Πολλοί πίστευαν μέχρι πρότινος ότι το «Δελφικό Τοπίο» είναι μόνο οι γνωστές ζώνες Α και Β. Ο απλός πολίτης του δήμου Δελφών , χαμένος στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας μπορεί να παρασυρθεί εύκολα, ιδιαίτερα όταν κάποιοι αιρετοί και επιφανείς πολίτες (που κακώς εμπιστεύτηκε) του τα «ερμηνεύανε» λανθασμένα επί δεκαετίες. Αυτός όμως που ασκεί εξουσία και που βρίσκεται σε θέση ευθύνης δεν έχει καμία δικαιολογία.
Η θεσμική οριοθέτηση ενός ιδιαίτερου «Τοπίου» δεν είναι επινόηση της Κυβέρνησης Γ. Ράλλη , το 1981. Αποτελεί διαχρονική πρακτική σε όλες τις χώρες όπου συντρέχουν οι λόγοι και πολιτεία και πολίτες αντιλαμβάνονται την αξία μιας τέτοιας αναγνώρισης . Περιοχές του εξωτερικού που μαγεύουν τον επισκέπτη με την πανέμορφη θέα και τον εναρμονισμό των ανθρώπινων παρεμβάσεων στον περιβάλλοντα χώρο. Εν ολίγοις , περιοχές όπου η θέα και το τοπίο είναι όμορφο και προσεγμένο σε όποιο σημείο και να βρεθείς παρακινώντας τον καθένα να καταναλώσει ή και να αγοράσει το τοπικό προϊόν χωρίς να υπολογίσει το κόστος.
Για να γίνει κατανοητό γιατί το «Δελφικό Τοπίο» δεν θα μπορούσε να είναι μόνο οι Ζώνες Α και Β, πρέπει να γίνουν κατανοητές οι βασικές αρχές που ισχύουν σε όλο τον κόσμο και οι οποίες εφαρμόστηκαν στον χάρτη της απόφασης της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για το Δελφικό Τοπίο (ΦΕΚ 551Β/15-9-1981).
Όταν λέμε «τοπίο» στην καθομιλουμένη εννοούμε ακόμα και μια μεμονωμένη θέα από ένα μεμονωμένο σημείο.
Το να χαρακτηριστεί μια περιοχή νομικά ως ιδιαίτερο «Τοπίο» δεν είναι καθόλου το ίδιο.
-Μπορεί ένα χωριό να έχει μια ιδιαίτερα όμορφη πλατεία.
-Μπορεί εκτός πόλης να υπάρχει μια θέση που κοιτώντας προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση να έχει ιδιαίτερα όμορφη θέα αλλά γυρνώντας το κεφάλι δεξιά ή αριστερά να υπάρχουν ανθρωπογενείς παρεμβάσεις που δεν θα τις έλεγες όμορφες.
-Μπορεί ένα χωριό να χαρακτηριστεί παραδοσιακό επειδή όλα τα σπίτια τηρούν κάποιες προδιαγραφές αλλά γύρω από το χωριό να μην υπάρχει κάτι ιδιαίτερο.
-Μπορεί μια περιοχή να χαρακτηριστεί ιδιαίτερη από την Αρχαιολογική Υπηρεσία γιατί έχει πολλά διάσπαρτα αρχαιολογικά ευρήματα αλλά αυτή να βρίσκεται σε μία βιομηχανική κοιλάδα.
Οι πιο πάνω περιπτώσεις δεν έχουν καμία σχέση με τα θεσμοθετημένα «Τοπία».
Για να χαρακτηριστεί μια περιοχή ως «Τοπίο» (ή όπως αλλιώς το ονομάζει κάθε χώρα) τα όρια που θα χαραχτούν στον χάρτη θα πρέπει να διαμορφώνουν μια γεωγραφική έκταση που να έχει οπτική ομοιομορφία και αυτοτέλεια.
Από τις βασικές αρχές που πρέπει να πληρούνται είναι:
-Το τοπίο συνολικά να είναι όμορφο ή τουλάχιστον περιποιημένο ή να μπορεί να βελτιωθεί αποκαθιστώντας ασχήμιες του έχουν προκληθεί στο παρελθόν από ανθρώπινες παρεμβάσεις.
-Θα πρέπει , από οποιοδήποτε σημείο του «Τοπίου» ευρισκόμενος ο θεατής και προς οποιαδήποτε κατεύθυνση κοιτάζει , αυτό που θα βλέπει να είναι όμορφο -χωρίς εκπτώσεις-στο σύνολό του.
Όταν π.χ. έχουμε μία κοιλάδα όπου όλα τα βουνά τριγύρω είναι παρθένα φύση και όμορφοι παραδοσιακοί οικισμοί αλλά μέσα στην κοιλάδα υπάρχει μια βιομηχανική περιοχή με εργοστάσια και φουγάρα που δεν μπορούν να κρυφτούν, αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερο «Τοπίο».
Την προϋπόθεση της απαιτούμενης αυτοτέλειας την καλύπτει σχεδόν πάντα η κατάλληλη γεωμορφολογία. Έτσι όλα τα «Τοπία» οριοθετούνται , π.χ από λόφους και βουνά, μια μεγάλη πεδιάδα ή ακτές σε θάλασσα ή λίμνη. Είναι αυτονόητο ότι εάν π.χ. η μια πλευρά οριοθετείται από θάλασσα, και η θέα προς την θάλασσα περιλαμβάνεται στο «Τοπίο». Εάν εξετάζοντας μια περιοχή υπάρχουν κάποιες πληγές στο τοπίο από ανθρώπινες παρεμβάσεις του παρελθόντος, στην απόφαση θεσμοθέτησης «τοπίου» προβλέπεται και ο εξωραϊσμός αυτών των πληγών , όσο κοστοβόρο εκ πρώτης θεωρήσεως αυτό μπορεί να φαίνεται. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο θεσμοθετημένο «Τοπίο» που δεν έχει αποδειχτεί πολύτιμο για την Εθνική του οικονομία, εφόσον εφαρμόστηκε και τηρήθηκαν οι όροι για την ανάδειξή του.
Αντιπροσωπευτική είναι η αναφορά στην τελική αξιολόγηση του Διεθνές Συμβούλιο Μνημείων και Τοποθεσιών (I.C.O.M.O.S.) το 1987 για την ένταξη των Δελφών στον κατάλογο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO..
• «Η Ελληνική Κυβέρνηση αισθάνθηκε την ανάγκη αυτής της ολικής προστασίας και με θάρρος πλήρωσε το τίμημα των επιπτώσεων, αναιρώντας το έργο εγκατάστασης ενός εργοστασίου αλουμίνας στην Αγία Αυθυμία, 11,5 χιλιόμετρα από τους Δελφούς. …»
• «Το I.C.O.M.O.S., αφού έλαβε γνώση με ανακούφιση αυτής της απόφασης, ανακοίνωσε στο Γραφείο της Επιτροπής της παγκόσμιας Κληρονομιάς, ότι εκτιμά πως οι Δελφοί πληρούν σε πέντε κριτήρια την εγγραφή τους στον Κατάλογο της παγκόσμιας Κληρονομιάς. …»
Να σημειώσουμε ότι τα χρόνια αυτών των διεργασιών μέχρι το 1987, κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ.
Τις μόνες μικροδιαφωνίες μεταξύ των επιστημόνων που οριοθετούν ένα «Τοπίο», τις συναντάμε όταν π.χ. η μία πλευρά του «Τοπίου» τερματίζει σε μία απέραντη πεδιάδα. Το ερώτημα είναι σε τι βάθος μέσα στην πεδιάδα θα χαραχθεί το γεωγραφικό όριο του «Τοπίου» μέσα από το οποίο δεν θα μπορεί να φτιαχτεί ένα εργοστάσιο με ένα μεγάλο φουγάρο; Σε βάθος όπου όταν φτιαχτεί ένα εργοστάσιο ακριβώς έξω από το όριο δεν θα φαίνεται καθόλου το εργοστάσιο, ή δεν πρέπει να φαίνεται ούτε ο καπνός του φουγάρο ;
Διαβάζοντας προσεκτικότερα πάνω στο χάρτη τα όρια του Δελφικού Τοπίου της απόφασης του 1981, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς ότι έκαναν πάρα πολύ καλή δουλειά. Το «Δελφικό Τοπίο» είναι όλη η κοιλάδα Άμφισσας - Δελφών , με όλα τα περιμετρικά εδάφη και το όριο όχι πάνω στην κορυφογραμμή αλλά εκατοντάδες μέτρα πίσω από αυτή. Εξασφαλίζοντας ότι ακόμη και αν γίνει κάποια ψηλή κατασκευή ακριβώς έξω από το όριο, δεν θα είναι ορατή εντός του «Δελφικού Τοπίου».
Κάθε καλοπροαίρετος που έχει μελετήσει τα γεωγραφικά όρια των Ζωνών Α και Β, έχει καταλάβει ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να είναι μόνο αυτές το «Δελφικό Τοπίο». Εάν περιοριστούμε υποθετικά μόνο σε αυτές και γύρω από αυτές αναπτύξουμε δραστηριότητες άσχημες για το τοπίο όπως προβλέπει το Χωροταξικό της Στερεάς Ελλάδας του 2018, τότε δεν θα υπάρχει ούτε ένα σημείο μέσα ή έξω από τις ζώνες Α και Β, όπου η θέα να είναι ιδιαίτερη. Ούτε καν από τους Δελφούς.
Ο καθένας μπορεί να το δεί αυτό επισκεπτόμενος το Δελφικό Τοπίο ή στις φωτογραφίες της ανάρτησης:
https://karteria1.blogspot.com/2019/03/blog-post_41.html
«Δελφικό Τοπίο» είναι πίσω από τις κορυφογραμμές μέχρι λίγο πριν το Μαλανδρίνο, την Σκαλούλα τις Καρούτες την Συκιά το Προσήλιο και το Δροσοχώρι διότι αυτές οι κορυφογραμμές είναι το περίγραμμα της θέας από οποιοδήποτε σημείο της κοιλάδας, των ανατολικών πρανών και της θάλασσας των Ζωνών Α και Β. Το Κοκκινάρι π.χ. αποτελεί μέρος της καρδιάς του «Δελφικού Τοπίου» μιας και είναι η χαρακτηριστική ψηλότερη κορυφή όλης της κοιλάδας με ιδιαίτερα επιβλητική παρουσία στο τμήμα της Άμφισσας.
Η θεσμοθέτηση του «Δελφικού Τοπίου», δεν είναι αοριστολογίες και ρομαντισμοί όπως ισχυρίζονται κάποιοι για τους δικούς τους λόγους . Αποτελεί και μια νομοθέτηση για την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, όπως όλες αυτές οι μοναδικές περιοχές των άλλων χωρών που όλοι οι επισκέπτες θαυμάζουν και θα ήθελαν να ζουν εκεί.
Με χαμηλή ανεργία , ψηλά εισοδήματα και μηδενικό δείκτη μετανάστευσης
Για το λόγο αυτό «Δελφικό Τοπίο» είναι ακόμα και η παραλία Άγιος Βασίλης στο Γαλαξίδι διότι μπορεί να μην φαίνεται από κανένα άλλο μέρος του Δελφικού Τοπίου , είναι όμως παραγωγικά και αναπτυξιακά συνδεδεμένη αποκλειστικά με όποιο μοντέλο ανάπτυξης κυριαρχήσει στο Γαλαξίδι που αποτελεί βασικό συστατικό του «Δελφικού Τοπίου».
«Δελφικό Τοπίο» είναι και το χωριό και το οροπέδιό της Δεσφίνας διότι, φαίνονται από τις πλαγιές των αρχαίων και νέων Δελφών
«Δελφικό Τοπίο είναι όλη η δυτική πλευρά της χερσονήσου της Δεσφίνας διότι κυριαρχεί στην θέα από το νότιο τμήμα των ζωνών Α και Β και βέβαια από όλη την πλευρά του Γαλαξιδιού.
Για να ολοκληρωθεί η άποψη κάποιου και να μην εκτίθεται όταν μιλάει για το «Δελφικό Τοπίο», θα πρέπει να διαβάσει και να αξιολογήσει την μία μόνο σελίδα της απόφασης του Εθνικού Συμβουλίου Χωροταξίας που νομοθέτησε και οριοθέτησε το Δελφικό Τοπίου το 1981 (ΦΕΚ 551Β/15-9-1981).
EDITORIAL
Δ Ι Α Β Α Σ Τ Ε Ε Π Ι Σ Η Σ
14 σχόλια:
ΔΕΛΦΙΚΟ ΤΟΠΙΟ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
Και οι καραγκιόζηδες της εδω ΝΔ μας δούλευαν τόσα χρόνια που έβαζαν το χαζό κόσμο τους να βρίζει την Μελίνα; Αυτοί το έφτιαξαν και μας δούλευαν; Ή να καταλάβουμε πως όσοι μας έλεγαν τόσα χρόνια ότι Δελφικό Τοπίο είναι μόνο οι ζώνες Α και Β ήταν απατεώνες που έθαβαν το Δελφικό Τοπίο γιατί δεν βόλευε τα αφεντικά τους; Ή να σκεφτούμε ότι ήταν όλοι τόσο άσχετοι και τόσο αδιάβαστοι και τόσο ανίκανοι. Όπως και να το σκεφτούμε, ποιός εξακολουθεί να απορεί γιατί έχουμε σήμερα αυτή την κατάντια; Με τέτοιους άρχοντες πάλι καλά που εξακολουθεί να υπάρχει Δήμος Δελφών και δεν είναι όλος μαζί ένα τεράστιο νταμάρι που να κατοικείται μόνο απο τους σκλάβους που το δουλεύουν.
Ο Ράλης , η Μερκούρη και οι κυβερνήσεις τους είχαν και την ικανότητα να δούν την αξία και το θάρρος και τιμιότητα να προωθήσουν ένα μεγάλο ρεαλιστικό όραμα για την Φωκίδα και όλη την Ελλάδα. Για ποιόν πολιτικό σήμερα μπορούμε να πούμε το ίδιο; Πέστε μου σας παρακαλώ ένα όνομα ανεξάρτητα κόμματος εξουσίας μπάς και γλιτώσω την κατάθλιψη. Όχι πως θα αφήσω να με πάρει απο κάτω, αυτούς θα πάρει ο διάολος απο εδώ και πέρα, αλλά μπας και ηρεμήσω λίγο και είμαι πιο επιεικής.
οσο και να λετε ακομα δεν εγινε συλλογος -πριν 3 μηνες περιπου- ψαρια και μεταλλεια πρωτοι
http://www.orafok.gr/articleviews.php?id=25063
Καρτερία, είπαμε να δημοσιεύεις όλες τις απόψεις για να μπορεί να διαμορφώσει ο καθένας την δική του, δεν είπαμε όμως να δημοσιεύεις κάθε αμόρφωτου το σύνθημα που του έχουν μάθει να αναπαράγει πατώντας τα κουμπακια με το ανάλογο σημαδάκι, χωρίς να ξέρει να διαβάζει. Είναι προφανές ότι ο 11:09 δεν ξέρει να διαβάζει. Αν τώρα υποθέσεις κανείς ότι ξέρει να διαβάζει και απο αυτά που γράφεται έχει καταλάβει ότι το δελφικό τοπίο είναι η καταστροφή της φωκίδας, το πρόβλημά του είναι ακόμα σοβαρότερο και χωρίς θεραπεία. Έλεος για να μην αρχίσουμε τα ευχέλαια με όλους αυτούθς τους αλήτες παπαγάλους. εδω τουλάχιστον μπαίνουν και αναπαράγουν τις άθλιες ατάκες που τους έμαθαν τα αφεντικά γιατί τους αρέσει να τους βρίζουν. δεν εξηγείται αλλιώς.
ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΑΧΩΒΑ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΛΦΟΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ;;;;
ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;;;;
ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ Η ΜΗΠΩΣ Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜO;;;;
Καταστροφή είναι να νομίζεις ότι έχεις δικαίωμα να καταστρέψεις ότι σου παραδόθηκε για ένα πιάτο φακές.
Μάλλον εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις...κ δεν είμαι ο 11:09.
Κύριοι της Καρτερίας τα λέτε πολύ ωραία αλλά πείθετε μόνο τους εαυτούς και όσους είναι τα δάκτυλα του ενός χεριού. Γράφετε για να γράφετε.
Στις επόμενες δημοτικές εκλογές εάν δεν μπορέσετε να φτιάξετε έναν αξιοπρεπή συνδυασμό γράψτε την πρώτη σας και τρανταχτή αποτυχία. Μπορείτε να μπείτε φυσικά υποψήφιοι σε υπάρχοντες συνδυασμούς (αν σας θέλουν) και να δούμε την εκεί απήχηση του καθενός από εσάς.
Απάντηση του στυλ η "Καρτερία δεν ασχολείται με εκλογές κλπ" θα είναι το λιγότερο γελοίες.
Ο πρόεδρός σας στο παρελθόν είχε θέσει εαυτόν στη λαϊκή κρίση.
Για σας κύριε που είστε σαφέστατα μίσθαρνο της Β.Ι.Α , αλλιώς δεν εξηγείται το μένος σας εναντίον ενός συλλόγου που δεν έχει κανένα απολύτως οικονομικό όφελος από την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου για την ανάπτυξη της περιοχής , που πρεσβεύει.
Για εσάς κύριε που επιμένετε στο μοντέλο Β.Ι.Α (Βωξίτης-ιχθυοκαλλιέργεια-Αιολικά)που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την υποβάθμιση των ΔΕΛΦΩΝ , μιας και έχει επικρατήσει όλα αυτά τα χρόνια.
Για σας κύριε που είστε ξενόφερτο τυχοδιωκτικό στοιχείο της περιοχής μας και ήρθατε για την αρπαχτή …
Για σας κύριε που υποτιμάτε το ΔΕΛΦΙΚΟ ΤΟΠΙΟ και ακυρώνετε ή υποβαθμίζετε το νόημα κάθε προσφυγής που έχει γίνει στο ΣτΕ , για το κατάπτυστο χωροταξικό Στερεάς Ελλάδας , από τον Δήμο Δελφών , την Περιφέρεια, την ΕΛΛΕΤ και συλλόγους που στο παρελθόν απέτρεψαν την ερημοποίηση του τόπου μας.
Αλήθεια όλοι αυτοί κάνουν λάθος για το ίδιο ακριβώς θέμα που αναδεικνύει συνεχώς η ‘ καρτερία" ; Σ’ αυτούς γιατί δεν αναφέρεστε κύριε μιας κι’ είναι αυτοί που έχουμε ψηφίσει;
Για εσάς κύριε που είστε λάτρης του τοπίου που αντικρίζει κανείς μόλις περάσει το "μεσόκαμπο" της Δεσφίνας.
Για εσάς κύριε που πιστεύετε ότι οι ΔΕΛΦΟΙ αξίζουν μόνο για χωματερή της Στερεάς Ελλάδας και πρέπει να πάψουν κάποιοι άνθρωποι να διαλαλούν την αλήθεια στον τόπο ετούτο .
Οι εκλογές κύριε αν γίνονταν χωρίς την δέσμευση της ΒΙΑ , θα μπορούσαν να προσελκύσουν σαν υποψήφιους και κάποιους αξιοπρεπείς ανθρώπους . Όπως όμως βλέπετε , υπερτερούν οι ψηφοφόροι που ελέγχονται άμεσα ή έμμεσα από τη ΒΙΑ και γιαυτό βλέπει κανείς να ψηφίζονται άνθρωποι που δεν τους έλεγε καλημέρα ούτε η … μητέρα τους ..
Η λαϊκή κρίση που εσείς κύριε αναφέρεστε είναι "λαϊκή κρίση" της καταπίεσης , της υποταγής , της εξαθλίωσης και της μιζέριας και όχι ελεύθερα σκεπτόμενων πολιτών.
Ο σύλλογος αυτός της ‘καρτερίας΄ αυτά τα όσα χρόνια δραστηριοποιείται , έχει αποδείξει πως στηρίζει με συνέπεια τις αξίες που θεωρεί πως πρέπει να διαχυθούν σε όλους τους πολίτες καθώς και την αγάπη για τον τόπο των ΔΕΛΦΩΝ , ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Και βρε αδελφέ στο κάτω κάτω της γραφής ….αφού όλα γίνονται σωστά και βαίνουν καλώς στον τόπο ετούτο γιατί να φοβίζει μια φωνή που πιστεύει τ΄ αντίθετα απ΄όσα πρεσβεύουν κάποιοι άλλοι; Δημοκρατία δεν έχουμε ; Ή μήπως κάνω λάθος ;
26 Οκτωβρίου 2020 - 9:44 μ.μ
Το πιάτο με τις φακές είναι κάτι χειροπιαστό. Το βλέπεις το μυρίζεις το γεύεσαι και ξεγελάς την πείνα σου προσωρινά. Ναι. Το παραδέχομαι έστω προσωρινά! Φυσικά να προστατευτεί από εμάς αυτό που κληρονομήσαμε αλλά έως τότε που θα φέρει την ανάπτυξη πως θα κοροϊδεύουμε τα μικρά παιδιά μας; Θα βράζουμε νέρο σε ένα τσουκάλι με ένα κομμάτι ξύλο μέσα και θα τους λέμε υπομονή να γίνει η σούπα;
Συγχαρητήρια στο σύλλογο και τους συντάκτες των άρθρων. Μακάρι να είχαμε πολιτικούς που να έκαναν μία τέτοια κατανοητή ενημέρωση για κάθε τι από όσα μας βασανίζουν τόσα χρόνια που έχουμε κολλήσει στο τέλμα των πολιτικών που έχουμε.
ΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ ....
ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ, ΤΟΣΟ...
Με την ευκαιρία σχολίων σας θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε:
Ο Σύλλογος “Καρτερία” έχει συγκεκριμένο καταστατικό με σκοπό και στόχους που έχει σεβαστεί απόλυτα όλα τα χρόνια της ύπαρξής του. Στους στόχους ξεκάθαρα δεν περιλαμβάνεται η συμμετοχή στην πολιτική.
Ο καθένας μπορεί να προφέρει ή να γράψει την λέξη «γελοιότητα», το ζητούμενο είναι να κατορθώνει να μην τον χαρακτηρίζει.
Το ότι η συνεχής οικονομική παρακμή και εγκατάλειψη του τόπου μας οφείλεται στο όποιο «παραγωγικό-αναπτυξιακό» μοντέλο ισχύει σήμερα, δεν αποτελεί άποψη. Είναι η πραγματικότητα.
Ο Σύλλογός μας θεωρεί ως αυτονόητο το να αναζητά κανείς την αλήθεια προκειμένου να ανατραπούν τα αίτια της παρακμής που σήμερα διαφαίνεται περισσότερο απειλητική από ποτέ.
Συμφωνούμε με την παγκοσμίως γνωστή φράση «Παράνοια είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα συνέχεια περιμένοντας διαφορετικά αποτελέσματα». Για πλουραλισμό στην οπτική γωνία, στην θέση της λέξης «παράνοια» μπορούν να μπουν οι λέξεις «γελοιότητα», «ανοησία» και πολλές άλλες λιγότερο ή περισσότερο ευγενικές.
Το παρόν blog δεν έχει σκοπό να ψυχαναγκάσει τον αναγνώστη . Στόχος του είναι να διαμορφώσει ο καθένας ισχυρή προσωπική άποψη , έχοντας διαβάσει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες από επώνυμες και υπεύθυνες πηγές και έχοντας μελετήσει επίσης και τα επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα όλων των άλλων θέσεων.
Η πραγματικότητα έχει αποδείξει ότι είναι άσκοπο ακόμα και να χαρίσεις ένα ευλογημένο τόπο σε ανθρώπους που δεν τον έχουν γνωρίσει και δεν τον έχουν κατανοήσει, διότι δεν θα τον σεβαστούν και στο πέρασμα του χρόνου θα τον καταστρέψουν.
Οι θέσεις του Συλλόγου μας στα θέματα ανάδειξης και ανάπτυξης της περιοχής μας έχουν επανειλημμένα κατατεθεί επώνυμα , σε όλες τις αρμόδιες και συναρμόδιες αρχές , με επιχειρήματα και σύννομη τεκμηρίωση και σύμφωνα με τις επιστημονικές παραδοχές και εκτιμήσεις χωρίς να παραβλέπουμε την πραγματικότητα που ισχύει σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Οι υποστηρικτές του ότι η σημερινή πραγματικότητα είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί στους Δελφούς, δεν έχουν υποστηρίξει την θέση τους με οποιοδήποτε επιχείρημα.
Το blog μας δημιουργήθηκε μεταξύ άλλων για να κοινοποιεί τις απόψεις μας που παρότι επώνυμες δεν έτυχαν της τυπικής δημοσίευσής τους , αρχικά. Για τους λόγους που προαναφέρθηκαν , το blog αναζητά να φιλοξενήσει τις απόψεις που αντιτίθενται σε αυτές του Συλλόγου μας. Δεν ευθύνεται ο Σύλλογός μας που τα επιχειρήματα όσων διαφωνούν με τις απόψεις του είναι μέχρι στιγμής ατάκες, συνθήματα και προσπάθειες προσβολής του έργου μας , με σαφή σκοπό να αποπροσανατολίσουν τον αδαή αναγνώστη. Τα υπόλοιπα επαφίενται στην κρίση των αναγνωστών μας.
Δημοσίευση σχολίου