Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Παραίτηση προέδρου συλλόγου Μικρασιατών Ιτέας Φωκίδας

 
"Ύστερα από επτά συνεχή χρόνια υπέβαλα την παραίτηση μου απο πρόεδρος και μέλος του Δ.Σ του συλλόγου των Μικρασιατών Ιτέας .

Στο τελευταίο Δ.Σ έχει διαμορφωθεί μία πλειοψηφία , η οποία αγνοεί ή αψηφά τις καταστατικές δεσμεύσεις λειτουργίας του συλλόγου και συντάσσεται άκριτα με μη επεξεργασμένες προτάσεις .
Αποκορύφωμα της διαφωνίας μου ήταν η εκδήλωση που έγινε στις 4 Σεπτεμβρίου στην μαρίνα της Ιτέας , τόσο για το κόστος , όσο και την ουσία της .

 Ο σύλλογος μας πρέπει να διατηρήσει την ιδιαιτερότητα του συγκρινόμενος με τους άλλους πολιτιστικούς συλλόγους των γύρω χωριών και να μη ταυτίζεται με τα λαικά πανηγύρια που γίνονται τον Αυγουστο . Κάθε εκδήλωση πρέπει να πλαισιώνεται απο στοιχεία , που σηματοδοτούν την ιστορία , τον πολιτισμό , τα ήθη και τα έθιμα των Μικρασιατών .

 Θέλω να ευχαριστίσω τους Μικρασιάτες της πόλης μας , που με τίμησαν υπερφηφίζοντας με τρείς συνεχείς φορές , υποσχόμενος οτι θα είμαι κοντά στο σύλλογο που επανασύστησα πριν επτά χρόνια .
Η ενασχόληση μου με τον σύλλογο με ανάγκασε να διαβάσω ,να μάθω και να εκπληρώσω την επιθυμία μου να επισκεφτώ πολλές φορές την Μ.Ασία .Να γνωριστώ με δεκάδες συλλόγους ανά την Ελλάδα και με αξιόλογους ανθρώπους , που είχαν περισσότερο μεράκι και γνώσεις απο μένα και να γίνω πλουσιότερος και ευτυχής , γράφοντας και το πρώτο μου βιβλίο σχετικά με την Μ.Ασία .


 Επειδή όμως οι πλειοψηφίες αποφασίζουν και οφείλουμε να υπακούμε , εγώ επειδή διαφωνούσα κατ΄επανάληψη επί της αρχής και της ουσίας , αναγκάστηκα να παραιτηθώ .
Καλή δύναμη σε όλους.


Nikos Kazatzopoulos
από το προφίλ του στο FB
 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καιρός ήτα, εντελώς οπισθοιδρομικός