Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Υπάλληλος του Μουσείου Ακρόπολης με εντολή Σαμαρά ο Αργύρης Ντινόπουλος!

ntinopoulos

Αίσιο τέλος δόθηκε το πρωί της Παρασκευής στο δράμα της ανεργίας που βίωνε την τελευταία περίοδο ο πρώην Υπουργός Εσωτερικών και γνωστός δημοσιογράφος Αργύρης Ντινόπουλος.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ο οποίος είχε ενημερωθεί εγκαίρως για το βιοποριστικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε το στελεχός του αποφάσισε επιτέλους να πάρει το ζήτημα πάνω του. Αξιοποιώντας λοιπόν τις διασυνδέσεις του με το Μουσείο Ακρόπολης όπου στο παρελθόν είχε διορίσει την μισή Καλαμάτα, εξασφάλισε θέση εργασίας στον Αργύρη Ντινόπουλο. Μία θέση η οποία θα του επιτρέψει μία αξιοπρεπής επιβίωση και θα τον αποτρέψει μιά για πάντα από την αναγκαστική προσφυγή στα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων.
Ο Αντώνης Σαμαράς επικοινώνησε τηλεφωνικά με το απελπισμένο στελεχός τους και του ζήτησε να τον διαβεβαιώσει εγγράφως ότι κατά τη διάρκεια της εργασίας του θα προσποιείται τον έχοντα καταγωγή από την Καλαμάτα. Σκοπός του πρώην πρωθυπουργού είναι να μην διαταραχθεί βιαίως η Καλαματιανή ατμόσφαιρα και αύρα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ των εργαζομένων στο Μουσείο. Ο Αργύρης Ντινόπουλος ευχαρίστησε θερμά τον Σαμαρά για την ευγενική κίνησή του και του υποσχέθηκε ότι δεν πρόκειται να αποκαλύψει ποτέ σε κανέναν υπάλληλο του Μουσείου ότι κατάγεται από τα Τρίκαλα.
Ακολουθούν οι δηλώσεις στις οποίες προέβη ο πρώην υπουργός, λίγα λεπτά με την αιφνιδιαστική έξοδό του από το κλαμπ των ανέργων:
«Θα σεβαστώ απόλυτα την βοήθεια του αρχηγού της παράταξης και θα λέω στους συναδέλφους μου ότι είμαι και εγώ βέρος Καλαματιανός. Δεν πρόκειται να σπάσω πραξικοπηματικά την παράδοση Καλαματιανών που έχει δημιουργηθεί στο Μουσείο. Κάτι τέτοιο θα συνιστούσε πράξη ωμής αχαριστίας εκ μέρους μου. Σκέφτομαι μάλιστα στο άμεσο μέλλον να εγκατασταθώ μόνιμα στην Καλαματά. Θέλω το κλίμα που υπάρχει μεταξύ των εργαζομένων του Μουσείο να παραμείνει ακριβώς όπως ήταν πριν την δικιά μου πρόσληψη.
Ευχαριστώ θερμά τον κύριο Σαμαρά για την χειρονομία του να μου βρει δουλειά. Δηλώνω κατηγορηματικά πως ως εργαζόμενος θα φοράω συνεχώς τη σημαία της Καλαμάτας. Μίας ιστορικής πόλης η οποία από σήμερα γίνεται αυτόματα η δεύτερη πατρίδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: