Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΑΝΔΡΕΚΑ: ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ»


Εκφράζω τη Χαρά και την Ικανοποίησή μου που η Ελλάδα άλλαξε σελίδα, επισημαίνει στο μετεκλογικό μήνυμά της η π. Βουλεύτρια Φωκίδας συγχαίροντας παράλληλα τον Γιάννη Μπούγα για την εκλογή του.
Η δήλωση της υποψήφιας με τη ΝΔ στις εκλογές της 7ης Ιουλίου αναφέρει:
Εκφράζω τη Χαρά και την Ικανοποίησή μου που η Ελλάδα άλλαξε σελίδα!

Συγχαίρω τον συνάδελφο, Γιάννη Μπούγα, για την εκλογή του στη Φωκίδα και τού Εύχομαι Καλή και Αποδοτική θητεία για το καλό της ιδιαίτερης πατρίδας μας. Ευχαριστώ πολύ τους δικούς μου ανθρώπους, οι οποίοι και σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση στάθηκαν στο πλευρό μου και πρόσφεραν τη βοήθειά τους καθόλη τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα.
Ευχαριστώ και Εκφράζω τη βαθιά Ευγνωμοσύνη μου στους Απλούς Ανθρώπους, τους Ψηφοφόρους, που μέ επέλεξαν και με την ψήφο τους με κατέταξαν τόσο ψηλά εκλογικά. Ανάμεσα σε αυτούς υπήρξαν και Ψηφοφόροι που προέρχονται από άλλους πολιτικούς χώρους, εκτός της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι εμπιστεύτηκαν, αποκλειστικά, το πρόσωπό μου και με ψήφισαν, με αποτέλεσμα να ανέβει ακόμη πιο ψηλά το ποσοστό της παράταξής μας στο Νομό Φωκίδας.
Όλους αυτούς, τους Απλούς Ψηφοφόρους – που άλλοι εκτίμησαν την παραταξιακή μου προσφορά και, ιδίως, στα δύσκολα για τη Ν.Δ χρόνια, και άλλοι την προσφορά μου στα κοινά πράγματα του τόπου, όλοι τους, όμως, εκτίμησαν την προσωπικότητά μου, το ήθος, τις αρχές και την μαχητικότητά μου – τούς Ευχαριστώ με όλη μου τη δύναμη!
Την αληθινή Αγάπη και την Εκτίμηση όλων αυτών των ανθρώπων στο πρόσωπό μου, που ελάχιστοι κατορθώνουν να απολαύσουν σε αυτή τη Ζωή, την εκλαμβάνω και τη διαφυλάσσω ως Προνόμιο… τη θεωρώ το Δώρο του Θεού σε μένα.
Φίλες και Φίλοι,
που Μαζί Πορευτήκαμε και Δώσαμε τη Μάχη -,
την Αγάπη σας αυτή, την Εκτίμησή σας αλλά και τη Λεβεντιά σας να αντιστέκεστε, όχι μόνο την Εκτιμώ απεριόριστα, αλλά σάς διαβεβαιώνω, ότι δεν θα την άλλαζα με κανένα αξίωμα, αν θα έπρεπε να διαλέξω.
Σας δηλώνω, ότι Ήμουν, Είμαι και θα Είμαι ουσιαστικά και αληθινά δίπλα σε όλους σας και ότι θα συνεχίσω να προσφέρω για το καλό του τόπου μας, με εντιμότητα, με ειλικρίνεια και ανιδιοτέλεια, μακριά από στοχεύσεις και διαδρομές σε σκοτεινούς διαδρόμους…
Ευχαριστώ πολύ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΤΕΤΡΙΜΕΝΑ...ΠΑΤΡΙΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...