Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

ΠΣτΕ : Επερώτηση Περιφερειακού Συμβούλου Δρόσου Παρασκευά για τους πυρόπληκτους κτηνοτρόφους της Δωρίδας






ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

ΘΕΜΑ: «Επαναφορά ερώτησης για την βοήθεια στους πυρόπληκτους κτηνοτρόφους της Δωρίδας τις 5 Αυγούστου 2021»


Προς 

Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ Φάνη Σπανό    



Λαμία, 28/05/2024




Επανέρχομαι με νέα επερώτηση στο μέγα θέμα που έχει δημιουργηθεί με την βοήθεια που δόθηκε από την περιφέρεια στους κτηνοτρόφους της Δωριδας λόγω της πυρκαγιάς του 2021 διότι η απάντηση που πήρα από την Π.Ε Φωκίδας δεν φώτισε κανένα σκοτεινό στοιχείο. Δεν δώσατε καμία εξήγηση και αφήσατε να αιωρείται ότι για όλα όσα ακούγονται να αναζητηθούν ευθύνες στην περιφέρεια. Και για να γίνω συγκεκριμένος χρησιμοποιώντας τα λόγια του αρμόδιου αντιδημάρχου ο οποίος είπε το εξής "Μας φέρνανε και λέγανε πως θα το μοιράσετε" στην ουσία είπε ότι για όλα φταίμε εμείς της Περιφέρειας. Απαντήσατε σ αυτό στην ερώτηση μου; Φυσικά όχι. Μου γράψατε μια απάντηση με την βοήθεια υπηρεσιακού παράγοντα που ξεχνάει ότι ο ρόλος του είναι άλλος και όχι μέλος της παράταξης σας του στιλ, ο κήπος είναι ανθηρός και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Δεν στέκομαι στην προσβλητική απάντηση προς εμένα και την παράταξη μου με ενδιαφέρει να μην ακούγονται κατηγορίες ανυπόστατεςόπως πιστεύω προσωπικά για την περιφέρεια. Σας ζητάω να διαβάσετε πάλι την πρώτη ερώτηση μου και να απαντήσετε. Πόση βοήθεια έφτασε στη Δωριδα (Μην με αναγκάσετε να ψάχνω δελτία αποστολής και δρομολόγια φορτηγών) Ποια χωριά την δικαιούταν. Κατάλογο πυρόπληκτων. Τι ποσότητα πήρε ο καθένας. Προσωπικά σας υπόσχομαι ότι θα τους ρωτήσω έναν έναν. Καλύτερα να σταματήσω εδώ και εσείς να φωτίσετε τις σκιές που σκεπάζουν πλέον την περιφέρεια. Και μετά θα ζητήσω προσωπικά εγώ εξηγήσεις από τον αντιδήμαρχο Δωρίδας που ανέφερε το όνομα της Περιφέρειας. Μέχρι τότε όμως δεν μπορώ να πω τίποτα διότι η απάντηση που μου δώσατε θα μπορούσε να έχει τίτλο μια ωραία πεταλούδα. Όπως και το πρόγραμμα των περισσότερων κομμάτων εξουσίας τώρα που έρχονται ευρωεκλογές που λένε ευχολόγια αλλά για τις αδικίες σε βάρος του λαού ανάσα. 



Αναμένω συγκεκριμένες απαντήσεις




Για την περιφερειακή παράταξη

ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ


Ο επερωτών Περιφερειακός Σύμβουλος

Δρόσος Παρασκευάς


Δεν υπάρχουν σχόλια: