Μία απίστευτη ιστορία που αποδεικνύει για άλλη μία φορά την χαμηλή ποιότητα του πολιτικού προσωπικού που κυβερνά αυτή την χώρα έρχεται στο φώς. Πιο συγκεκριμένα το καλοκαίρι του 2011 η κυβέρνηση του Κατάρ την οποία η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε προσκαλέσει να επενδύσει στην Ελλάδα ζήτησε την παροχή τεχνικής βοήθειας για την υλοποίηση του τεράστιου έργου υποδομών που έχει σε εξέλιξη και το οποίο αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών έργων σε ολόκληρη της επικράτεια του Κατάρ.
Το πρόγραμμα αξίας 26 δις ευρώ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το 2026 ενώ το μεγαλύτερο μέρος του θα πρέπει να έχει παραδοθεί το 2022 όταν η αραβική χώρα θα φιλοξενήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Και ενώ οι ελληνικοί οργανισμοί όπως η ΕΡΓΟΣΕ και το Αττικό Μετρό έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία για την εμπλοκή του σε αυτά τα έργα και ενώ οι οργανισμοί αυτοί την περίοδο αυτή αντιμετωπίζουν ζητήματα όπως την περικοπή δαπανών λόγω της κρίσης η κυβέρνηση Παπανδρέου προτίμησε να χάσει και αυτή την ευκαιρία η οποία θα έφερνε στα κρατικά ταμεία ένα ευκαταφρόνητο ποσό.
Για την ακρίβεια η ελληνική κυβέρνηση δεν έδειξε το απαραίτητο ζήλο να απαντήσει όπως θα έπρεπε υπο τις παρούσες συνθήκες, στην Καταριανή πρόσκληση, με αποτέλεσμα οι προθεσμίες των πρώτων διαγωνισμών που έτρεχε το Εμιράτο να λήξουν και η χώρα να χάσει μία σημαντική ευκαιρία εξαγωγής της συσσωρευμένης τεχνογνωσίας τόσο της ΕΡΓΟΣΕ όσο και της Αττικό Μετρό. Όπως αναφέρουν ανώτατες πηγές των τεχνικών εταιρειών του Δημοσίου. «Όλος ο τεχνικός κόσμος της Ευρώπης έχει ορμήξει στον Περσικό. Εμείς τι κάνουμε;».
Τελικά για άλλη μία φορά αποδεικνύεται πόσο απείχαν από την πραγματικότητα τα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης πόσο δεν έχουν καμία σχέση με την αληθινή οικονομία και πόσο λίγο τελικά ενδιαφέρονται για την επιβίωση κρατικών οργανισμών οι οποίοι διαθέτουν χρυσοπληρωμένη από τον Έλληνα φορολογούμενο τεχνική εμπειρία που θα μπορούσε να φέρει χρήματα στα ταμεία του κράτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου