Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για συστηματική υποβάθμιση των εργαζομένων των Περιφερειών, οι οποίοι, όπως αναφέρει, αντιμετωπίζονται εδώ και χρόνια ως «υπάλληλοι β’ κατηγορίας», παρά το γεγονός ότι σηκώνουν τεράστιο βάρος ελεγκτικών και διοικητικών διαδικασιών.






















.png)



















