Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Η ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel


Η ADAC με τα ECOstars, όπου όλα τα diesel πατώσανε, δείχνει τι καύσιμα θα οδηγούμε από δω και πέρα.

Λίγες μέρες πρίν, η ADAC υπέγραψε την ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel. Λανσάρισε ECO stars, ανάλογα με τους ρύπους σε CO2 και καρκινογόνα NOx: 5 αστέρια για τα ηλεκτρικά, 4 αστέρια για το φυσικό αέριο, 2-4 αστέρια για τα βενζινοκίνητα και.. 1 αστέρι !! για τα diesel.
  • 5*  Ηλεκτρικά-Υβριδικά
  • 4* Φυσικό αέριο
  • 2-4* Βενζίνη
  • 1* Ντίζελ
Πίνακας

Αμέσως τέθηκε θέμα αποζημίωσης όσων έχουν αγοράσει diesel και το θέμα έφτασε στο Γερμανικό Κοινοβούλιο, που αντί να αναλάβει την ευθύνη της αποζημίωσης αυτής, είπε “ας τα εξάγουν οι ιδιοκτήτες τους σε τρίτες χώρες”. Προσέξτε όχι σε “άλλες” χώρες, αλλά σε … “τρίτες χώρες”!  Πολύ μας εκνεύρισε αυτό. Εσάς;
 
Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει. Εδώ και κάποια χρόνια τις οικονομικές αποφάσεις, τις παίρνουν άλλοι. Μέχρι το 2010 οι εισαγωγές μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, στην ουσία απαγορευόντουσαν. Μας σέρνανε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο, αλλά καμιά ελληνική κυβέρνηση δεν έδινε άδεια για να εισαχθούν σαπάκια! Τότε η τρόικα αποφάσισε όχι μόνο να επιτρέψει τις εισαγωγές αλλά να …ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ:

Αν εισάγεις ένα σαπάκι με 300.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 100-200 ευρώ δασμό! Αν φέρεις ένα καλό αυτοκίνητο με 50.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 3500-5000 ευρώ.
Και γεμίσαμε σαπάκια.

Εν τω μεταξύ το diesel σαν καύσιμο, δεν έχει πλέον 1 ευρώ. Έχει φτάσει στο 1,30 και σε λίγο θα έχει όσο και η βενζίνη, όπως στην Κύπρο ή ακριβότερα από την βενζίνη, όπως στην Αγγλία, αφού σαν καύσιμο, σε τιμή διυλιστηρίου είναι ακριβότερο από την βενζίνη. (Αρα τώρα, για να είναι φτηνότερο από την βενζίνη, επιδοτείται).

Για πόσο καιρό άραγε θα γίνεται ακόμα αυτό; Μια πρώτη απάντηση που μας έρχεται στο μυαλό είναι: «μέχρι να ξεφορτώσουν όλα τα σαπάκια τους, σε τρίτες χώρες». Τι λέτε και ΅σείς;

Και μπορεί το Σάββατο μια είδηση για κατάσχεση στα παλιά ντίζελ να ήταν πρωταπριλιάτικη, αλλά όπως φαίνεται σε κάνα χρόνο θα είναι η πραγματικότητα , ή όποτε γίνει η επόμενη αξιολόγηση από τους θεσμούς. Τότε που θα έχουν πια ξεφορτωθεί όλα τα καρκινογόνα ντιζελάκια, που ρυπαίνουν τις πόλεις τους  και θα έχει έρθει ώρα να μας πουλήσουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας;

autotriti.gr/



1 σχόλιο:

Μ είπε...

Μια πολύ μεγάλη αλήθεια για το τι συμβαίνει στο χώρο του αυτοκινήτου αλλά και στην κοροϊδία που μας πουλάνε οι μάντρες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για δήθεν ευκαιρίες από εισαγωγή, 6 ετών και πάνω, αυτοκινήτων με 40.000 ή 60.000 χλμ. μόνο. Και να σκεφτεί κανείς ότι ο μέσος όρος ετήσιων χλμ. των Ευρωπαίων είναι πάνω από 20.000 με 25.000 χλμ. Τώρα πως όλα τα εισαγωγής αυτοκίνητα, αν διαιρέσεις τα χλμ. τους με τα χρόνια κυκλοφορίας τους, έχουν ετήσιο μέσο όρο κάτω πολλές φορές από 10.000 με 13.000 χλμ., είναι ένα "θαύμα"... Μάλλον εκτιμούν τις "θυσίες" μας σαν Έθνος, λόγω κρίσης και τα σαπάκια τα στέλνουν αλλού και σε εμάς στέλνουν τα "διαμάντια" τους... Σε αυτό φροντίζουν βέβαια και οι εγχώριοι εισαγωγείς μας, που φροντίζουν για εμάς "επιλέγοντας πάντα τα καλύτερα" σαπάκ... συγνώμη, αυτοκίνητα! Και αν τους αποδείξεις και υπάρχουν αρκετοί τρόποι για αυτό, ότι τα χλμ. που γράφει στο ταμπλό είναι "γυρισμένα" σου λένε το αμίμητο: "Ρε τους απατεώνες, με κορόιδεψαν κι εμένα..." ή "αποκλείεται να είναι γυρισμένα, έχουν κάνει λάθος στην αντιπροσωπεία...". Τα λέω γιατί μου έτυχαν πρόσφατα! Και καλά μπορεί εγώ να έχω τη δυνατότητα να το επιβεβαιώσω και όχι πάντα, εκείνοι όμως που δεν μπορούν δεν θα έπρεπε ο ίδιος ο κλάδος των εισαγωγέων να τους προστατέψει;... ερωτώ!