Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Φρέσκα ανεκδοτάκια παλαιάς κοπής ..ίσως να γελάσει το χειλάκι κανενός...


- Έχεις κάτι να πιούμε; - Νερό. - Κάτι πιο σκληρό; - Παγάκια.


- Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια θα ήμασταν υπερδύναμη.

- Mε το σταυρό στο χέρι, μόνο οι παπάδες κάναν λεφτά.

- Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.

- Μέτρησα τα λάθη μου. -Και; -Πάλι λάθος μου βγαίνουν.

- Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται από το 1974 μέχρι σήμερα.

- Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, αλλά όταν φας 4 κανταϊφια, ότι καφέ και να παραγγείλεις, σκέτο σου φέρνουν.
- Θα άρχιζα τη δίαιτα "χάστε κίλα πριν την παραλία" αλλά δεν έχω τελειωσει ακόμα την "χάστε τα κιλά των Χριστουγέννων"...

- Κάποιους ανθρώπους ειλικρινά δε τους καταλαβαίνω ρε φίλε, τους κινέζους ας πούμε!
- Αυτο το "ενα το κρατουμενο" στα μαθηματικά, αποφυλακιστηκε ή οχι ακομα;;


- Εχθές είχα μια πείνα που μου ερχόταν να φάω τα πάντα, αλλά είναι προστατευομενο είδος και έφαγα μια κρέπα...

- Καθηγήτρια στο Τέξας έκανε σεξ με ΠΕΝΤΕ 17χρονους !!!
Άει στο διάολο... εμάς μόνο στον πίνακα μας σηκώνανε !!!

Πώς είσαι;
-Χάλια
-Δεν εννοούσα εμφανισιακά ρε!


- Στο δημοτικό έπαιρνα συνέχεια Άλφα. Στο γυμνάσιο Ηeineken!

-Τι δουλειά κάνεις;
-Είμαι ερευνητής.
-Και τι ψάχνεις;
-Δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: