Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Δημήτρης Τσοβόλας: Τι είχε πει για την περιβόητη προεκλογική φράση «Τσοβόλα, δώσ’ τα όλα»

Ο Δημήτρης Τσοβόλας (1942-2022 )είχε συνδεθεί με την περιβόητη φράση του Ανδρέα Παπανδρέου στην προεκλογική περίοδο του 1989.



Ο τότε πρωθυπουργός και αρχηγός του ΠΑΣΟΚ σε προεκλογική συγκέντρωση στο Περιστέρι τον Απρίλιο του 1989 είχε πει την ιστορικές πλέον φράση «Τσοβόλα, δώσ’ τα όλα» και είχε προκαλέσει σεισμό στην τότε πολιτική σκηνή της χώρας. Ο Δημήτρης Τσοβόλας είχε ξεκαθαρίσει πως «δεν τα έδωσε όλα» και πως ήταν  ψεύτικο σύνθημα που δεν είχε σχέση με την οικονομία.

«Τριάντα χρόνια ζητούσα να γίνει μια ανοιχτή συζήτηση, για αυτό το ψεύτικο σύνθημα που δεν είχε καμία σχέση με την οικονομία» είχε πει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στο One TV το 2019.

«Είχα πει με όποιον συντονιστή θέλει η ΝΔ, με όποιον δημοσιογράφο, σε όποιο κανάλι, εγώ να έρθω με στοιχεία, όχι με κουβέντες. Και ποτέ δεν πήρα απάντηση, ούτε θέλουν ποτέ. Γιατί πρέπει να ξέρετε ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχω, όχι μόνο δεν έδωσα μια δραχμή σε όλο το προεκλογικό εξάμηνο του 1989, αλλά αντίθετα συγκράτησα κατά 4 μονάδες τις δαπάνες» είχε αναφέρει ο Δημήτρης Τσοβόλας.Επίσης υπενθύμισε πως και ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε διευκρινίσει πως επρόκειτο για ένα ευφυολόγημα.

«Γιατί εγώ δεν ήμουν εκεί, στη συγκέντρωση. Ο κόσμος με αγαπούσε, παρ’ ότι ήμουν οκτώ χρόνια Υπουργός Οικονομικών και φώναζε το όνομα μου από κάτω. Ο Παπανδρέου που συνήθιζε από πάνω να ανοίγει διάλογο με το πλήθος, είπε αυτή τη φράση, χωρίς να έχει σχέση με τα οικονομικά. Τον θεωρούμε τόσο βλάκα το μακαρίτη να πει προεκλογικά, από το μπαλκόνι στον Υπουργό Οικονομικών του να δώσει χρήματα;» είχε αναφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: