Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Ιτέα : «Απορίες και σκέψεις για το λιμάνι Ιτέας σαν συνοριακό σημείο διέλευσης» ( Σαράντη Μιχαλόπουλου )

 


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα δεν είναι αν θα μπει αριστερά ή δεξιά στον ντόκο αυτό το κτίριο..το θέμα είναι ότι ένα λιμάνι πρέπει νάχει δρόμους να εξυπηρετεί την ενδοχώρα. Η Φωκίδα έχει αποκλεισθεί από την Διαγώνιο και έτσι το λιμάνι εισόδου της Ιτέας , δεν έχει νόημα ύπαρξης χωρίς δυνατότητα σύνδεσης με την ενδοχώρα.

Χρήστος Βανδώρος είπε...

το θεμα ειναι οτι πολλοί κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Εχω στο παρελθόν και στην Καρτερία αναδείξει το θέμα αυτο αλλά υπάρχει ένα αλλά... Το αλλά των μελετών χωρίς ουσιαστικά έργο. Γιατι κανείς δεν ρωτάει ποσα ειναι τα έσοδα από την κρουαζιέρα στην καλλίτερη πχ χρονιά;.Πόσα τα εκτιμώμενα έξοδα; Γιατι κανείς δεν σκέφτεται ότι το λιμ ταμείο καλειται ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΊΝΕΙ 1500 ΕΥΡΏ ΤΟ ΜΉΝΑ με απόφαση της λιμ επιτροπής, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΈΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ;. Πόσα ΓΙΑΤΙ ακόμη; Αρκετα. Αλλά είπαμε. Κάνουμε πως δεν τα βλέπουμε. Όσο για τις μελέτες; Τόποτε το ιδιαίτερο. Πως το λέμε; 45 Γιάννηδες ενός κοκκόρου γνώση. Κυριολεκτώ

Ανώνυμος είπε...

Ο κύριος Βανδώρος είχε γράψει παλιότερα, αν θυμάμαι σωστά, πως το κάθε κρουαζιερόπλοιο αφήνει στο Λιμενικό Ταμείο περίπου 25-50 ευρώ.

Μήπως παραείναι λιγουλάκι τεράστιο το κτίριο καταμεσής στην παραλία;