Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Ι΄ ΕΠΚΑ ΔΕΛΦΩΝ... Διεθνής Ημέρα Μουσείων – Συνάντηση φιλαναγνωσίας



Ι’ Εφορεία Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων
Δελτίο τύπου
Διεθνής Ημέρα Μουσείων – Συνάντηση φιλαναγνωσίας με τη Μάρω Ρόδη
Δημιουργική γραφή + Εικόνα.
Η δική μου ιστορία/επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών.
Η επίσκεψη μου στον αρχαιολογικό χώρο και το Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών τελειώνει γλυκά με περισυλλογή και επικοινωνία. Είναι βραδάκι όταν με βρίσκουν οι σκέψεις για το πώς κύλισε η ημέρα, τι είδα, τι αποκόμισα… Γράψω ασταμάτητα για τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου στο χαρτί και σχεδιάζω τις εικόνες που μου έκαναν εντύπωση. Εκφράζομαι με αυτοπεποίθηση, γενναιοδωρία και χάρη για τον τόπο, τα μνημεία και τους ανθρώπους που έζησαν και ζουν εδώ ασταμάτητα όλα αυτά τα χρόνια. Επιθυμώ να συνεχίσω να επισκέπτομαι τα μνημεία του αρχαιολογικού χώρου και του μουσείου των Δελφών και να τα διαφυλάξω για τις επόμενες γενιές επισκεπτών που θα έρθουν να τα θαυμάσουν. Επικοινωνώ το κείμενο μου με ή χωρίς εικόνες με τους υπόλοιπους επισκέπτες –διερχόμενους στο Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών και μοιράζομαι την εμπειρία μου μαζί τους στην θεματική έκθεση που θα στηθεί στην είσοδο σε ανοικτό διάλογο με το υπόλοιπο κοινό του μουσείου.
Σκέφτομαι και γράφω ή σχεδιάζω… Πόση δύναμη έχουν οι λέξεις; Πόση δύναμη έχουν οι άνθρωποι και τα σχήματα που κρύβονται πίσω από τις λέξεις; Άραγε τα μνημεία μας μιλάνε; Εάν ναι, τι μας λένε; Τι μου είπαν απόψε; Τι θα σας πω;
Καλημέρα, Καλησπέρα… Πίσω στους Δελφούς;
Παρασκευή 17.05.2013, αίθουσα Φιλοσόφων Αρχαιολογικό μουσείο Δελφών, 19.00 -21.00, είσοδος ελεύθερη

Δεν υπάρχουν σχόλια: