Όσες φορές κι αν δούμε τη διαφήμιση της ΟΝΝΕΔ με γενικό τίτλο “Δούλεψε το” πραγματικά δεν μπορούμε να κατανοήσουμε με ποιο σκεπτικό η οργάνωση νέων της Νέας Δημοκρατίας ανέβασε πρώτον τέτοιο σποτ, αλλά και με ποιο σκεπτικό η Νέα Δημοκρατία επέτρεψε να ανέβει.
Ειλικρινά εξήγηση δεν υπάρχει. Για όσους δεν έχουν δει τη διαφήμιση, παρουσιάζεται ένα νεαρό παιδί μέσα σε ψητοπωλείο να φτιάχνει σουβλάκια. Και στη συνέχεια πέφτουν τα λεγόμενα supers – τα μεγάλα γράμματα – Νίκος 25 ετών. Πτυχιούχος, Κάτοχος Μεταπτυχιακού. ΟΝΝΕΔ. Οι νέοι στην αγορά εργασίας.
Αν ήταν σατιρική διαφήμιση του ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσαμε να το καταλάβουμε. Αλλά σε μια εποχή που έχουν γίνει επάγγελμα τα Vouchers, που οι νέοι αμοίβονται με 400 ευρώ, μέσα από πολιτικές που ψήφισε η Νέα Δημοκρατία και με την ανεργία των νέων να καλπάζει, η φράση Δούλεψε το, μάλλον θα έπρεπε να απευθύνεται στη Νέα Δημοκρατία και την ΟΝΝΕΔ για να το … δουλέψουν και όχι να διαφημίζεται.
Για να είμαστε απόλυτα δίκαιοι, η ΟΝΝΕΔ παρουσιάζει σε link παρακάτω τις προτάσεις της για την καταπολέμηση της ανεργίας. Αλλά δεν παρουσιάζει τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, τους μισθούς πείνας και τους δείκτες της ανεργίας που έφερε στην Ελλάδα η Νέα Δημοκρατία τα τελευταία χρόνια.
Εκτός κι αν η ΟΝΝΕΔ δεν ανήκει στη Νέα Δημοκρατία, εκτός κι αν θεωρεί πως το πρόβλημα ήρθε από το … Θεό, οι μισθοί των 400 ευρώ δεν ψηφίστηκαν από τη Νέα Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς με την κυβέρνηση έχουν κάνει λάθος.
Εκεί πάμε πάσο. Αλλά η νοημοσύνη μας δεν είναι τόσο προχωρημένη για να αντιληφθούμε κάτι περισσότερο από το σποτ. Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος να μας το εξηγήσει στην ΟΝΝΕΔ.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
http://www.makeleio.gr
1 σχόλιο:
Και η απάντηση
https://www.youtube.com/watch?v=Zajp1vCKNOE
Δημοσίευση σχολίου