•Η μία έγινε στην Ίμπιζα. Το ελικόπτερο έμεινε εκεί μια εβδομάδα και C 130 με προσωπικό και εργαλεία πήγαν να διορθώσουν την βλάβη που προκαλούσε διαρροή λαδιών!
•Το ελικόπτερο απογειώθηκε ξανά αλλά πριν φθάσει Ελλάδα αναγκάστηκε να προσγειωθεί ξανά στην Νάπολι της Ιταλίας! Αυτή τη φορά πήγε “Εμπραέρ” της ΠΑ πάλι με μηχανικούς και εργαλεία.
Όλα αυτά δεν υπολογίζονται στα 3 εκατομμύρια που πληρώσαμε για το “χρυσό σέρβις” στην Ισπανία!
Την απίστευτη υπόθεση είχε αποκαλύψει το Onalert. Ο τότε ΥΦΕΘΑ Παναγιώτης Καράμπελας είχε γίνει έξαλλος και το αποτέλεσμα μετά από έρευνα που έκανε ήταν ότι η δουλειά θα μπορούσε να είχε γίνει στο ΚΕΑ!
Ποιοι και γιατί επέμεναν να πάει το ελικόπτερο στην Ισπανία; Ποιους λόγους επικαλέστηκαν;
Τι λέει η ηγεσία του ΓΕΑ για όλα αυτά;
Δεν γνωρίζουμε, αλλά έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να θυμηθούμε τι ειχαν πει στη Βουλή τρεις υπουργοί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου