το μουσικό στερέωμα  πολλές, ποιες θα ξεχώριζες και γιατί;
Όλες μου οι συνεργασίες μου μέχρι στιγμής είναι εξαιρετικές.Στα πρώτα μου βήματα στάθηκα στο πλευρό του Θάνου Καλλίρη και Μιχάλη Ρακιντζή στη μουσική σκηνή "ghosthouse" στην Αθήνα.Ενα χρόνο αργότερα συνέχισα τη συνεργασία μου και με τον Λάμπη Λιβιεράτο. Οι γνώσεις και οι εμπειρίες που έλαβα ήταν για μένα πολυ σημαντικές .
Εάν έπρεπε να διαλέξεις, ανάμεσα στην φιλολογία την οποία έχεις σπουδάσει στο πανεπιστήμιο Πατρών και το τραγούδι, τι θα επέλεγες;
ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!! (’’χαχαχαχα’’)…Δεν μπορώ να με φανταστώ ούτε μια μέρα χωρίς το τραγούδι και ευρύτερα τη μουσική. Το τραγούδι για μένα δεν είναι μόνο σκηνές και συναυλίες. Είναι καθημερινότητα. Είναι κομμάτι της ζωής μου. Από την πρώτη στιγμή που θα ξυπνήσω μέχρι να πάω να κοιμηθώ! Η φιλολογία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Κάτι που επίσης λατρεύω και που εχει συμβάλλει στη διαμόρφωση της προσωπικότητας μου. Δεν επέλεξα αυτό τον κλάδο  για να γίνω καθηγήτρια. Αυτό που θέλω να κάνω σε συνδυασμό με το τραγούδι είναι διοργάνωση και δημόσιες σχέσεις πάνω στο κομμάτι των γαμήλιων δεξιώσεων-τελετών μαζί με την οικογένεια μου!
Τι σε φοβίζει και τι σε θλίβει;
Η κρίση των αξιών και η αλλοίωση των ανθρωπίνων σχέσεων.

Που θα ήθελες να ταξιδέψεις;
ΠΑΝΤΟΥ(χα!χα)….θα έδινα όλα μου τα χρήματα για να βρεθώ σε καινούργια μέρη, για να "γευτώ" νέες κουλτούρες, καινούργιους ανθρώπους, νέες γεύσεις. Δυσκολεύομαι στο να σου απαντήσω κάτι συγκεκριμένο.Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στους προορισμούς που περιβάλλονται από θάλασσα.

Βλέπουμε πολλούς συναδέλφους σου, νέα παιδιά, να μεταναστεύουν στο εξωτερικό  «κλείνοντας» δουλειές με εκεί νυχτερινά κέντρα για ενα καλύτερο νυχτοκάματο . Σκέφτηκες ποτέ να κάνεις να κάνεις αυτό το βήμα;
Όχι δεν έχω σκεφτεί να κάνω ένα τόσο συγκεκριμένο βήμα μέχρι τώρα. Σκέφτομαι πολύ συχνά το ενδεχόμενο να βγώ στο εξωτερικό για περαιτέρω σπουδές. Το να μπορούσα να το συνδυάσω με το τραγούδι θα ήταν ιδανικό.






Δεν υπάρχουν σχόλια: