Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Άδωνις: Μου έριξε κουτουλιά ο Κασιδιάρης – "Είμαι γενναίος αλλά δεν πάω στα Εξάρχεια" - VIDEO


Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, αποκάλυψε μια ιστορία γεμάτη… βία, κατά του ιδίου από τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη. 

Ο Άδωνις αποκάλυψε μιλώντας σε εκπομπή του Extra Channel: «Με είχε χτυπήσει ο Ηλίας Κασιδιάρης στην πλατεία Αττικής, μου είχε δώσει μια κουτουλιά»! Πρόσθεσε μάλιστα πως μετά από αυτό το περιστατικό οι χρυσαυγίτες βουλευτές Ηλίας Κασιδιάρης, Ηλίας Παναγιώταρος και Γιάννης Λαγός «είχαν απειλήσει να με χτυπήσουν στην πλατεία του Αγ. Παντελεήμονα. Αλλά δεν έγινε, με είχε φυγαδεύσει η Αστυνομία πριν με χτυπήσουν». Για τις σχέσεις που έχει σήμερα με τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, ο γνωστός και γραφικός βιβλιοπώλης, είπε ότι «το πολύ να έχω πει μια-δυό φορές καλημέρα σε διάδρομο στη Βουλή για λόγους κοινωνικών σχέσεων».
Όταν ρωτήθηκε για το αν θα πήγαινε στα Εξάρχεια, η απάντησή του ήταν απολαυστική: «Είπαμε, είμαι γενναίος, αλλά όχι κι έτσι. Εδώ χτύπησαν τον Βαρουφάκη». Βέβαια, να διορθώσουμε ότι ουδείς χτύπησε τον υπουργό Οικονομικών στο επεισόδιο που έγινε σε εστιατόριο εκείνο το βράδυ στα Εξάρχεια. 
Ο Άφωνις, αναφερόμενος στις προεκλογικές του δηλώσεις, ότι θα βγάλει εκτός Ελλάδας τις τραπεζικές του καταθέσεις απάντησε πως «η ιδιωτική μου περιουσία είναι δικό μου θέμα», και σημείωσε προσπαθώντας να δικαιολογηθεί, ότι «δεν είναι στοιχείο πατριωτισμού κάποιος να έχει τα λεφτά του σε Ελληνική τράπεζα».

 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑΡΙΑ..ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΣΥΡΑΤΕ???
ΚΑΤΕΦΘΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΞΩΔΙΚΟ ???
Ή ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ???