Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

ΙΤΕΑ ..Η Δ.Ε Ιτέας διερωτάται αν υπάρχει πρόθεση και σχέδιο για την αξιοποίηση της μαρίνας τουριστικών σκαφών και ζητά άμεσα συνάντηση με την πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ



 Ιτέα 10 Ιουλίου  2017
                                                            Αρ. Πρωτ.: οικ. 15685
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΤΕΑΣ





ΘΕΜΑ: «Μαρίνα Ιτέας»

          Κυρία Δ/νουσα Σύμβουλε, 
          Η Μαρίνα της Ιτέας έχει περάσει από το 2012 στη διαχείριση του φορέα σας, ΤΑΙΠΕΔ. 
          Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη παραχώρηση αποτέλεσε σημαντικότατο  πλήγμα για την περιοχή και πολιτικό ατόπημα, σήμερα το ΤΑΙΠΕΔ χρονοτριβεί χαρακτηριστικά στην δημοπράτηση της Μαρίνας  προκειμένου αυτή να λειτουργήσει και να γίνουν οι απαιτούμενες συμπληρωματικές εργασίες από τον ανάδοχο, καθώς έχει καθορίσει χαμηλά στις προτεραιότητές του την αξιοποίηση της συγκεκριμένης εγκατάστασης. 
 Απόδειξη ότι προχωρά στην δημοπράτηση συγκεκριμένων Μαρινών πχ της Πύλου, Αλίμου κλπ.
Η Μαρίνα Ιτέας ανήκει στην  έκτη ομάδα του σχεδίου «Νηρηίδες», που έχει σαν hub την Πάτρα. Το ότι το ΤΑΙΠΕΔ προχωρά στη δημοπράτηση συγκεκριμένων μαρινών ανεξάρτητα από τις ομάδες του σχεδίου δείχνει πως αυτό ατονεί και πως υπάρχει πρόθεση για την αξιοποίηση μεμονομένων μαρινών. Με αυτά τα δεδομένα, λοιπόν, διερωτώμεθα πού βρίσκεται η υπόθεση μετά από 5 ολόκληρα χρόνια.
           Διότι, το έργο της Μαρίνας Ιτέας άρχισε το 1992. Κατασκευάστηκαν 24.700 τμ υπό διαμόρφωση  περιβάλλων χώρος και κτιριακές εγκαταστάσεις.
Το 2000  εγκρίθηκε  η χωροθέτηση  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑ στην θέση «ΜΑΡΙΝΑ» του κόλπου Ιτέας, δυναμικότητας 146 θέσεων ελλιμενισμού και 60 θέσεων εναπόθεσης  σκαφών στην ξηρά με φορέα διαχείρισης το Λιμενικό Ταμείο Φωκίδας.

Υπάρχουν δύο στοιχεία στην συγκεκριμένη υπουργική απόφαση:

Η Μαρίνα γίνεται Τουριστικός Λιμένας για τον απλούστατο λόγο ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις να είναι Μαρίνα  χωρίς τα προβλεπόμενα κτίρια αλλά και την λειτουργία υποδομών φιλοξενίας –ελέγχων, σίτισης κλπ- για τα οποία υπήρξαν σκληρές και συντονισμένες αντιδράσεις των κατοίκων… και επί πλέον χωρίς την δυνατότητα επισκευής και συντήρησης σκαφών, όπως προβλέπει ο κανονισμός λειτουργίας.  Επίσης το έργο με τον κωδικό ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΙΤΕΑΣ περιλαμβάνει και το Αγκυροβόλιο Τροιζονίων, αλλά -όντας σε μικρή απόσταση μεταξύ τους- δεν επιτρεπόταν η ύπαρξη δύο ίδιων λιμενικών έργων στην περιοχή.

Αναπτύσσοντας  τους  όρους δόμησης οι εμπειρογνώμονες του Υπουργείου ανακαλύπτουν και το έντονο λειτουργικό πρόβλημα της Μαρίνας: η κυματική διείσδυση μέσα στις λιμενολεκάνες απαιτεί συμπληρωματικά έργα ανάσχεσης των κυματισμών για την ασφάλεια των σκαφών, διαφορετικά ο ελλιμενισμός θα είναι επισφαλής.

Ταυτόχρονα το υπουργείο εντοπίζει ως  σημαντικότατο θέμα για την εκμετάλλευσή της, δηλαδή την παραχώρηση σε ιδιώτη,  την  έλλειψη χώρου επισκευής σκαφών, δηλαδή καρνάγιου.

Παράλληλα επιβάλλει με σχετικό έγγραφο του τότε Υπουργού Ανάπτυξης μια σειρά όρων δόμησης ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ  για την λειτουργία του «Τουριστικού Λιμένα» όπου αποδεικνύεται ότι το επιβαλλόμενο εμβαδόν του κτιριολογικού προγράμματος προς χρήση και εκμετάλλευση στην χερσαία ζώνη είναι 711 τ.μ. και όχι τα ελάχιστα κτίρια που έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Το 2004 παραλαμβάνεται οριστικά το έργο με Πρωτόκολλο Διοικητικής Παραλαβής και καταρτίζεται σύμβαση παραχώρησης του Τουριστικού Λιμένα από το Υπουργείο Ανάπτυξης στο Υπουργείο Τουρισμού με σημαντική καθυστέρηση λόγω των διαδικασιών μεταφοράς από το ένα Υπουργείο στο άλλο.

Η πρώτη μεγάλη πρόκληση είναι το λειτουργικό πρόβλημα και το συμπληρωματικό έργο της λιθορριπής δια διορθωτικών επεμβάσεων όπως επιμήκυνση του προσήνεμου μώλου με φυσικούς ογκολίθους κατά 20μ καθώς κι εξωτερική επένδυση του υπήνεμου ακρομωλίου από φυσικούς ογκολίθους σε μήκος 25μ και εύρος 4-5 μ.

          Συντάσσεται Μελέτη περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Συμπληρωματικά έργα προσήνεμου μώλου Μαρίνας Ιτέας» προς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και όλες τις συναρμόδιες υπηρεσίες, η οποία και περνάει όλα τα στάδια των εγκρίσεων καθώς και Μελέτη Βιωσιμότητας της Μαρίνας ως ανταγωνιστικό προορισμό.  
          Παράλληλα ξεκινούν διαπραγματεύσεις  με το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης για την άδεια λειτουργίας του Τουριστικού Λιμένα Ιτέας με μείωση του ετήσιου ανταλλάγματος που προκύπτει σύμφωνα με τον ακολουθούμενο τύπο υπολογισμού του που φτάνει τις 177.000 ευρώ  μηνιαίο μίσθωμα για το Λιμενικό ταμείο ενώ για ιδιώτη φτάνει τις 354.000, με την διαφορά ότι το 2005  διαπιστώνεται πως εάν μειωθεί το μίσθωμα τότε το έργο υποβιβάζεται σε αγκυροβόλιο και γίνεται δίδυμο με τα Τριζόνια.
 
 Ταυτόχρονα προωθείται η ένταξη της Μαρίνας σε πρόγραμμα χρηματοδότησης προκειμένου να ολοκληρωθούν τα απαιτούμενα έργα αποκατάστασης  αλλά και να βρεθεί ιδιώτης επενδυτής και εκπονείται μελέτη εύρεσης ιδιώτη, όταν αίφνης, το 2012 η Μαρίνα Ιτέας περνάει στον φορέα σας από την τότε Αντιπεριφερειάρχη Φωκίδος Γιώτα Γαζή με προίκα τα  4 βασικά προβλήματα:

1.      Λειτουργικό πρόβλημα ασφάλειας ελλιμενισμού σκαφών
2.      Έλλειψη καρνάγιου
3.      υποχρεωτική επί πλέον δόμηση 711 τμ με συντελεστή δόμησης και καθ ύψος
4.       Απαγορευτικά υψηλό μίσθωμα
5.      Υποχρέωση ιδιώτη – επενδυτή για την ανάληψη όλων των ανωτέρω

Σήμερα, μία πενταετία αργότερα και κατόπιν της ένταξής της στην ομάδα πρώτης προτεραιότητας ιδιωτικοποιήσεων, ουδεμία πρόοδος διαφαίνεται από τον φορέα σας.

          Συνεπώς, κυρία Δ/νουσα Σύμβουλε,
θα επιθυμούσαμε να ενημερωθούμε άμεσα αν υπάρχει πρόθεση και σχέδιο από το ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση της Μαρίνας Ιτέας και αν ναι,  ποιοί είναι οι λόγοι της καθυστέρησης αξιοποίησης από τον φορέα σας καθώς και για το θεσμικό πλαίσιο παραχώρησης και τις προβλεπόμενες από αυτό επενδυτικές παροχές.
 Το σημαντικότερο όλων, βέβαια,  είναι να διευκρινισθούν από πλευράς σας τα ζωτικά σημεία:

- Ποιές είναι οι προθέσεις του ΤΑΙΠΕΔ;
- Υπάρχει ενδιαφερόμενος επενδυτής;
- Ποιος είναι ο χρονικός ορίζοντας αξιοποίησης της Μαρίνας Ιτέας από το Ταμείο;


Διότι μετά από 5 έτη, γίνεται σαφές πως οφείλει ο Δήμος Δελφών να απαιτήσει την άμεση δημοπράτηση και λειτουργία της Μαρίνας, καθώς αυτή αποτελεί όραμα δεκαετιών για την Ιτέα και την περιοχή μας και δε μπορεί να εμπαίζεται ανέξοδα μια ολόκληρη τοπική κοινωνία.
Με το δεδομένο μάλιστα ότι δεσμεύτηκαν από την πολιτεία 150.000 ευρώ του Λιμενικού Ταμείου Φωκίδας, «προίκα» με την παραχώρησή της στο ΤΑΙΠΕΔ,  με τα οποία θα είχε αποκατασταθεί το λειτουργικό πρόβλημα του έργου, και λαμβάνοντας  υπ’  όψη την θετική σας στάση σε προηγούμενα αιτήματα τοπικών κοινωνιών για επιστροφή Μαρινών, όπως πχ της Κω, σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Δελφών εάν δεν έχει εξασφαλιστεί άμεσα η αξιοποίησή της  από εσάς, είναι σε θέση να προχωρήσει αμέσως προς αυτή την κατεύθυνση όντας πρόθυμος να αναλάβει την ευθύνη της αξιοποίησης της Μαρίνας Ιτέας, έχοντας υπ όψη του σοβαρές και υλοποιήσιμες προτάσεις.

          Η δημοτική μας αρχή δεσμεύεται να ταχθεί πολύ ενεργά και δυναμικά στον αγώνα αυτόν, σε συνεργασία με τους υπόλοιπους θεσμικούς παράγοντες.

 Κατόπιν αυτών, ζητάμε ορισμό άμεσης συνάντησης  μαζί σας και παράλληλα σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ήδη ξεκινήσει επαφές  με σειρά θεσμικών και πολιτικών φορέων, σχετικά.


Με εκτίμηση
Η Αντιδήμαρχος  Δήμου Δελφών
Δημοτικής Ενότητας Ιτέας


Τριανταφυλλιά Πιλάλα - Τσακίρη




16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα η Ιζνογκουντ...
Όταν κυρία Αντιδήμαρχε κάνανε μηνύσεις οι κάτοικοι της Ιτέας γιατί τους ενοχλούσε ο θόρυβος από τα ξάρτια και όταν οι κάτοικοι είχαν αντιταχθεί στο να γίνει μαρίνα, επειδή θα έπρεπε να περιλαμβάνει μινι μαρκετ, μαγαζιά εστίασης κλπ, δεν ξέρατε ότι το αποτέλεσμα θα ήταν αυτό που βιώνουμε σήμερα;

Ανώνυμος είπε...

Η Μαρίνα της Ιτέας, είναι ένα σοβαρότατο θέμα αλλά……….
Για να μην τους κοπεί η θέα ή να μην κάνουν θόρυβο τα κατάρτια και τους ενοχλούν, αγωνίστηκαν και πέτυχαν το συμφέρον τους. Δεν ζήτησαν να είναι μόνο ισόγεια τα κτίρια στην Μαρίνα ώστε από τον 1ο όροφο και πάνω στα δικά τους σπίτια και οικόπεδα να μην έχουν κανένα πρόβλημα και τα ισόγεια καταστήματα να χρυσονοικιάζονται.Επιδίωξαν την πλήρη απαξίωση και το κατάφεραν. Τι κέρδισαν τελικά; Ισόγεια καταστήματα απέναντι απο την Μαρίνα ανοίκιαστα, ένα πάρκινγκ φορτηγών, λεωφορείων και παλιών μηχανημάτων και ένα τόπο νυχτερινών επιδείξεων μηχανόβιων πιτσιρικάδων τρελαμένων από την γενικότερη άθλια κατάσταση της περιοχής. Βρήκαν την πολυπόθητη ησυχία τους; Για το σημερινό πρόβλημα τίποτα απο όλα αυτά δεν έχει σημασία.

Επί κάποιου βουλευτή φτιάχτηκε. Μετά; «Κατά λάθος» σήμερα το λιμάνι των Δελφών έχει επίσημα χαρακτήρα «Χύμα Φορτίου» βάση μιας ανύπαρκτης κίνησης χύμα φορτίου τα τελευταία χρόνια. Και αν δεν φώναζαν κάποιοι ενοχλητικοί, το λιμάνι των Δελφών σήμερα δεν θα είχε ούτε καν χαρακτήρα «Κρουαζιέρας» που «κατά λάθος» το είχαν ξεχάσει. Το βάλανε το «Κρουαζιέρα» βέβαια αλλά παρέμεινε πάλι «κατά λάθος» το «Χύμα Φορτίο Σήμερα αυτό βλέπει ο Επενδυτής όταν ελέγχει το νομικό καθεστώς της περιοχής. Και φυσικά δεν είναι βλάκας να πάρει μία Μαρίνα που στην είσοδό της επιτρέπεται ανά πάσα στιγμή να δέσει ένα φορτηγό και να ξεφορτώνει χύμα οτιδήποτε. Απο τον βουλευτή Κο Κωστοπαναγιώτου ούτε λέξη για να διορθωθεί το «χύμα φορτίο». Όλα καλά.

Οι Νομάρχες και Περιφερειάρχες; Υπογραφές για υποβάθμιση του λιμανιού διώχνοντας ακόμη μακρύτερα τον Επενδυτή και κατά τα άλλα υποσχέσεις για τουριστική ανάπτυξη. Ο Κος Μπακογιάννης δύο χρόνια πρίν τις εκλογές τάζει μελέτες και λαγούς με πετραχήλια που θα μείνουν υποσχέσεις μέχρι τις εκλογές εξαιτίας της καταραμένης γραφειοκρατίας Τα τρία προηγούμενα χρόνια που θα είχε προλάβει σήμερα; Το 2015 στήριξε με νύχια και με δόντια να γίνει παράνομα και ο δεύτερος όρμος μετά το Λαρνάκι εργοτάξιο βωξίτη που τελικά δεν έγινε γιατί οι συνήθεις ενοχλητικοί αντέδρασαν. Και οι άλλες εγκαταστάσεις βωξίτη πρώην Σκαλιστήρι φάτσα στην Μαρίνα; Άλλη ιστορία συγκάλυψης και αυτή. Κοροϊδεύει και Κος Μπακογιάννης τους βλάκες τάζοντας καρβέλια στον φτωχό ενώ προσφέρει χαβιάρι στον πλούσιο που ευθύνεται για την φτώχια; Στην κρίση σας.

Οι Δήμαρχοι; Δέστε τα χάλια της υπόθεσης λιμενικό Ταμείο σήμερα και αυτό αρκεί. Το λιμάνι των Δελφών και η Μαρίνα ανήκουν στο μοναδικό Λιμενικό Ταμείο της Ελλάδα που δεν είναι Δημοτικό. Και μετά από άφθονα τοπικιστικά καραγκιοζιλίκια, θα πάει εκεί που ήθελε η οργάνωση Κυριακόπουλου, συγνώμη η οργάνωση Φουσέκη ήθελα να πώ, φτούσου πάλι λάθος , η Δημοτική αρχή Φουσέκη είναι το σωστό, που εχθές φρόντισε για το πολύ πετυχημένο σήμερα του τόπου. Αυτοί είχαν πρωτοκυκλοφορήσει να πάει το Λιμενικό Ταμείο στην Χαλκίδα αλλά ούτε αυτοί δεν άντεξαν το κράξιμο και το πήραν πίσω. Τι χαρούμενη σύμπτωση για τα συμφέροντα που εξυπηρετούσαν αυτοί τότε έ;! Τα συμφέροντα του τόπου εξυπηρετούσαν; Δεν θυμάμαι ακριβώς.

Όπως και να έχει, με αριστερή κυβέρνηση και Κύριο Κωστοπαναγιώτου κατά της διαπλοκής, Περιφερειάρχη τον Κο Μπκογιάννη υπέρμαχο της μεταλλευτικής επιχειρηματικότητας, Δ.Ε Ιτέας να διερωτάται και Δήμαρχο Κο Παναγιωτόπουλο (πού είναι;;;;), το Λιμενικό Ταμείο των Δελφών, ως ενός άχρηστου να αυτοδιοικηθεί τόπου, προορίζεται να πάει σε αυτούς εκεί πολύ μακριά,που ήθελε και η οργάνωση Κυριακόπουλου, φτού λάθος, ξέρετε ποιούς εννοώ. Εκεί μακρία που σε λίγους μήνες που θα ξανααποφασίσουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας στις σκάλες φόρτωσης (!!!!!!) στο Λαρνάκι, η εικόνα που θα έχουν για το λιμάνι της Ιτέας θα είναι αυτή που λένε «κατά λάθος» οι νόμοι και τα χαρτιά.

Η Μαρίνα της Ιτέας, είναι η Μαρίνα ενός λιμανιού «Χύμα Φορτίου» δίπλα σε πολλές παραλιακές μεταλλευτικές εγκαταστάσεις βωξίτη.

Μπράβο. Τα καταφέρανε!!!!!!!!!!! Μας αξίζει ότι και να μας συμβαίνει.

Ανώνυμος είπε...

https://youtu.be/-vR8PQXlJ1k

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ειναι δυστηχως θα μπουμε παλι μεσα στο καβουκι μας και θα λεμε για την αναπτυξη των αλλων και το χαλι το δικο μας ειναι πολλοι οι βολεμενοι μαλλον στην περιοχη και για ποια λιμανια και μαρινες ασχολειστε εσεις οι αλλοι οι υποκινητες οι αναρχικοι οι ταραχοποιοί που δεν μας αφηνετε στην ησυχια μας καλα κοιμομαστε τι θελετε αει κουρνιαστε.Σας πληροφορουμε λοιπον πως εδω η μαχη εχει αναψει και καιει γιαυτο φορεστε αντιλιακό οποιοι δεν την αντεχετε την ζεστη γιατι κυριοι και κυριες βουλευτες δημαρχοι αντιπεριφεριαρχες προεδροι νυν και πρωην θα σας καψει την γουνα και δεν θα ξαναβγειτε απο το καβουκι σας μεχρι τις επομενες εκλογες

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα και με τα προβλήματα που αναφέρει η Δ.Ε Ιτέας θα πρέπει στην συνάντηση με την πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ να "πέσει" στο τραπέζι η πρόταση ώστε να προσφερθεί η μαρίνα Ιτέας με πολύ μικρό τίμημα κάτι σαν "bonus" δηλαδή στον πλειοδότη που θα αγοράσει την μαρίνα Κέρκυρας.
Δεν υπάρχουν περιθώρια κέρδους για πολλά χρόνια αφού τα κάποια εκατομμύρια που πρέπει να διαθέσει αγοραστής ώστε να μπορέσει να την λειτουργήσει αποκαθιστώντας τις φθορές θα είναι βαρίδι στην οικονομική εκμετάλλευσή της.
Στην συνέχεια , σιγά σιγά με Νόμους να "κτισθεί" ο τουριστικός χαρακτήρας της περιοχής των Δελφών.
Πρέπει να κατανοήσουμε πως σε πολύ λίγα χρόνια θάχουμε μείνει εμείς και μεις στην περιοχή : Γαλαξιδιώτες,Ιτιώτες,Σαλωνίτες,Δελφιώτες καθόσον οι λοιποί θα την κοπανήσουν ....ήδη από Γραβιά και προς Βορράν θα απορροφηθούν στην Λαμία , από Ερατεινή και πέρα στην Πάτρα-Ναύπακτο και από Δεσφίνα και ανατολικότερα προς Λιβαδειά μεριά.
Ας καθήσουμε κάτω εμείς που θα απομείνουμε και να συμφωνήσουμε στο τι μπορούμε να παράγουμε ώστε να ζήσουμε τις επόμενες γενιές.
Κατά την ταπεινή μου άποψη μόνον η οικονομία της φιλοξενίας μπορεί να κρατήσει τον κόσμο στον τόπο του και να προσδώσει αξία στην γη και στα οικόπεδά μας.
Ο βωξίτης που λυσσαλέα μάχεται την τουριστική ανάπτυξη των Δελφών , μπορεί να περιορισθεί σε λογικά κέρδη , εφαρμόζοντας τους Νόμους για την προστασία του περιβάλλοντος. Κανείς δεν λέει να φύγει..αλλα΄πρέπει να συμμορφωθεί στα "ιερά των Ελλήνων" για να μη αγριέψει ο Απόλλωνας και τους πάρει ο διάολος τον πατέρα σε όλες τις μελλοντικές γενιές.-

Ανώνυμος είπε...

Ρε Πιλάλα τι πιλάλα σε έπιασε; Η (δήθεν) μαρίνα μας δεν παρουσιάζει κανένα μα κανένα οικονομικό ενδιαφέρον και θα παραμείνει έτσι. Αν υπήρχε θα την είχαν κιόλας αρπάξει.

Ανώνυμος είπε...

Αμ κιαυτός ο θόρυβος απ τα ξάρτια μου χτυπάνε με τον αέρα πάνω στα κατάρτια των ιστιοφόρων...και δεν αφήνουν να κοιμηθούν οι περίοικοι.
Υπάρχει λύση : αυξήστε την χορηγούμενη δόση laxotanil

Ανώνυμος είπε...

Είναι ή δεν είναι ακόμη χαρακηρισμένο το λιμάνι " χύδην φορτίου" ?

Ανώνυμος είπε...

Πάντως κάτι κινείται -όσον αφορά στην τουριστική εκμετάλλευση του λιμανιού για κρουαζιέρα τουλάχιστον- . Η περιφέρεια στερεας ελλάδας έχει ξεκινήσει εργολαβία εκβάθυνσης του λιμανιού και προσθήκης πλωτού βραχίονα προσέγγισης πλοίων.
Τώρα αν φθάσουμε προεκλογικά να το ξαναδούμε το έργο...θάμαστε πάλι άξιοι της μοίρας μας.

Ανώνυμος είπε...

-Την μαρίνα θέλει να αγοράσει επενδυτής πούχει σχέση με κόκκινο χώμα για νάρχονται να ελλιμενίζονται τα κότερα των φίλων του , όπως ακριβώς και το ξενοδοχείο στο Ανεμοκάμπι εξαγόρασε επιχειρηματίας των ιχθυοκαλλιεργιών για νάρχονται οι φίλοι συγγενείς και πελάτες να διαμένουν (αυτό προφανώς δεν τόχατε ξανακούσει)......
-Ακούω ενστάσεις.

K.Η.Π. είπε...

" Ρε Πιλάλα τι πιλάλα σε έπιασε; Η (δήθεν) μαρίνα μας δεν παρουσιάζει κανένα μα κανένα οικονομικό ενδιαφέρον και θα παραμείνει έτσι. Αν υπήρχε θα την είχαν κιόλας αρπάξει.
10 Ιουλίου 2017 - 5:36 μ.μ. "

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.

K.Η.Π. είπε...

"σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Δελφών εάν δεν έχει εξασφαλιστεί άμεσα η αξιοποίησή της από εσάς, είναι σε θέση να προχωρήσει αμέσως προς αυτή την κατεύθυνση όντας πρόθυμος να αναλάβει την ευθύνη της αξιοποίησης της Μαρίνας Ιτέας, έχοντας υπ όψη του σοβαρές και υλοποιήσιμες προτάσεις."

Εδώ είναι τό ζουμί τής επιστολής πού υπογράφει η κα Τσακίρη.
Ποιές είναι αυτές οι"σοβαρές καί υλοποιήσιμες προτάσεις", δεδομένου ότι τό έργο πού χρηματοδοτήθηκε από τήν Ε.Ε. γιά νά λειτουργήση ΣΑΝ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ δέν προσελκύει επενδυτές, καθότι κοροϊδάρες, καί όχι απλά κορόϊδα επενδυτές δέν υπάρχουν σήμερα;

Ανώνυμος είπε...

---Αυτός που θέλει να πάρει την μαρίνα Ιτέας δεν είναι επενδυτής του τουρισμού .
---Όπως στο κείμενο της Δ.Ε Ιτέας αναφέρεται η πρεμούρα για "αξιοποίηση" της μαρίνας εδώ και τώρα είναι ΥΠΟΠΤΗ , καθότι έχουμε σε εκκρεμότητα το ΓΠΣ και υπάρχουν φωνές από τοπικούς παράγοντες με ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ συνείδηση , πράγμα που φοβίζει το παλιό και νέο "Φουσεκιστάν"
---Υποψιάζομαι πως ο "επενδυτής" θέλει να πάρει την μαρίνα αντί "πινακίου φακής" προκειμένου να την "θάψει" και μαζί μ αυτή να θάψει την δυναμική του τουρισμού στην περιοχή.

Ανώνυμος είπε...

---Τέτοιος ωραίος τόπος , ένα νησί στο κέντρο της Ελλάδας και να το μετατρέπετε σε νταμάρι , ΑΧΡΗΣΤΟΙ έ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΤΩΝ 9.52 ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΣΕ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΟ ΞΕΝΙΑ ΙΤΕΑΣ ; ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΑΖΩΣΑΝ ΤΟ ΛΑΡΝΑΚΙ ΕΣΒΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΟΣ ;

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΜΕΓΑΛΑ, ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΗ ΞΕΝΟΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΡΙΣΣΑΙΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΘΕΛΑΤΕ ΔΕΛΦΙΚΟ ΤΟΠΙΟ.
ΤΩΡΑ ΦΑΤΕ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!