Xρυσοτόκος όρνιθα αποδεικνύεται η κινηματογραφική ταινία The Interview (Η συνέντευξη) η οποία αφηγείται με ποιο τρόπο δύο Aμερικανοί δημοσιογράφοι πάνε να δολοφονήσουν, για λογαριασμό της CIA, τον ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Sony Pictures, οι πωλήσεις και εκμισθώσεις της ταινίας μέσω Διαδικτύου ανήλθαν σε 15 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα εισιτήρια που πωλήθηκαν στους κινηματογράφους όπου προβλήθηκε η ταινία ανήλθαν σε 2,8 εκατομμύρια δολάρια. Καθόλου άσχημα για μια ταινία που λίγο έλειψε να μην προβληθεί ποτέ. Σύμφωνα με το στούντιο παραγωγής, η ταινία αγοράστηκε ή ενοικιάστηκε διαδικτυακά περισσότερο από δύο εκατομμύρια φορές μέσα σε τέσσερις ημέρες μέχρι το Σάββατο, γεγονός που την κατέστησε την πιο επιτυχημένη διαδικτυακή ταινία της Sony Pictures όλων των εποχών.
Η ταινία, η οποία βρέθηκε στα φώτα της δημοσιότητας μετά την κυβερνοεπίθεση στα στούντιο της Sony, επίθεση που οι ΗΠΑ αποδίδουν στη Βόρεια Κορέα, αλλά και τις απειλές των χάκερ, προβλήθηκε σε 331 κινηματογράφους σε ολόκληρη την αμερικανική επικράτεια. Πολλοί, μάλιστα, είναι αυτοί που πήγαν να παρακολουθήσουν την ταινία προκειμένου να στηρίξουν το δικαίωμα στον ελεύθερο λόγο.
Παραμένει άγνωστο κατά πόσον η Sony, η οποία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις πολύ σοβαρές συνέπειες της κυβερνοεπίθεσης που δέχθηκε, θα καταφέρει τελικά να έχει κέρδος από αυτή την υπόθεση της ταινίας Interview, αν θα καταφέρει να συγκεντρώσει τα χρήματα που δαπάνησε για τη δημιουργία της ή τα 30 ή 40 εκατομμύρια που δαπάνησε για το μάρκετινγκ. H ταινία αξίζει να σημειωθεί ότι κόστισε περί τα 44 εκατομμύρια δολάρια και πρωταγωνιστούν οι Σεθ Ρότζεν και Τζέιμς Φράνκο και σύμφωνα με τους υπολογισμούς που είχαν γίνει, οι εισπράξεις αν προβαλλόταν κανονικά στους κινηματογράφους θα ξεπερνούσαν τα 20 εκατομμύρια δολ.
Για αγορά ή μίσθωση μέσω iTunes
Χαρακτηριστικό της σημασίας που έχει λάβει πλέον η ελαφριά κομεντί είναι ότι η Apple Inc. ανακοίνωσε την Κυριακή ότι πρόκειται να παρέχει την εν λόγω ταινία για αγορά ή μίσθωση μέσω του καταστήματος iTunes. Tώρα, σύμφωνα με τους ειδικούς, η ταινία θα αποτελέσει αντικείμενο μελέτης προκειμένου να βρεθεί τι γίνεται όταν μία ταινία προβάλλεται ταυτοχρόνως στους κινηματογράφους αλλά και μέσω συστήματος video on demand.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου