Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

"Νέος" διοικητής νοσοκομείου, ετών… 81!


Του ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ
Τον κ. Κώστα Πατέρα δεν τον γνωρίζω. Ούτε προσωπικά, ούτε είχα ακούσει κάτι γι’ αυτόν στο παρελθόν.

Έμαθα για κείνον μετά την ανακοίνωση του υπουργού Υγείας, με την οποία ο κ. Πατέρας αναλαμβάνει τη διοίκηση του νοσοκομείου της Καρδίτσας.
Αφού πληροφορήθηκα κάποια πράγματα προσπάθησα να βρω το βιογραφικό του.  Αφού το βρήκα και το διάβασα, πρόσεξα πως μέσα υπάρχει ή μάλλον δεν υπάρχει ένα στοιχείο που περιέχεται σε όλα τα βιογραφικά ανά την υφήλιο: η ημερομηνία γέννησης του.
Δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό το στοιχείο σκοπίμως αφαιρέθηκε ή αν ο συγκεκριμένος άνθρωπος το ξέχασε, ωστόσο, το ενδιαφέρον είναι πως ο κ. Πατέρας είναι 81 ετών!
Σπεύδω να σημειώσω πως δεν έχω κανένα απολύτως θέμα με την ηλικία του κυρίου.
Επίσης δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους ηλικιωμένους συμπολίτες μου. Το αντίθετο μάλιστα.
Τέλος, να σημειώσω πως είμαι της άποψης πως ο άνθρωπος όσο ζει πρέπει να δουλεύει.
Εκεί που έχω όμως μεγάλο πρόβλημα, και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος, είναι με την πολιτική διάσταση του ζητήματος. Ή πιο απλά, έχω μεγάλο πρόβλημα με την επιλογή της κυβέρνησης, και πιο συγκεκριμένα με ότι αυτή σηματοδοτεί.
Ο κ. Πατέρας μπορεί να είναι ο καλύτερος διοικητής του πλανήτη.
Μπορεί, επίσης, να είναι ο πλέον ενημερωμένος γνώστης των θεμάτων που άπτονται της διοίκησης ενός νοσοκομείου.
Ωστόσο, ποιο είναι το μήνυμα που στέλνει η κυβέρνηση στον πολίτη;
Ποιο είναι το όραμα πίσω από την συγκεκριμένη επιλογή;
Τι απέγιναν όλοι αυτοί οι λαμπροί επιστήμονες, νέα, μορφωμένα, ταλαντούχα παιδιά, με σπουδές πάνω στο αντικείμενο;
Πως θα σταλθεί έμπρακτο μήνυμα πως στην Ελλάδα μάθαμε και αλλάζουμε;
Γιατί όσοι νέοι έφυγαν στο εξωτερικό να επιστρέψουν τελικά πίσω;
Ο κατάλογος των ερωτημάτων είναι ατελείωτος.
Αν θέλετε μπορείτε να τον συμπληρώσετε.
Τα όσα όμως συνέβησαν με τις επιλογές στις διοικήσεις των νοσοκομείων θυμίζουν πρακτικές βγαλμένες από το παρελθόν.
Από το παρελθόν της κομματοκρατίας.
Από το παρελθόν της χρεοκοπίας.
Από το παρελθόν που δεν έχει καμία σχέση με το μέλλον που υποσχέθηκε στους Έλληνες ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

.τι να τα κάνεις τα βιογραφικά και τα μεταπτυχιακά..!αν εισαι 80+ μετράς στην συνέντευξη .
!τι να σκέπτονται τα παιδιά μας.τι..