Η εν λόγω πρωτοβουλία ανταποκρίνεται στο κίνημα των καταναλωτών παγκοσμίως για τη μείωση της χρήσης πλαστικού.
H Pepsi εξελίσσεται, πέρα από τη χρήση πλαστικών μπουκαλιών. Ο κολοσσός των καταναλωτικών συσκευασμένων ειδών αναγγέλλει ένα νέο αυτόματο πωλητή– μια προσπάθεια μείωσης της χρήσης πλαστικού, που θα προτρέπει τους καταναλωτές να γεμίσουν τα δικά τους επαναχρησιμοποιούμενα μπουκάλια. «Την αναπτύξαμε αναποκρινόμενοι στην υπάρχουσα στάση των καταναλωτών σχετικά με τα επαναχρησιμοποιούμενα μπουκάλια», λέει ο Scott Finlow, παγκόσμιος υπεύθυνος μάρκετινγκ της PepsiCo για την επιχείρηση παροχής υπηρεσιών τροφίμων. «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για αυτό το πρότζεκτ», συμπλήρωσε.
Η κίνηση, που ανακοινώθηκε την Ημέρα της Γης, αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης προσπάθειας της Pepsi για τη βελτίωση του αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας. Η εταιρεία έχει σχεδιάσει μια ολοκληρωμένη προσπάθεια προκειμένου να αντιστρέψει τα μειωμένα νούμερα στην ανακύκλωση των νοικοκυριών των ΗΠΑ και λέει ότι το 25% της πλαστικής συσκευασίας θα προέλθει από ανακυκλωμένα υλικά έως το 2025.
Οι πρωτοβουλίες αυτές ανταποκρίνονται στο παγκόσμιο καταναλωτικό κίνημα για τη μείωση της χρήσης πλαστικού, καθώς η συνειδητοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεών της έχει αυξηθεί- ιδίως ο ρόλος των πλαστικών στη μόλυνση των ωκεανών του πλανήτη.
Με την ένταξη αυτόματων μηχανημάτων η Pepsi «έκανε» ξεκάθαρο το ότι η επιθυμία για πιο βιώσιμες επιλογές δεν είναι η μοναδική ζήτηση των καταναλωτών. Ένα πράγμα που λείπει από τα μηχανήματα, τα οποία θα ξεκινήσουν να λειτουργούν σε κολέγια, χώρους εργασίας και ξενοδοχεία τον Ιούνιο, είναι τα αναψυκτικά. Η «πλατφόρμα ενυδάτωσης», όπως την ονομάζει η Pepsi, θα προσφέρει ανθρακούχο νερό απαλλαγμένο από ζάχαρη, σε έξι φυσικές γεύσεις. Οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού ξεπέρασαν τις πωλήσεις αναψυκτικών για πρώτη φορά το 2016, λόγω των τάσεων σχετικά με την υγεία και την ευεξία.
Τα νέα μηχανήματα δε θα διαθέτουν, πλέον, το όνομα Pepsi. «Η εταιρεία βρίσκεται στη μέση της οριστικοποίησης του ονόματος, αλλά μην περιμένετε να συμπεριληφθεί η λέξη Pepsi», λέει ο Finlow. «Αυτή είναι μια νέα πρόταση», εξηγεί. «Θα δημιουργήσουμε ένα νέο και ξεχωριστό εμπορικό σήμα γύρω από αυτό το οικοσύστημα», κατέληξε.
Οι αυτόματοι πωλητές, επίσης, θα επιτρέπουν στους καταναλωτές να τροποποιούν το επίπεδο ανθρακωρύματος, τη θερμοκρασία και την ένταση της γεύσης (που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις γεύσεις: φράουλα, λεμόνι-μέντα και μοσχολέμονο), καθώς και την κατανάλωση νερού και τον αριθμό των πλαστικών μπουκαλιών που θα αποθηκεύουν, μέσω μιας εφαρμογής. Οι χρήστες λαμβάνουν έναν κωδικό QR για επαναχρησιμοποιήσιμα μπουκάλια, έτσι ώστε ο διανομέας να τα αναγνωρίζει, αλλά να «καταλαβαίνει» επίσης τις προτιμήσεις τους για ποτά.
Η Pepsi πραγματοποίησε μια μεγάλη επένδυση στον κλάδο των επαναχρησιμοποιήσιμων μπουκαλιών το περασμένο έτος με την εξαγορά της SodaStream, της αυτοματοποιημένης παραγωγής ανθρακούχων νερών, που ανήλθε σε 3,2 δισ. δολάρια. Ο Finlow, ωστόσο, λέει ότι οι εργασίες σχετικά με το νέο διανομέα στοχεύουν πολύ περισσότερο στο χώρο εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου