Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΜΦΙΣΣΑ: Κάλεσμα για το αυριανό δικαστήριο

 

ΚΑΛΕΣΜΑ
Οι αγρότες και οι ελαιοκτήμονες καλούν σε μαζική και δυναμική συμπαράσταση όλους τους κατοίκους τους Συλλογικούς φορείς της περιοχής μας, την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 9:00 πμ στα Δικαστήρια της Άμφισσας όπου θα εκδικαστεί η υπόθεση της μεγάλης πυρκαγιάς του ελαιώνα μας
Ειδικά:
-Αγροτικούς και Ελαιουργικούς Συνεταιρισμούς
- Εμπορικούς Συλλόγους (με κλείσιμο καταστημάτων)
- Πολιτιστικούς και Περιβαλλοντικούς Συλλόγους
και όλους τους φορείς να δώσουν το δυναμικό παρών για το καλό του τόπου μας


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΑΙΟΚΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟ Η ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ. ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΞΟΔΑ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟ Η ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΟ ΤΟΥΣ. ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ... ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΚΟΒΕΙ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Λες:
Η αλήθεια πειράζει, πρέπει όμως να λέγεται.
&
Όσοι δεν καθάρισαν τα χωράφια τους είχαν μεν λεφτά αλλά τα σκόρπισαν στα πανηγύρια.

Μου φαίνεται είσαι για τα πανηγύρια μπιτ για μπιτ.

CHRIS είπε...

ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ;;;ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ;;; ΜΑΛΟΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ....ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ , ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ