Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Η ΕΕ καταργεί σταδιακά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

 


Σε λίγα χρόνια, δεν πρέπει να υπάρχει πλέον χώρος για αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης στους δρόμους της Ευρώπης. Η Επιτροπή της ΕΕ επικεντρώνεται αποκλειστικά σε αυτοκίνητα, τρένα και πλοία χωρίς εκπομπές. Οι στόχοι είναι φιλόδοξοι.

Στην στρατηγική μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ευρώπη δεν υπάρχει πλέον χώρος για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Την Τετάρτη, η Επιτροπή παρουσίασε τη «Στρατηγική για την αειφόρο και έξυπνη κινητικότητα», στην οποία περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η Ευρώπη πρέπει να επιτύχει τον στόχο της μείωσης των εκπομπών CO 2 από τις μεταφορές κατά 90% έως το 2050

Σύμφωνα με αυτό, 30 εκατομμύρια αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές θα πρέπει να κυκλοφορούν στην Ευρώπη ήδη από το 2030 και 100 πόλεις στην ήπειρο θα πρέπει να είναι ουδέτερες από το κλίμα σε δέκα χρόνια.

Η κυκλοφορία με τρένα μεγάλης ταχύτητας θα πρέπει επίσης να διπλασιαστεί έως τότε, τα πλοία χωρίς εκπομπές θα πρέπει να είναι έτοιμα για σειριακή παραγωγή και η αυτόνομη κινητικότητα πρέπει να εισαχθεί «σε μεγάλη κλίμακα».

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης πρέπει να εξαφανιστούν σε 30 χρόνια

Πέντε χρόνια αργότερα, μεγάλα αεροσκάφη χωρίς εκπομπές θα πρέπει επίσης να είναι έτοιμα για την αγορά, απαιτεί η Επιτροπή της ΕΕ. Μέχρι το 2050, «σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά παράδοσης, τα λεωφορεία και τα καινούργια φορτηγά θα πρέπει να είναι χωρίς εκπομπές». Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα πρέπει επομένως να εξαφανιστούν εντελώς εντός 30 ετών.

Αλλά για να συμβεί αυτό, η πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έπρεπε να σταματήσει πολύ νωρίτερα. Οι ειδικοί υποθέτουν ότι θα χρειαστούν περισσότερα από δέκα χρόνια από τη στιγμή που θα πωληθεί ο τελευταίος κινητήρας καύσης έως ότου αντικατασταθεί ολόκληρος ο στόλος.

Η στρατηγική της Επιτροπής δεν περιλαμβάνει ακόμη χρόνο για σταδιακή κατάργηση ή ακόμη και απαγόρευση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο, το έγγραφο αναφέρει: "Η επικείμενη πρόταση για αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (Euro 7) θα διασφαλίσει ότι μόνο στην αγορά μελλοντικά οχήματα με χαμηλές εκπομπές θα κυκλοφορούν στην αγορά."

Η πρόταση για το πρότυπο εκπομπών Euro 7 πρέπει να υποβληθεί στα μέσα του επόμενου έτους.

Ο Σύνδεσμος Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA) προειδοποίησε πριν από λίγες ημέρες ότι το επόμενο πρότυπο εκπομπών θα ήταν μια "απαγόρευση καύσης" από την πίσω πόρτα .

Η ένωση λόμπι επέκρινε επίσης τη στρατηγική που παρουσίασε η Επιτροπή της ΕΕ: ​​«Στη στρατηγική της για την κινητικότητα, η Επιτροπή της ΕΕ βασίζεται πολύ μονόπλευρα σε πλοία και τρένα», δήλωσε ο Πρόεδρος της VDA Hildegard Müller. "Τα πλοία και τα τρένα δεν θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν μόνες τους τις ανάγκες κινητικότητας των ανθρώπων, πώς μπορεί να λειτουργήσει;"

Κάλεσε τα συνθετικά καύσιμα, τα λεγόμενα ηλεκτρονικά καύσιμα, και το υδρογόνο να διαδραματίσουν ρόλο στην οδική κυκλοφορία εκτός από την ηλεκτροκινητικότητα.

Ωστόσο, ο έπαινος για την ιδέα προήλθε από τους Πράσινους. "Οι στόχοι της Επιτροπής της ΕΕ στον τομέα των μεταφορών είναι σωστοί", δήλωσε ο αρχηγός της κοινοβουλευτικής ομάδας Anton Hofreiter. «Τώρα χρειαζόμαστε έναν υπουργό μεταφορών στη Γερμανία που θα ακολουθήσει αυτό το μάθημα. Για αυτό, ωστόσο, ο Andreas Scheuer πρέπει να αλλάξει εντελώς την πολιτική μεταφορών του CSU και δεν πρέπει να συνδέσει κληρονομικά ζητήματα με τον διάδοχό του. "

Οι Altmaier και Scheuer αναφέρουν την πρόοδο με τους σταθμούς φόρτισης

00:00
22:03

Μετά την κορυφαία συνάντηση σχετικά με τους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρονικά αυτοκίνητα, ο ομοσπονδιακός υπουργός Οικονομικών Peter Altmaier και ο ομοσπονδιακός υπουργός μεταφορών Andreas Scheuer σχολίασαν την επέκταση της υποδομής. Δείτε την κοινή συνέντευξη τύπου εδώ.

Πηγή: WORLD




Δεν υπάρχουν σχόλια: