Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ Δ.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ








Θέλω να ευχαριστήσω, αρχικά, μέσα από την καρδιά μου όλους τους συμπολίτες, οι οποίοι με τίμησαν με την ψήφο τους. 

Η εκτίμηση και η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου αποτελεί για μένα δέσμευση, ώστε να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να συνεχίσω  να προσφέρω στον τόπο μας. 

Μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και Δήμαρχο Θανάση Παναγιωτόπουλο, που μου έδωσε την ευκαιρία να προσφέρω στον τόπο μου από τη θέση του Αντιδημάρχου Δ.Ε. Άμφισσας από 01/10/2015 έως και σήμερα.

Ευχαριστώ όλους τους συνυποψήφιους μου, για τον τίμιο και ειλικρινή αγώνα που δώσαμε ως ομάδα. Έναν αγώνα που θα συνεχίσουμε να δίνουμε καθημερινά όλοι μαζί, καθώς το ενδιαφέρον όλων μας για το καλό του τόπου δεν σταματά και συνεχίζεται αμείωτο και μετά το εκλογικό αποτέλεσμα. 

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την οικογένειά μου και τους φίλους μου, που στάθηκαν στο πλευρό μου όλο αυτό το διάστημα. Τους οφείλω πολλά και χωρίς τη δική τους βοήθεια δε θα είχα φτάσει ως εδώ. 

Επίσης ευχαριστώ φορείς και συλλόγους για την άψογη συνεργασία που είχαμε και όλα τα ωραία που δημιουργήσαμε μαζί.

Τέλος, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους υπαλλήλους του Δήμου μας για τη συνεργασία . Ιδιαίτερα όμως, κάποιους από αυτούς με τους οποίους δουλέψαμε χωρίς ωράριο, σε ημέρες αργίας και εορτών, αφήνοντας προσωπικές υποχρεώσεις και οικογένειες, προκειμένου να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στην πόλη που αγαπάμε!!!

Η δική μου υπόσχεση απέναντι σε όλους τους συνδημότες μου είναι να συνεχίσω να εργάζομαι αδιάκοπα, προκειμένου να καταφέρουμε όλοι μαζί να γίνει πραγματικότητα το καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας και τους πολίτες του.

Είμαι χαρούμενος που μέσα από την μικρή μου θητεία με αγαπήσατε σαν τον δικό σας Άρη. 

Με την ευκαιρία θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή και να του ευχηθώ μια συναινετική, δημιουργική και παραγωγική θητεία για το καλύτερο του τόπου μας.

Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας!



Δεν υπάρχουν σχόλια: