Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΤΑΓΚΑΛΗ, ΕΧΩ ΗΣΥΧΗ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Η δήλωση του Δημάρχου Δελφών έχει ως εξής
Αγαπητοί συμπολίτες και συνδημότες,
Το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών στο Δήμο Δελφών αποτελεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους, σήμερα όμως αυτό που έχει σημασία είναι ότι αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη νίκη για τον Παναγιώτη Ταγκαλή και το συνδυασμό του.
Τη συνείδησή μου την έχω ήσυχη.
Σε ολόκληρη αυτήν τη θητεία διέθεσα τον εαυτό μου νυχθημερόν, δίνοντας μάχες σε όλα τα μεγάλα θέματα και επιφορτιζόμενος δυσβάσταχτα φορτία για το καλό του τόπου μας.
Οφείλω άπειρες ευχαριστίες στους καλούς συνεργάτες και φίλους που συμπαρατάχθηκαν μαζί μου, όπως και στην στενή και ευρύτερη οικογένειά μου, που έδωσαν δίπλα μου τον καθημερινό ψυχοφθόρο αγώνα.
Πολλές ευχαριστίες οφείλονται και στους υποψηφίους του συνδυασμού μας, που έδωσαν έναν όμορφο προεκλογικό αγώνα με επιχειρήματα και όραμα για το μέλλον.
Συγχαίρω ειλικρινά το νεοεκλεγέντα Δήμαρχο για τη νίκη του και του εύχομαι να έχει μια καλή και παραγωγική θητεία προς το κοινό όφελος. Ήδη επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί του και του ευχήθηκα να έχει την επιτυχία που οι συμπολίτες μας προσδοκούν.
Εξίσου συγχαίρω τους νεοεκλεγέντες δημοτικούς συμβούλους του Δημοτικού Συμβουλίου Δελφών, οι οποίοι θα κληθούν να διαχειριστούν πολύ σημαντικά ζητήματα.
Απευθυνόμενος στους συμπολίτες μου, οφείλω να τους ευχαριστήσω όλους και ιδίως αυτούς που μας τίμησαν με την ψήφο τους, μοιραζόμενοι μαζί μας το βάρος των δύσκολων και γενναίων αποφάσεων που λάβαμε, τις οποίες ακράδαντα πιστεύω ότι ο χρόνος θα δικαιώσει, αφού όλες είχαν αποκλειστικό κριτήριο το πραγματικό και μακροπρόθεσμο συμφέρον του Δήμου μας.
—————————————-
Άμφισσα, 2 Ιουνίου 2019
Ο Δήμαρχος Δελφών
Θανάσης Παναγιωτόπουλος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ...