Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Ο τέως δήμαρχος Θανάσης Παναγιωτόπουλος απευθύνει δημοσίως ερώτηση στον δήμαρχο Δελφών αναφορικά με το έργο της "στάθμευσης των βαρέων οχημάτων Άμφισσας"



ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΕΛΦΩΝ


Προς το Δήμαρχο Δελφών, κ. Παναγιώτη Ταγκαλή

ΕΡΩΤΗΣΗ

-----------------------------------------------------------

ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
«ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ»



Κύριε Δήμαρχε,

Εν όψει της αυριανής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δελφών (26.11.2019), θα παρακαλούσαμε να έχουμε μια επίσημη ενημέρωση (προφορικά κατά τη φάση των ερωτήσεωναπαντήσεων, αλλά εν συνεχεία και εγγράφως) σχετικά με τo έργο του ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΜΦΙΣΣΑΣ. 

Πρόκειται για ένα έργο που ως δημοτική αρχή το ξεκινήσαμε εκ του μηδενός, πραγματοποιώντας τα εξής βήματα:
  1. Διαβουλευτήκαμε με τα σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων, ώστε να βεβαιωθούμε για τη δική τους σύμφωνη γνώμη για τη δημιουργία του χώρου (2014-2015).
  2. Αιτηθήκαμε προς την εταιρεία τότε SnB (σήμερα ΕΛΜΙΝ) την παραχώρηση ιδιόκτητου ελαιοτεμαχίου τους, εμβαδού περίπου 13 στρεμμάτων επί της Εθνικής Οδού ΆμφισσαςΛαμίας (έναντι του Κ.Τ.Ε.Ο.), εκεί που από ετών έχει αυθαιρέτως εγκατασταθεί καταυλισμός Ρομά (2015).
  3. Συμφωνήσαμε με την εταιρεία την παραχώρηση του χώρου αυτού και υπογράψαμε σχετικό συμβολαιογραφικό προσύμφωνο. Με το προσύμφωνο μας παραδόθηκε ο χώρος στην πλήρη διάθεση και χρήση μας, ενώ συμφωνήσαμε ότι το ακίνητο θα μας μεταβιβαστεί και κατά την κυριότητα μόλις εκπληρωθούν μια σειρά προϋποθέσεων που έθεσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία, εκ των οποίων έχουν εκπληρωθεί πλέον όλοι, πλην της απομάκρυνσης του αυθαίρετου καταυλισμού (2016).
  4. Εκπονήσαμε μελέτη για τη δημιουργία στο ακίνητο αυτό του Χώρου Στάθμευσης Βαρέων Οχημάτων (φορτηγών, λεωφορείων κ.λπ.) που θα κάλυπτε τις ανάγκες της πόλης της Άμφισσας (σχεδόν 100 θέσεων). Η μελέτη αυτή πέρασε τα προβλεπόμενα στάδια αδειοδοτήσεων (2016-2018).
  5. Με αίτημά μας η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ενέταξε το έργο αυτό στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στα μέσα του 2018 με προϋπολογισμό περίπου 450.000 ευρώ.
  6. Το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και το πρώτο εξάμηνο του 2019 πραγματοποιήθηκε η διαγωνιστική διαδικασία από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας και προέκυψε ανάδοχος, χωρίς να δημιουργηθούν διαδικαστικά προβλήματα (ενστάσεις, προσφυγές κ.λπ.).
  7. Μέσα στο καλοκαίρι του 2019 αποστείλαμε το σχέδιο σύμβασης του έργου στο αρμόδιο όργανο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου να προβεί στον προβλεπόμενο από το νόμο προσυμβατικό έλεγχο και να μας δώσει την έγκριση για την υπογραφή της.
  8. Από το Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση επέστρεψε με έγκριση σχεδόν ταυτόχρονα με την ανάληψη των δικών σας καθηκόντων (πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου 2019).
  9. Έκτοτε η σύμβαση δεν έχει υπογραφεί, μολονότι είναι εντελώς ώριμη εδώ και δυόμισι μήνες.
  10. 10.Σημαντικό είναι να επισημάνουμε ότι, ως Δήμος, είχαμε ενημερώσει με πολλούς τρόπους, εγκαίρως και επανειλημμένως, τους καταυλιζόμενους στο χώρο αυτόν ότι οφείλουν να αποχωρήσουν πριν την έναρξη των εργασιών του έργου, ώστε κανείς δεν μπορεί να επικαλεστεί ή να μας καταλογίσει αιφνιδιασμό.

Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την εξέλιξη του έργου.

--------------------------------------------------------------------------------------
Άμφισσα, 25 Νοεμβρίου 2019
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της
 «ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ»

Παναγιωτόπουλος Θανάσης
Αγγελόπουλος Άρης
Αναγνωστάκου Σοφία
Αναγνωστόπουλος Λουκάς
Ανδρεοπούλου Μαίρη
Κυριακίδης Αλέξανδρος
Κώνστα Κρυσταλλία
Μίχος Νεκτάριος
Ραβάνης Δημήτρης
Τσονάκας Θανάσης

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το έργο αυτό θέλουμε να πιστεύουμε πως αφορά στα φορτηγά της ευρύτερης περιοχής . Επειδή η κυκλοφορία και η στάθμευση τέτοιων οχημάτων μέσα στις πόλεις δεν έχει απολύτως κανένα νόημα , αντιθέτως δυσχεραίνει το κυκλοφοριακό . Πέραν αυτού υπάρχει και θέμα ρύπανσης καθότι στην πλειοψηφία τους τα φορτηγά αυτά μεταφέρουν βωξίτη και η σκόνη του επιβαρύνει την ήδη βεβαρυμένη ατμόσφαιρα με ρύπους .
Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες , η στάθμευση τέτοιων οχημάτων σε περιοχές προκαθορισμένες γίνεται διά αποφάσεων των τοπικών αρχών όπου προβλέπεται επίσης και χώρος πάρκιγκ Ι.Χ αυτοκινήτων των ιδιοκτητών των φορτηγών και εντευκτήριο για τις καθημερινές τους ανάγκες.
Ελπίζουμε να δούμε ένα τέτοιο έργο να ολοκληρώνεται και στην περιοχή μας.

Ανώνυμος είπε...

Ο χώρος θα εξυπηρετεί και λεωφορεία.Αν είμαι καλά πληροφορημένος είναι δυναμικότητας 100 μεγάλων οχημάτων.

Ανώνυμος είπε...

Όσοι έχουμε κακομαθημένους οδηγούς που έρχονται και παρκάρουν λεωφορεία/φορτηγά κάτω από τα σπίτια μας θα σας ευγνωμονούμε.
Έρχεται ο άλλος και το βάζει μπρος 5 το πρωί και το κρατάει αναμμένο κάνα τέταρτο για να ζεσταθεί. Πρέπει να ξυπνάω και εγώ μαζί με το λεωφορείο γιατί ο ιδιοκτήτης/οδηγός νομίζει πως είναι ΙΧ...

Και ελάτε να μου πείτε μετά τι ωραία είναι η Ιτέα ειδικά στις μπασκέτες του Καραγκούνη. Με τα λάδια να έχουν ποτίσει το δρόμο και τα φορτηγά λες και είμαστε σε εργοτάξιο.

Ανώνυμος είπε...

Τα φορτηγά μας πείραξαν στα σαλωνα.οι λαθροεποικοι είναι το πρόβλημα που έρχονται στη Φωκίδα.τελος η Φωκίδα πλεον

Ανώνυμος είπε...

Όπως αναφέρει ο σχολιαστής 9.13 το πρόβλημα αφορά την ευρύτερη περιοχή κι όχι μόνο την Άμφισσα.Στην Ιτέα και ακόμη περισσότερο στην Κίρρα με το σύνολο των δρόμων της να είναι στενοί πρέπει να δημιουργηθεί επίσης χώρος στάθμευσης βαρέων οχημάτων.