Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ κ ΤΖΩΝ ΤΑΟΥΝΣΕΝΤ ΓΟΥΩΡΘ


Αγαπητοί συμπολίτες,


Στις δημοτικές εκλογές που έρχονται το Μάιο του 2019 έχω αποφασίσει να δώσω το «παρών».
Αυτή τη φορά όχι ως υποψήφιος στην Κοιτότητα Ιτέας, αλλά ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δελφών. 
Στο πλευρό του άξιου Δημάρχου Θανάση Παναγιωτόπουλου και αξιοποιώντας την εμπειρία μου, σκοπεύω να συνεχίσω τον καθημερινό αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον. 
Για ένα σύγχρονο δημοκρατικό ήθος, για μια πιο αισιόδοξη και εξωστρεφή περιοχή και για έναν τόπο που θα δίνει υπερηφάνεια και ευκαιρίες στα παιδιά του. 
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους συμπολίτες μου στην Ιτέα για την τόσο καλή συνεργασία όλων αυτών των ετών και τους υπόσχομαι ότι με την ίδια φέρμη θα εξακολουθήσω να εργάζομαι προς όφελος της πόλης μας, όπως και ολόκληρου του Δημου μας. 
Εύχομαι σε όλους Ευτυχισμένο το νέο Έτος 2019!!

Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ιτέας
Τζων Τάουνσεντ Γουώρθ

Πηγή: Εφημερίδα "Η Ώρα της Φωκίδας"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΔΩ ΚΛΑΙΝΕ Η ΓΕΛΑΝΕ?????

Ανώνυμος είπε...

Any idea of Delphi’s Spacial planning ?
Any idea of what is going to be in the area you’re interested to be a member of the decision board ?

If you think that the only responsibility you may have as public person is to talk to people in polite manners , you're wrong!

Delphi is in danger !
wonder why ?