Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Ανοιχτή επιστολή προς κ. Πρωθυπουργό (Από αναγνώστη)

Τριάντα ευρώ
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,


Αισθάνομαι πραγματικά ευτυχής που ζω σε αυτό το κράτος δικαίου που κυβερνάται για πρώτη φορά από αριστερή κυβέρνηση η οποία φροντίζει και μεριμνά για την δίκαιη κατανομή των βαρών στους πολίτες. Έτσι λοιπόν φέτος με τις έως τώρα προβλέψεις θα πληρώσω για ένα αυτοκίνητο 13 ετών που έχω στην κατοχή μου για να καλύπτω τις ανάγκες της πενταμελούς οικογένειάς μου, μηδενικής όμως εμπορικής αξίας σήμερα, 660 ευρώ τέλη κυκλοφορίας αντί των 690 που πλήρωσα πέρυσι (κερδίζω λοιπόν το αστρονομικό ποσό των 30 ευρώ).

Για να μην αγχώνομαι για το που θα διαθέσω αυτό το ποσό των 30 ευρώ, μου αυξάνετε λοιπόν τον ΕΝΦΙΑ για την πρώτη και μοναδική μου κατοικία για την οποία πληρώνω και στεγαστικό δάνειο, κατά 25,79 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οπότε το ποσό που μου απομένει πλέον είναι 4,21 ευρώ το οποίο μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να το διαθέσω για την αγορά ψωμιού για την οικογένειά μου για πέντε ολόκληρες ημέρες. Παρόλα αυτά μου μένει αδιάθετο το ποσό των 0,21 ευρώ το οποίο αρχικά είχα σκοπό να καταθέσω στην τράπεζα, κατόπιν ωρίμου σκέψεως όμως και αναλογιζόμενος τον υπαρκτό κίνδυνο κουρέματος των καταθέσεων  θα το τοποθετήσω κάτω από το στρώμα όπου θα είναι ασφαλές. Δεν χάνω βέβαια τις ελπίδες μου ότι τελικά και τα τέλη κυκλοφορίας μπορεί να αυξηθούν οπότε θα με απαλλάξετε  από την παραπάνω εξόχως αγχωτική και χρονοβόρο διαδικασία.

Με εκτίμηση
Σωτηρόπουλος Νεκτάριος
nektarios71@yahoo.gr 
Μηχανικός Ορυχείων Τ.Ε.

Άνεργος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Διαμαρτύρεσαι,αλλά δεν μας λές όμως τί ψήφισες και τί θα ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές.Εάν είσαι από τους κατ΄ επανάληψη εξαπατημένους και αμετανόητους προς τί η επιστολή;