Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Πρόσφυγες ή Εισβολή;

Άρθρο του Πρωτοπρεσβύτερου Δημητρίου Θεοφίλου




Μια βασική και απαραίτητη διάκριση που δεν έγινε ποτέ, είναι εκείνη ανάμεσα στους πρόσφυγες και τους απρόσκλητους μετανάστες. Οι «ορδές» που κατακλύζουν καθημερινά τα ελληνικά νησιά και στη συνέχεια προωθούνται στην ηπειρωτική Ελλάδα, θα ήταν επικίνδυνη αφέλεια από μέρους μας, να θεωρηθούν στο σύνολό τους πρόσφυγες.
 Πράγματι ένα ποσοστό 30% κάποιων χιλιάδων ταλαιπωρημένων ανθρώπων, κυρίως από την αιματοβαμμένη Συρία είναι πρόσφυγες, οι υπόλοιποι όμως, είναι μετανάστες κατευθυνόμενοι με χρηματοδοτούμενη την μετακίνηση – μετεγκατάστασή τους, από κάποιους αόρατους και υποχθόνιους χορηγούς. Πως είναι δυνατόν οι δουλέμποροι που εμπλέκονται σε αυτή την ιστορία, να μεταφέρουν κόσμο, όταν ξέρουμε πως η κατά κεφαλήν μετακίνηση στοιχίζει αρκετές χιλιάδες δολάρια ή ευρώ, που βρίσκονται αυτά τα χρήματα και γιατί οι παράνομοι μετανάστες επιλέγουν την Ευρώπη και όχι κάποιον άλλο προορισμό πιο κοντινό στη κουλτούρα, στη θρησκεία και στις παραδόσεις τους; όπως λ.χ την Ιορδανία, τη Σαουδική Αραβία, τα τουριστικά αραβικά εμιράτα, ή ακόμη και αυτήν την Τουρκία. Επίσης πως γίνεται όλοι αυτοί οι «καλοκάγαθοι» μετακινούμενοι, να είναι αποκλειστικά και μόνο μουσουλμάνοι, όταν γνωρίζουμε καλά ότι στις εμπόλεμες ζώνες πυρός υπάρχουν εκατομμύρια Χριστιανοί, Ορθόδοξοι, και Μαρωνίτες, αυτοί γιατί δεν μετακινούνται σε πιο φιλικές γι αυτούς θρησκευτικά περιοχές όπως είναι η Ευρώπη, μήπως λέω εγώ τώρα μήπως, επειδή αυτοί δεν έχουν οικονομικούς χορηγούς της μετακίνησής τους, αλλά και ταυτόχρονα τους κρατούν ως ομήρους οι Τούρκοι και ο ISIS, έτσι ώστε να αποτελέσουν όποτε αυτό χρειαστεί, μια ανθρώπινη ασπίδα, στην επικείμενη επέλαση των Ρώσων;
 Ξέρω πως βάζω δύσκολα ερωτήματα, στους «προοδευτικούς» της «φάπας» και της «πολυθρόνας», στους ληξιπρόθεσμους μετα-ιστορικούς άθρησκους συστημικούς γραφειοκράτες, στους εθνομηδενιστές, τροσκιστές και μαοϊκούς 3ης και 4ης γενιάς
 Ακούστε επειδή «έτυχε» να σπουδάσουμε το Ισλάμ, στα πλαίσια του πανεπιστημιακού μαθήματος της θρησκειολογίας, η παρούσα μετακίνηση, μετανάστευση, αποδημία (hijra هجرة) ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε την, είναι κορανική επιταγή και όχι πολιτική πράξη ή ανθρωπιστική ανάγκη με δυτικούς όρους.  Αν αυτό δεν γίνει κατανοητό το όλο αφήγημα του μεταναστευτικού ζητήματος, δομείται σε ουτοπική και σουρεαλιστική βάση.
 Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος1 ένας «σκληρός», νεοφιλελεύθερος ευρω-σκεπτικιστής, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, όχι από θρησκευτική ή παραδοσιακή ευαισθησία, αλλά καθαρά από πολιτισμική, νομική και κοινωνιολογική2 άποψη.
 Ακούμε και διαβάζουμε καθημερινά, διάφορες «χαριτομενιές», που αναφέρονται στη έννοια της μασονικής καταγωγής «αλληλεγγύης». Όλα αυτά θα ήταν πολύ ωραία είτε στην άθρησκη ουμανιστική τους εκδοχή, είτε στην χριστιανική ανθρωπιστική τους προσέγγιση, αν… προσέξτε αν… δεν συνέτρεχαν οι ακόλουθοι λόγοι:
1.Οι Τζιχαντιστές βρίσκονται διάσπαρτοι ανάμεσα στο παράνομο μεταναστευτικό κύμα
2.Εμμονή και επιβολή της saria (ισλαμικού νόμου) όπως καθορίζει το Μωαμεθο-παράδοτο κοράνι, στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
3.Κατάργηση όλων των υφισταμένων νόμων, παραδόσεων και κεκτημένων, της νεωτερικής και μετανεωτερικής Ευρώπης.
4.Υποτίμηση και υποβάθμιση της γυναίκας3σε επίπεδο, ανάμεσα σε ζώο και άνθρωπο, και ρόλο απλής διεκπεραίωσης, των ανδρικών επιθυμιών, ορμών, αναγκών, και διαταγών.
Οι χριστιανικές χώρες γεμίζουν από μουσουλμάνους τυχαία η κατόπιν κάποιας συνειδητής κινητοποίησης; Κανένας δεν μπορεί με σιγουριά να διατυπώσει κάποια καίρια άποψη. Παρατηρήσεις όμως είναι δυνατόν να γίνουν. Η κραυγή «Χετζίρα» (Hijrah) στέλνει κραδασμούς ανατριχίλας στις ψυχές και στο θυμικό των μουσουλμάνων. Σηματοδοτεί το ξεκίνημα του Ισλάμ κι' αναφέρεται στη φυγή σαν πρόσφυγας του Προφήτη Μωάμεθ από την Μέκκα, για να διασωθεί από επικείμενους φονιάδες, την άφιξή του στη Μεντίνα (τότε, Γιαθρίμπ), την μεθόδευση της από μέσα κατάληψής της και την επεκτατική στη συνέχεια κυριαρχία του Ισλάμ παντού. Περιέχεται σε 91 στίχους του Κορανίου σαν καθήκον των μουσουλμάνων να μιμηθούν τον Προφήτη και να αυξήσουν την Χετζίρα, με στόχο την επεκτατική διάδοση του Ισλάμ σε άλλες χώρες και κοινωνίες. Μια τέτοια «φυγή» των μουσουλμάνων, με την μορφή προσφυγιάς η μετανάστευσης, οριοθετεί τους τρόπους με τους οποίους η Σαρία (ιερός νόμος) μπορεί τελικά να επιβληθεί σε αλλόπιστες κοινωνίες4. Ο καθηγητής  Δρ. Peter Hammond χαρακτηριστικά αναφέρει: όταν οι ανεκτικές, πολυπολιτισμικές και «πολιτικά ορθές» κοινωνίες δέχονται μια σειρά από απαιτήσεις των μουσουλμάνων κατοίκων τους, κάποια άλλα ζητήματα αρχίζουν να γίνονται ορατά και βαθμιαία κυρίαρχα5. Για τη Σώτη Τριανταφύλλου6, η περίφημη πολυπολιτισμικότητα δεν προσφέρει καμία λύση στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δυτικές κοινωνίες. Αντιθέτως, είναι μια από τις βασικές αιτίες των δεινών αυτών, ακριβώς επειδή αποτελεί μια πρακτική κατακερματισμού και εξασθένισης των δημοκρατικών θεσμών. Η συγγραφέας εξετάζει σε βάθος τις έννοιες του πλουραλισμού και της πολυπολιτισμικότητας τονίζοντας ότι πρόκειται για δυο διαφορετικές ιδέες που είναι εντελώς ασύμβατες μεταξύ τους, την έννοια της ανοιχτής κοινωνίας (μέχρι ποιού σημείου;), την πλάνη της ισότητας των πολιτισμών, την ιδιότητα του πολίτη και τους όρους της ιθαγένειας (μια πολιτική-νομική έννοια) και της εθνικότητας (μια ηθική-πολιτισμική έννοια), το μεγάλο ζήτημα της μοντέρνας φτώχειας και της αγοράς εργασίας, καθώς και την εξαιρετικά σύνθετη έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (ποια ακριβώς είναι;). Διαφορετικά κεφάλαια του βιβλίου αφιερώνονται στην «περίπτωση του ισλάμ» και στον ισλαμικό εξτρεμισμό: πρέπει να διακρίνουμε τη μουσουλμανική θρησκεία από την ισλαμική πολιτική ιδεολογία που οδηγεί σε ακρότητες;  Είναι ο μουσουλμανισμός συμβατός με την κοσμική δημοκρατία και τις βασικές ελευθερίες των πολιτών; Πόσοι μουσουλμάνοι στηρίζουν και πόσοι ανέχονται υπό όρους τον ισλαμικό φονταμενταλισμό;
 Εδώ και μερικές ημέρες η φύλαξη των θαλασσίων ανατολικών συνόρων μας ανατέθηκε από την «κυβέρνηση» συριζα/ανελ (είναι πολύ πυγμαίοι και ασήμαντοι, για να τους ταιριάξουν κεφαλαία γράμματα), στις δυνάμεις του ΝΑΤΟ οι οποίες, περιπολούν κατ’ επιλογή, εξαιρώντας κάποια νησιά όπως τους έχουν υποδείξει οι Τούρκοι. Ήδη από την έναρξη της παρουσίας του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, οι παράνομες μεταναστευτικές ροές αυξήθηκαν ξανά και κάτι πιο ανησυχητικό ακόμη, είναι το ότι τουλάχιστον 600 άτομα ήδη «εποικίζουν», τα τελευταία 24ωρα σταδιακά το Καστελόριζο, μια άκρως ευαίσθητη εθνικά περιοχή, που αυτό σημαίνει πληθυσμιακή ανακατανομή.  
 Επειδή η πραγματικότητα είναι αντεστραμμένη και αυτό διαπιστώνεται από τον τρόπο που αυτή «σερβίρεται», καλό θα ήταν σε πρώτη φάση, στο πίσω μέρος του μυαλού μας, να αρχίσουμε να αποκωδικοποιούμε, εικόνες, φράσεις, στάσεις και συμπεριφορές με όρους διαφορετικούς από αυτούς, που επιδιώκει να μας επιβάλει το «matrix» και η προοδευτική θόλο-κουλτούρα, των ανά-κατασκευαστών της ιστορίας και των επανα-διαπραγματευτών των ιδεολογιών.  
 Όλοι αυτοί που υποδύονται τους «πεφωτισμένους» ηγέτες και τους λαμπρούς «τιμονιέρηδες» μαζί με τις οικογένειές τους, μόλις ο «καιρός μπατάρει», και το «χαμηλό βαρομετρικό» με αρκετά εκτοπασκάλ, κυριαρχήσει στο Αιγαίο ή όπου αλλού, σαν τα ποντίκια θα πηδήσουν από το πλοίο για να σωθούν, ή θα τους περισυλλέξουν ελικόπτερα, από τις στέγες των κυβερνητικών κτιρίων, όπως έγινε στην Αργεντινή.
 Όμως τα παιδιά σου, τα παιδιά μου, τα παιδιά μας,  που θα μείνουν εδώ, για ποια ακριβώς συμφέροντα θα κληθούν να πολεμήσουν; για ποια ξεπουλημένη πατρίδα; και για ποιο σκοπό; Μήπως για τα συμφέροντα του Σόρος, των Γερμανών και λοιπών αρπακτικών της Ε.Ε, ή τις εξυπηρετήσεις της ντόπιας πολιτικάντικης φαυλοκρατίας και κλεπτοκρατίας;


_______________________________________________________________
1.Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος έχει γράψει τα βιβλία:
Στην Καρδιά του Ισλάμ: Από τις Στέπες της Κεντρικής Ασίας στο Αφγανιστάν (2001) και πρόσφατα  Η Οργή του Ισλάμ και οι Φανατικοί της Τζιχάντ (2015)
2.Συνέντευξη του Ανδρέα Ανδριανόπουλου στον τηλεοπτικό σταθμό  STAR https://www.youtube.com/watch?time_continue=104&v=Fx_NDJQsmOk
3.Ισλάμ – Οδηγίες κακοποίησης γυναικών:  https://www.youtube.com/watch?v=4TbvZhlId1k
4.Άρθρο του Α. Ανδριανόπουλου  http://www.andrianopoulos.gr/2015/12/blog-post_14.html
5. Dr. Hammond, P.   Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat (2010).
6. Τριανταφύλλου Σώτη Πλουραλισμός, πολυπολιτισμικότητα, ενσωμάτωση, αφομοίωση: Σημειώσεις για τη σύγχρονη ανοιχτή κοινωνία, Εκδόσεις Πατάκη ΑΘΗΝΑ 2015

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα πάτερ(μικρό το π), καλό θα σας κάνει να αλλάξετε πηγές πληροφόρησης -μάθησης.Πού προσβέπεται και κατεβήκατε τόσο χαμηλά;

Ανώνυμος είπε...

Ε αφού στις παραπομπές υπάρχει η Σωτη Τριανταφύλλου τότε εντάξει. Έχει γράψει πολλά καλά άρθρα ο πάτερ αλλά δεν μπορούμε να συμφωνούμε με όλα. Επίσης με την ίδια λογική των παραπομπών των ιμαμηδων (οι οποίοι όντως έχουν ξεφύγει) μπορούμε να βάλουμε και τον παπα Σάββα με τα χνουδωτά παιχνίδια που παρουσίαζε ως προσωποποίηση του διαβόλου που χειραγωγούν τα παιδιά μας.

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια πάντα πονάει, θα ήθελα να δω όλους εσάς που κόπτεσθε για τους εισβολείς, όταν το πρόβλημα φτάσει στη πόρτα σας, πόσο φιλόξενοι και ανεκτικοί θα είστε. Εξ' αποστάσεως μπορεί ο καθένας να το "παίζει" ακτιβιστής. Αυτοί που μας έφεραν σε αυτά τα χάλια και συνεχίζουν να φυλάνε .......... ποδιές για μια καρέκλα, είναι το λιγότερο ντροπή να κάνουν τους τιμητές. Εγώ δεν έχω επαφές με εκκλησίες και παπάδες, αλλά ο συγκεκριμένος παπάς δεν έχει χαριστεί σε κανέναν γιατί να το κάνει στα αριστερίστικα απόβλητα.

Ανώνυμος είπε...

Και από το παραπάνω κείμενο βλέπουμε πώς οι θρησκείες έχουν πάει τον κόσμο εκατοντάδες χρόνια πίσω.

Ανώνυμος είπε...

γεμισε ο τοπος απο τζαμπα ανθρωπιστες,εγωκεντρικα ανθρωπιδια που δεκαρα δεν δινουν για τον πονο του διπλανου τους...'αδοκιμοι νοες'...