Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

Δημοπρατείται το «Μπράλος- Άμφισσα»

Κ. Καραμανλής: Έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο»


Ένα ακόμη κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας ετοιμάζεται να προσθέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την επικείμενη δημοπράτηση του «Μπράλος - Άμφισσα», τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα «Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο».

Το «Μπράλος - Άμφισσα», μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.

Μιλώντας για το έργο σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επισήμανε ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό, φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία και μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.

«Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:

«Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή. Και ειδικότερα, νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου» τόνισε.


πηγή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΟΤΙ ΤΟΝ ΦΩΝΑΞΑΝΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΦΩΚΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ???
ΕΣΥ ΓΙΑΝΝΗ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΤΟΙΜΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ???

Ανώνυμος είπε...

Ο δρόμος αυτός θα είναι ένας δρόμος δεύτερης κατηγορίας που ΔΕΝ βγάζει την Φωκίδα από την κυκλοφοριακή της απομόνωση. Το γεγονός ότι κατασκευάζονται ισόπεδοι κόμβοι αποδεικνύει ότι ο δρόμος δεν θα είναι αυτοκινητόδρομος. Φουμαρα και μεταξωτές κορδέλες...Ο ρόλος του δρόμου θα εξακολουθήσει να είναι ο ιδιος που είναι και σήμερα. Δευτερεύων συνδετήριος οδικός άξονας των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ (Αθήνας -Θεσσαλονίκης) και της Ιόνιας οδού.
Όλα τα υπόλοιπα είναι παρηγοριά στον άρρωστο.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ; ; ;
ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΟ ; Η΄ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ;