Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Νέο ρεκόρ για το Λούβρο: 10,2 εκατ. επισκέπτες το 2018

"Για πρώτη φορά στην ιστορία του, και νομίζω για πρώτη φορά στην ιστορία των μουσείων, περισσότερα από δέκα εκατομμύρια λάτρεις της τέχνης επισκέφτηκαν το Λούβρο το 2018", δήλωσε σήμερα στο AFP ο Ζαν-Λικ Μαρτινέζ, πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου.






Το Λούβρο, το μουσείο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως, ξεπέρασε το όριο των δέκα εκατομμυρίων επισκεπτών το 2018 για ένα διεθνές μουσείο καλών τεχνών και αρχαιοτήτων, καταγράφοντας έναν απαράμιλλο αριθμό, σύμφωνα με τη διεύθυνσή του.
«Για πρώτη φορά στην ιστορία του, και νομίζω για πρώτη φορά στην ιστορία των μουσείων, περισσότερα από δέκα εκατομμύρια λάτρεις της τέχνης επισκέφτηκαν το Λούβρο το 2018», δήλωσε σήμερα στο AFP ο Ζαν-Λικ Μαρτινέζ, πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου.
Με 10,2 εκατομμύρια επισκέπτες, το Λούβρο καταγράφει έτσι αύξηση 25% σε σχέση με το 2017 (8,1 εκατομμύρια) και καταρρίπτει το δικό του ρεκόρ επισκεψιμότητας (9,7 εκατομμύρια το 2012).
Το 2017 το Λούβρο ήταν στην πρώτη θέση και ακολουθείτο από το Εθνικό Μουσείο της Κίνας (8 εκατ. επισκέπτες) και από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης (7,3 εκατ.)
Σύμφωνα με τον Μαρτινέζ, το ρεκόρ «οφείλεται στην ανάκαμψη του διεθνούς τουρισμού στο Παρίσι» μετά την πτώση της επισκεψιμότητας κατά 30% τα τελευταία χρόνια λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων. Επίσης εξηγείται εν μέρει από τις εργασίες των δύο τελευταίων ετών που επέτρεψαν να αυξηθεί η δυνατότητα υποδοχής του μουσείου. «Δημιουργήσαμε έναν νέο χώρο αποθήκευσης των αποσκευών, έναν νέο χώρο έκδοσης εισιτηρίων, έναν νέο χώρο υποδοχής των γκρουπ που εγκαινιάστηκε πέρυσι, όλα αυτά μας επιτρέπουν να υποδεχόμαστε περισσότερους επισκέπτες και με καλύτερο τρόπο», εξηγεί.
Το σύνολο των εργασιών κόστισε σχεδόν 60 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που χρηματοδοτήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τα χρήματα που καταβλήθηκαν στο μουσείο στο πλαίσιο της συμφωνίας με το Λούβρο Αμπού Ντάμπι που εγκαινιάστηκε πριν από έναν και πλέον χρόνο, διευκρινίζει.
Η έναρξη της λειτουργίας ηλεκτρονικού πωλητηρίου επίσης μείωσε τον χρόνο αναμονής προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και κατανέμοντας τον αριθμό τους μέσα στην ημέρα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στο Ελλάντα, οι δήθεν κάποιοι του Ελληνικού Πολιτισμού θέλουν τρία χρόνια να ''γνωμοδοτήσουν'' για γυρίσματα ποιοτικών παραγωγών σε αρχαία μνημεία. Πως αλλοιώς να δικαιολογήσουν το μισθό τους τα παιδιά των κομματικών σωλήνων που παράγουν χρέη και κλέφτες.