Με την κατάθεση ένστασης αντισυνταγματικότητας από το ΠΑΣΟΚ επί των διατάξεων που προβλέπουν την κατάργηση του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών, ξεκίνησε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης βρίσκεται η αλλαγή του εκλογικού συστήματος για την ανάδειξη δημάρχων και περιφερειαρχών, με την κυβέρνηση να προωθεί την εκλογή των αιρετών αρχών σε έναν μόνο γύρο.















.png)























.png)



