Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Ανακοίνωση υποψηφίου βουλευτή ΚΙΝ.ΑΛ Αναστασίου Σπάτουλα





Ανακοίνωση υποψηφιότητας
Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες, οι κρίσιμες για την Ελλάδα εκλογές της 7ης Ιουλίου πλησιάζουν, σε αυτήν τη μάχη δεν πρέπει να λείψει κανείς. Με αίσθημα ευθύνης αποδέχθηκα την πρόταση του Κινήματος Αλλαγής να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του νομού μας. Εισήλθα στην ενεργό πολιτική επειδή αισθάνθηκα ότι αυτό ήταν το καθήκον μου και η υποχρέωσή μου απέναντι στην πατρίδα αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνούμε όλοι. Η συμμετοχή μου στο εκλογικό ψηφοδέλτιο του Κινήματος Αλλαγής αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή. Μου δημιουργεί όμως μία ακόμη μεγαλύτερη υποχρέωση απέναντι στους πολίτες της Φωκίδας , να ανταποκριθώ κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις προσδοκίες τους και να συμβάλλω με το μέγιστο των δυνάμεών μου στην προσπάθεια που όλοι καταβάλουμε για την πρόοδο και την ανάπτυξη της πατρίδας μας  αλλά και της ιδιαίτερης πατρίδας μας, της Φωκίδας. Απευθύνω προσκλητήριο σε όλες κι όλους, που μοιράζεστε τα οράματα και τις αξίες της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης να φέρουμε την Φωκίδα ξανά στο προσκήνιο. Η προτίμησή σας στο πρόσωπό μου αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή αλλά δέσμευση και ευθύνη.
Με εκτίμηση,
Αναστάσιος Γ. Σπάτουλας
   ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια: