Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ε.Ο ΙΤΕΑΣ-ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ… Ολοκληρώθηκε η Β΄ φάση της Αποκατάστασης του οδοστρώματος



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
 
Άμφισσα,21 Νοεμβρίου 201
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Ολοκληρώθηκε το έργο «Αποκατάσταση οδοστρώματος της Ε.Ο. Ιτέας – Ναυπάκτου κατά τμήματα (Β’ Φάση)» προϋπολογισμού 1.300.000,00€
Ολοκληρώθηκε το έργο της Περιφερειακής Ενότητας Φωκίδας «Αποκατάσταση οδοστρώματος της Ε.Ο. Ιτέας – Ναυπάκτου κατά τμήματα (Β’ Φάση)» προϋπολογισμού 1.300.000,00€ το οποίο αφορούσε επεμβάσεις συνολικού μήκους 4.600μ.
Πρόκειται για τμήμα ενός οδικού άξονα μεγάλης σημασίας που αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Οδικού Άξονα Ε65 και συνδέει την Κεντρική Ελλάδα με τη Νοτιοδυτική και την Πελοπόννησο. Με την υλοποίηση δε των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, καλείται να παίξει συνδετήριο ρόλο μεταξύ της Π.Α.Θ.Ε και του Ε65.
Συνεισφέρει επίσης στην επικοινωνία και την οικονομική ανάπτυξη των περιοχών της Στερεάς Ελλάδας αφού είναι τμήμα του μοναδικού δρόμου με αποδεκτά χαρακτηριστικά που συνδέει τη Φθιώτιδα, τη Φωκίδα με τις Νότιες περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας και την Πάτρα.
Άμεση κι επιτακτική ανάγκη ήταν η βελτίωση του δρόμου που βρισκόταν σε απαράδεκτη και επικίνδυνη κατάσταση και εγκυμονούσε κινδύνους για την ασφάλεια των διακινούμενων πολιτών. Άλλωστε, πρόκειται για έναν οδικό άξονα που παρουσιάζει μεγάλο αριθμό κυκλοφοριακών φόρτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας κι εξυπηρετεί όχι μόνο συμβατικά αλλά και βαρέα οχήματα.
Με την ολοκλήρωση του έργου πραγματοποιήθηκαν εργασίες στην περιοχή του Γαλαξιδίου (στη στροφή και μετά την γέφυρα εξόδου), στην περιοχή του Πανόρμου, στην περιοχή του Αγίου Νικολάου, στην περιοχή των Χανίων μετά τον κόμβο της Γλυφάδας, πριν και μετά την είσοδο του Μοναστηρακίου, στις εισόδους της Χιλιαδούς και του Καστρακίου και μέχρι τα όρια του Νομού προς την Αιτωλοακαρνανία.
Στα ως άνω τμήματα πραγματοποιήθηκαν εργασίες φρεζαρίσματος της προϋπάρχουσας στρώσης, καλύφθηκαν οι λακκούβες, έγινε ασφαλτική προεπάλειψη, και τοποθετήθηκε ισοπεδωτική στρώση κι εν συνεχεία αντιολησθηρός τάπητας. Πλέον πραγματοποιούνται εργασίες για την πλήρη διαγράμμιση των τμημάτων.
       Η ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
   ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΑΖΗ

 

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι δυνατον να γινεται μονο η κεντρικη διαγραμμιση σε Εθνικη Οδό;

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΔΡΟΜΟ;;;

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΕΒΑΛΕ ΑΝΤΙ ΜΠΟΓΙΑ ΑΣΒΕΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΟΧΕΣ ΞΕΒΑΨΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ . ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΛΙΕΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 10ετια 60-70 ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ? ΜΗΠΩΣ ΕΒΑΖΑΝ ΤΟΤΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ???????

Ανώνυμος είπε...

αξιοτιμε ΑΝΩΝΥΜΕ (9:59) κατι ξερεις και με αυτα που γραφεις εκθετεις καταστασεις...

Ανώνυμος είπε...

σε ολες τις φωτογραφιες φαινονται τα πρανη του δρομου ακαθαριστα, τι μηχανηκαρες εχει αυτη η επιβλεπουσα υπηρεσια; πανω στα χορτα στρωνουνε την ασφαλτο; οτι θενει τους κανει ο αργα...λαβος

Ανώνυμος είπε...

κανενας δρομος δεν ειναι ¨επικινδυνος δρομος¨ απο μονος του. Τον κανουνε "επικινδυνο" οι μηχανικαρες που τον σχεδιαζουνε , οι χρηστες-οδηγοικαι κυριως η αποσπασματικη συντηρηση που κανουνε οι αρμοδιες υπηρεσιες. Αμα ο αλλως κανει συτνηρηση και σου βαζει 2-3 σκαλοπατια αντι να κλεινει τρυπες, βαφει γραμμες που τις ψαχνεις μετα απο ενα εξαμηνο, αφηνει τον οποιοδηποτε να φυτευει πινακιδες, να βαζει-βγαζει μπαριερες κατα το δοκουν, σφυραει αδιαφορα για τις παρανομες συνδεσεις, ε τι περιμενεις μετα να ειναι δρομος; το μονοπατι του τρομου (χωρις τις λευκες..)

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ, ΑΝ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ Κ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ. ΑΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΑΝΟΥ, ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ-ΓΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΙΤΕΑΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑ ΚΙΑ ΚΑΛΗ

Ανώνυμος είπε...

στις 20/11 εχουν βγαλει τις φωτο, στις 21/11 εκαναν αναρτηση οτι ολοκληρωθηκαν οι εργασιες με παρατηρηση οτι συνεχιζονται οι διαγραμμισεις, δηλ οι διαγραμμισεις δεν ειναι εργο; δεν αποτελουν αντικειμενο της επιβλεψης της περιφερειας η οποια προβαινει σε αναρτηση περι ολοκληρωσης; γιατι η κεντρικη γραμμη του αξονα ξεφευγει απο την εργασια "στιξης" δηλ τσεκαρισματος που ειναι ο αξονας του δρομου; στην φωτο 13.23 γιατι υπαρχει σκαλοπατι στην ακρη του δρομου; σε ολες τις φωτο υπαρχουν χορτα στις ακρες οπως εγραψε κ καποιος πιο πανω. εμφανεστατες ατελειες-ελειψεις-κακη εργασια πως να ταπεις; και ειναι περιεργα αυτα με την επισπευση της αναρτησης. μηπως επρεπε να τρεξει καποιος λογαριασμος; η διαγραμμιση υπηρχε ως περατωμενη εργασια; εχει παραληφθει με αυτες τις κακοτεχνιες; δεν εβρεχε αυτες τις ημερες; πως εβαφαν τον δρομο; δεν υπαρχουν προδιαγραφες για αυτες τις εργασιες; υπαρχει αποτυπωση του αξονα πριν γινουν οι εργασιες ασφαλτου - ο αξονας του δρομου ειναι η βασικη γραμμη που για πολλα χρονια γινονταν οι απαλ/σεις κλπ - ωστε μετα να τοποθετηθει στην προτερα θεση; η βαζουν κατα το δοκουν η οπου τους βολευει τον αξονα; δεν ασβεστονουμε στην εθνικη οδο οπως προαναφερε καποιος παραπανω. πολλα περιεργα μαζευονται σε αυτον τον δρομο κ θαναι ενδιαφερον αν μαθουμε οτι σε ολες τις κακοτεχνιες (βλ Αμφισσα-Ιτεα, Κακκανου, εισοδο Ιτεας, κατι λωριδες πλαστικες που κολλησαν σε πολλα σημεια στην ασφαλτο κα) ειναι ο ιδιος αναδοχος και ο ιδιος επιβλεπων μηχανικος

Ανώνυμος είπε...

9:59 ΠΑΛΙΑ ΑΣΒΑΣΤΩΝΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ , ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ;