Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΕΛΙΚΑ «ΝΑΙ»! (άρθρο αναγνώστη)

 
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΕΛΙΚΑ «ΝΑΙ»!
Ψηφίζω «Ναι», γιατί πιστεύω στην κοινωνική δικαιοσύνη που εκφράζουν οι τράπεζες και οι δανειστές.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί αυτό υποστηρίζουν ΝΔ, ΠΟΤΑΜΙ και ΠΑΣΟΚ. Δυνάμεις υγιείς, δυνάμεις με αγνές πολιτικές προθέσεις, που δε φέρουν καμία ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση της χώρας μου.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί η εξουσία στην Ευρώπη επιλέγει τα παραπάνω πολιτικά κόμματα ως συνεργάτες και υποστηρικτές του οραματισμού της. Ο κοινός οραματισμός τους είναι και δικός μου οραματισμός.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί τα μέτρα που προτείνει η τρόικα δε με αγγίζουν και δε ζημιώνουν όσους συμμετέχουμε στο κίνημα «Μένουμε Ευρώπη». Άρα είναι υπέρ των δικαιωμάτων μας!
Ψηφίζω «Ναι», γιατί τα ιδανικά και τα οράματα ταιριάζουν στα κείμενα. Τέτοιες αξίες, όμως, δεν έχουν καμία θέση στην πραγματική πολιτική όταν θέτουν σε αμφισβήτηση τη νεοφιλελεύθερη σταθερότητα.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί η Ευρώπη μου έχει διδάξει να προτάσσω το ατομικό «εγώ» και ως φιλελεύθερος ευρωπαίος δεν μπορώ παρά να υποστηρίξω το δικαίωμά μου στο «εγώ». Πίνω όμως και στην υγειά του «εγώ» των συμπολιτών μου, γι’ αυτό και διαδηλώνω στο Σύνταγμα με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί η πολιτική ηγεσία της Ευρώπης είναι υπέρ των δικαιωμάτων των ΛΟΑΤ. Τα δικαιώματα των απόκληρων της κοινωνίας και των αδυνάτων μπορούν να περιμένουν για άλλη φορά. Τι και αν είναι ασύγκριτα περισσότεροι; Το δικαίωμα στον έρωτα είναι σημαντικότερο από το δικαιώματα στην επιβίωση και την αξιοπρέπεια ενός λαού.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί μόνο το «Ναι» υποστηρίζει την Ευρώπη ως ιδέα, όπως αυτή εκφράζεται από τον σκληρό ευρωπαϊκό πυρήνα και τους υπαλλήλους των ευρωπαϊκών οργάνων. Αυτήν την Ευρώπη θέλουμε και σε αυτή πιστεύουμε!
Ψηφίζω «Ναι», γιατί θέλω να εκφράσω τα αντικυβερνητικά μου αισθήματα. Γιατί είμαι και κατά της εξουσίας ξέρετε. Πάντα ένιωθα έτσι, αλλά μόνο τώρα που έχουμε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βρήκα αφορμή για να εκφράσω τον επαναστατικό εσωτερικό μου κόσμο. «Ναι» λοιπόν, ενάντια στην εξουσία!
Ψηφίζω «Ναι», γιατί το «Ναι» υποστηρίζουν τα αντικαθεστωτικά ΜΜΕ. Και εγώ στηρίζω την περιθωριοποιημένη αγωνιστική φωνή των αντικυβερνητικών ΜΜΕ, ενάντια στον συστημικό και προπαγανδιστικό λόγο της κυβέρνησης.
Ψηφίζω «Ναι», γιατί όλοι είναι ίδιοι, αλλά αυτοί που κυβέρνησαν τόσα χρόνια έχουν μεγαλύτερη πείρα και έργο να παρουσιάσουν από τη νέα κυβέρνηση. Μια πείρα, ένα έργο και ένα παρελθόν που στηρίζει τα επιχειρήματα υπέρ του «Ναι».
Ψηφίζω «Ναι», γιατί οι ιδεολογίες πέθαναν και η μόνη αποδεκτή ιδεολογία είναι αυτή που εκφράζει η πλουτοκρατία και ο τεχνοκρατικός της μηχανισμός. Άλλωστε, όπως ορθά έλεγαν οι παλιότεροι, αν δεν υπάρχουν πλούσιοι πού θα στηρίζονται οι φτωχοί;
Ψηφίζω «Ναι», γιατί ως Ευρωπαίος είμαι ενάντιος στη ρητορική μίσους, τον λαϊκισμό και τις διχαστικές αντιλήψεις. Άρα τι δουλεία έχω εγώ με τους ψεκασμένους, σταλινικούς, ψυχάδικες, γκρουπούσκουλους του «Όχι»; Αυτοί να πάνε στα τσακίδια, στα γκούλακ, στους Ζαπατίστας ή όπου άλλου θέλουν και να μας αδειάσουν τη γωνιά. Δεν έχουν καμία θέση στην Ευρώπης της ανοχής στη διαφορετικότητα. Και εμείς ξέρουμε να δείχνουμε την ανοχή μας στο διαφορετικό.
Τελικά ψηφίζω «Ναι», γιατί είμαι υπέρ της θετικής σκέψης. Το «Όχι» μου θυμίζει το επαρχιώτικο μπανάλ παρελθόν της χώρας μου, αλλά και των άλλων ευρωπαϊκών λαών που δε συμμορφώθηκαν προς τας υποδείξεις σε στιγμές που θα έπρεπε να είχαν κάνει ακριβώς το αντίθετο. Διατάραξαν έτσι την ευρωπαϊκή συνοχή και την εμπιστοσύνη των ετέρων τους. Και γω θέλω να είμαι νομιμόφρων προς τις υποδείξεις των πολιτικών και οικονομικών ελίτ.
Καταλάβατε τώρα γιατί είναι τόσο υπέροχο το «Ναι»; Αν όχι, ρωτήστε και τον Άνθιμο. Αυτός ξέρει...


4 σχόλια:

τεχνοκράχτης είπε...

γενικά μου ερχόταν μια αναγούλα , αλλά μόλις έφτασα εδώ δεν άντεξα

"Ψηφίζω «Ναι», γιατί όλοι είναι ίδιοι, αλλά αυτοί που κυβέρνησαν τόσα χρόνια έχουν μεγαλύτερη πείρα και έργο να παρουσιάσουν από τη νέα κυβέρνηση. Μια πείρα, ένα έργο και ένα παρελθόν που στηρίζει τα επιχειρήματα υπέρ του «Ναι»."

δεν θέλω να σε χαρακτηρίσω ειλικρινά !!!

Ανώνυμος είπε...

Από ποιον πλανήτη κατέβηκε αυτός;Βρίσκεται εκτός πραγματικότητας... Ποιοι μας έφτασαν μέχρι εδώ και με τι πολιτική κύριε μου;;;

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΠΊΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΊΝΕΙ?

Ανώνυμος είπε...

Ειρωνικό είναι μωρέ μπάμιες κι εσείς.