Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΙΤΕΑ... Θλίψη για την Ελένη από τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Γυμνασίου


Εκφράζουμε από τα βάθη της καρδιάς μας τη θλίψη  για το χαμό της κορούλας σας.
Έδωσε με θάρρος και καρτερικότητα την άνιση μάχη με την επάρατη νόσο. Η ευγένεια και το χαμόγελό της θα συντροφεύουν όλους όσους τη γνωρίσαμε για πάντα.
Ευχόμαστε η δύναμη που έδειξε εκείνη στη σύντομη ζωή της να γίνει δύναμη ζωής δική σας για να συνεχίσετε να ελπίζετε.
Η πρόεδρος και το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Γυμνασίου Ιτέας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΨΥΧΗ ΜΟΥ....ΗΣΟΥΝΑ ΠΟΛΥ ΔΥΜΑΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ . ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΝΟ.ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ......ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ....ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΑΝΤΙΟ ......