Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Σχόλια σχετικά με την τουριστική σελίδα του δήμου μας : visitdelphi.gr. "To visit or not to visit...?"

Φωτογραφία του Yannis Christopoulos.























TO VISIT OR NOT TO VISIT!!!
-Ρητορικό και όχι κυριολεκτικό το ερώτημα. Για όσους αγαπούν τον τόπο και για όσους θέλουν (έχουν κατασταλάξει) να τον επισκεφθούν δεν τίθεται καν. Ομως... αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αφήνουμε τα πάντα στην τύχη και δυστυχώς η τουριστική τύχη του Δήμου και της πόλης των Δελφών βρίσκεται στον αυτόματο πιλότο.
-Εκανα σήμερα ένα πέρασμα από την ενημερωτική σελίδα μας (visitdelphi.gr) και από το τουριστικό προφίλ του Δήμου στο facebook (Ταξιδεύοντας στο Δήμο Δελφών/Visit Delphi).
-Οι δυσλειτουργίες που είχαν επισημανθεί στην προ μηνών παρουσίαση της νέας σελίδας (μικρό μέγεθος γραμματοσειράς, ασυμβατότητα με τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα) παραμένουν με μόνη θετική προσθήκη την επιλογή έξι ξένων γλωσσών. Γενικότερο στήσιμο σελίδας κ' ποιότητα φωτογραφικού υλικού : χωρίς σχόλια!
-Επι πλέον ο σύνδεσμος στην σελίδα που παραπέμπει τον επισκέπτη στο fb οδηγεί στο προφίλ "Municipality of Delphi" που διαχειριζόταν ο αποχωρήσας και άξιος Απόστολος Χατζηδήμου και που δεν έχει ενημερωθεί από την 26η Σεπτεμβρίου 2014!!!!!
-Το δε, νέο κι αυτό, τουριστικό προφιλ "Ταξιδεύοντας στο Δήμο Δελφών/Visit Delphi" είναι ανενημέρωτο από την 27η Μαΐου με μόνη χθεσινή παράθεση ενός συνδέσμου της huffingtonpost για τους Δελφούς από την κυρία Ελλη Κοτσάνου, κι αυτή όχι στο "σαλόνι" αλλά στο πλαϊ, στις δημοσιεύσεις από φίλους.
-Έχουν οι αρμόδιοι γνώση για το πόσες χιλιάδες αναζητήσεις γίνονται κάθε μέρα στο διαδίκτυο για το όνομα Δελφοί;
-Εχουν επίγνωση πως στην σύγχρονη διεθνή και ανταγωνιστική αγορά δεν μετράει μόνο το ποιός είσαι αλλά και το πως προβάλλεις αυτό που είσαι;
-Γνωρίζω τις προσπάθειες (νομίζω τις περισσότερες) που γίνονται για την προβολή του δήμου και ήμουν παρόν στην συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής που έγινε στους Δελφούς τον περασμένο Μάιο αλλά πέρα απο τα μελλοντικά και μεγαλόπνοα σχέδια που είναι απαραίτητα υπάρχει το παρόν και μια ακόμα δύσκολη τουριστική σεζόν που διανύουμε. Οι ενέργειες του Δήμου ως προς το να αναδείξει την εικόνα του τόπου και να υποστηρίξει το τουριστικό προϊόν που διαχειρίζεται μέσα απο την αμεσότητα του διαδικτύου είναι δυστυχώς ανύπαρκτες!

από ανάρτηση στο FACEBOOK του
Yannis Christopoulos

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς οι αιρετοί του Δήμου είναι πολύ κατώτεροι του ονόματος της πόλης .

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΥΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ??????
ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΙ??????????
ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ? ΠΡΩΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.....
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΡΟΜΒΟΤΣΑΝΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΩΤΑΝ ΣΑΝ ΡΕΣΕΨΙΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ???????
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΡΕΣΕΨΟΝΙΣΤ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.......
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.....ΛΥΠΑΜΑΙ.........